Toon posts:

welke SSD is op dit moment de beste om te kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

Verwijderd

Topicstarter
yoo,

ik wil een SSD kopen, alleen als bootdisk voor windows vista 64-bit/ windows 7 64-bit
64GB lijkt me genoeg, maar 128GB zou ook nog kunnen om zeker te zijn...

helaas kan ik door de bomen het bos niet meer zien, dus ik weet het niet meer :P
ik wil natuurlijk niet te diep in de buidel tasten, maar zown 3 - 400 euro zou ik er wel voor uit willen geven

alvast bedankt!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-02 23:00
Je hebt Het grote SSD topic ~ Deel 6, de Pricewatch en Productreviews en Google voor nog meer reviews. En dan nog lukt het niet?

[ Voor 16% gewijzigd door gertvdijk op 04-02-2010 01:39 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Mja, dit is dus werkelijk een letterlijk "wat moet ik kopen topic", wat op GoT niet echt op prijs gesteld wordt. Zoals gertvdijk al aangeeft duik eens in het Het grote SSD topic ~ Deel 6 topic.

Op GoT verwachten we toch echt enige eigen inzet, aangezien uit jouw topic start helemaal niet naarvoren komt wat je nu zelf reeds bekeken/uitgezocht hbt, gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.