Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Games

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk games zoals COD MW2 te spelen met deze specs? ( zonder lagg )

Voeding HKC 430W(ultra stille voeiding
Processor AMD Phenom II X4 940 Quad Core (AM3, 8MB, 4 x 3.0 Ghz, boxed)
Moederbord Asus M4A78LT-M LE incl. DDR3 geheugen.
Videokaart -Nvidia GeForce 9600GT
Hardeschijf 250GB S-ata2 7200RPM
Geheugen KINGSTON 4GB
Geluidskaart 7.1 High-Definition Audio

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11 11:45

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Zoiets kun je zelf natuurlijk makkelijk uitzoeken met een Google search naar de system requirements van Modern Warfare 2 ;)
OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)
Processor: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better
DirectX: Microsoft DirectX(R) 9.0c
Hard Drive: 12GB of free hard drive space
Sound: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
Internet: Broadband connection required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation
Volstaat dus prima.

Verder lijkt dit me meer iets voor in het Modern Warfare 2 topic?

Ehhh wat?

• Wiliart Rivia
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 21:43
Dat zou geen probleem moeten zijn met die specs.

Volgende keer moet je misschien gewoon de minimum eisen van de game opzoeken en die vergelijken.

Deze site: http://www.yougamers.com/gameometer/10361/ is ook wel handig. (heb CoD: MW2 al even voor je opgezocht)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet de minimum eisen van de game, maar de pc waar ik nu op zit die heeft een makkelijke pass op Canyourunit en COD laggt als een malle.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 22:57
Lag is ligt niet lokaal maar is een merkbare vertraging tusen jou en de host, oftewel ligt aan je netwerk/internet.

Wikipedia: Lag

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:44:
Is het mogelijk games zoals COD MW2 te spelen met deze specs? ( zonder lagg )
Wil niet lullig doen...
Maar wat voor soort lag bedoel je? 8)7

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Verwijderd

Topicstarter
Screenlag, ik kan geen missies spelen alleen omdat het allemaal heeel ver in slowmotion gaat :P

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11 11:45

Mnstrspeed

Aw, Snap!

En ik neem aan dat je al hebt geprobeerd alle settings op het laagst te zetten?

Ehhh wat?

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 13:50

0scar

MacIJver

Screenlag? Bedoel je gewoon lage FPS (frames per second)?

Welke resolutie?

Manusjes van alles kunnen multitasken

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb het nu niet over dit systeem wat ik gepost heb, dit geposte systeem krijg ik binnen.

heb momenteel een stuk mindere pc, maar wel met makkeljike pass ( Dual core ) maar denk gewoon dat mijn pc nu te slecht is, boeit niet maar hoef je niet te fixen.
Vraag was alleen of ik COD Mw2 met nieuwe pc zou kunnen gaan draaien :P

• Jezus538
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 18:56

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:34

M2M

medicijnman

0scar schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:17:
Screenlag? Bedoel je gewoon lage FPS (frames per second)?

Welke resolutie?
eigenlijk zijn er grofweg 3 verschillende soorten lag te onderscheiden.

de ping lag (ik schiet en een halve seconde later krijgt de server het bericht dat ik geschoten heb,
de FPS lag, simpelweg kan de videokaart het even niet meer aan en zakt de FPS in
een soort mouselag, waarbij een systematische vertraging zit tussen het doen van een actie op keyboard / muis en de overeenkomstige actie op het beeldscherm.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Dit is voor de PC: Afbeeldingslocatie: http://img690.imageshack.us/img690/6431/failu.png

Het probleem is als ik gewoon missies wil spelen dat alles in slowmotion gaat en heel erg traag.
Beter kan ik het niet verwoorden.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een beetje eigen inzet (niet alleen screenies posten, maar duidelijk je eigen gedachtegang en werk tot nu toe melden) mag ook wel - sowieso gaat je probleem maar om één enkele spel, dus hoort het niet in Harde Waren maar in Spielerij - Problemen en Vragen

Move PMG -> SPV

Oslik blyat! Oslik!

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 13:50

0scar

MacIJver

@M2M
I know, maar wat bedoelt de TS nu?

En laat CoD MW2 nu zelf bepalen hoe de matches worden opgezet, waardoor je geen controle hebt over de ping (geen server browser).

Het enige wat je zelf dus kunt beïnvloeden is de muis reactie en de grafische performance:
De meeste gamers muizen kunnen de refresh rate veranderen (niet gamersmuizen vereisen een hack van je usb driver).
Die 9600 is nou niet de kaart die ik zelf zou uitkiezen, maar is geheel afhankelijk van de resolutie: 1280x1024 moet geen enkel probleem zijn.

Manusjes van alles kunnen multitasken

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
nieuwste drivers van videokaart en patches van de game willen vaak ook een hele hoop goed doen =)

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vragen over wat je 'moet' kopen horen in CSL, maar niet voordat je deze sticky hebt gelezen: *LET OP* - Wat moet ik kopen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.