Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Ik ben eerlijk gezegd nog jaloerser op je woonomgeving!pwhusmann schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:08:
Vandaag mijn nieuwe Mac Pro binnen gekregen!
En de setup is ook al een tijdje geleden, dus bij deze nog een keertje
Die externe behuizingen zijn zo mooi, heb er ook 3inmiddels naast elkaar staan alleen even de ledjes die erin zitten verwisselen voor wittepwhusmann schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:08:toon volledige bericht
[afbeelding]
Ofja, bijna dan, maar wel een aardige 2TB Hardeschijf
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
MacBook Pro 13" 2.53 Ghz - 4GB Ram - 500GB
Samsung 19"
Apple Wireless Keyboard
MX Revolution
nieuwe 2TB Externe HD![]()
iPhone 3G in een Griffin AirCurve
Verlanglijstje:
Nikon D90
Apple Cinema Display
En in Juli de nieuwe iPhone:D
Mooie setup ! en ook de omgeving inderdaad

wat je ziet:
MBP 13 2.53ghz 4gb.
Acer X193HQ scherm voor hackintosch. (daar zijn ook toetsenbord en logitech muis voor)
Magic Mouse.
Creative T40.
KRK Rokit6
Ihome IH79 (voor onderweg)
Remote
Bakje voor klein geld en buitenlands geld.
Rotzooi.
Wat zie je niet.
Iphone 3GS (foto mee gemaakt)
Iomega 500gb externe 2.5inch hd. (incl fw800)
WD paspoort 320 gb
Hackintosch pc met 10.6.3
[ Voor 110% gewijzigd door The Fatal op 05-05-2010 20:29 ]
3 is wel relax mektheb! Hij maakt wel wat meer geluid als n echte externe hd, ik denk wat meer demping ofzo.
En dat ledje vond ik ook niet geweldig.. wat voor ledjes heb je erin gezet? Moet het aan bepaalde voltages ofzo voldoen?
Nou ik heb ze nog niet opengemaakt maar het staat wel in de planning, zodra ik het weet of het speciaal moet zijn zou ik je wel ff een dm sturen.pwhusmann schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:24:
Haha, thx.
3 is wel relax mektheb! Hij maakt wel wat meer geluid als n echte externe hd, ik denk wat meer demping ofzo.
En dat ledje vond ik ook niet geweldig.. wat voor ledjes heb je erin gezet? Moet het aan bepaalde voltages ofzo voldoen?
Anoniem: 116571

U ziet:
MBP 15.4" mid 2009
Logitech G9 (mighty mouse was echt troep, bluetooth is veel te traag)
Func Surface 1030 (2 kanten, erg fijn ding)
Lacie 500G voor time machine
iPod classic 120G
De G1, aka HTC Dream, de eerste Google Phone. (qwerty tobo > iPhone zeg ik als iPhone developer
U ziet niet:
Canon camera voor de foto.
Voor de audio specs zie hier
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 116571 op 05-05-2010 20:59 ]
Wat ik mij eigenlijk afvraag is of die rokits een amp nodig hebben? of kunnen die net als mijn huidige M-Audio AV40's direct op een bron worden aangesloten?The Fatal schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:23:toon volledige bericht
[afbeelding]
wat je ziet:
MBP 13 2.53ghz 4gb.
Acer X193HQ scherm voor hackintosch. (daar zijn ook toetsenbord en logitech muis voor)
Magic Mouse.
Creative T40.
KRK Rokit6
Ihome IH79 (voor onderweg)
Remote
Bakje voor klein geld en buitenlands geld.
Rotzooi.
Wat zie je niet.
Iphone 3GS (foto mee gemaakt)
Iomega 500gb externe 2.5inch hd. (incl fw800)
WD paspoort 320 gb
Hackintosch pc met 10.6.3
Heb op mn verjaardag een 'x-mini-2' gekregen. Zit best wat pit in zo'n kleine speaker!

(Niet mijn iPod, heb een iPhone)
De Canon A1, want er zijn ook hele goede Nikon/Rollei/Fotomann/Mamiya camera's+lenzeniron_mike010 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:21:
[...]
Maar als je er 1 zou moeten ruilen met een non-Apple(canon) welke doe je dan weg?
Be the change you want to see in the world
Klopt, die dingen zijn briljant, en als het goed is kun je ze ook doorlussen.. tot tientallen toeZpAz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:09:
Die griffin-air-curve werkt die een beetje? Vind hem best wel mooi![]()
Heb op mn verjaardag een 'x-mini-2' gekregen. Zit best wat pit in zo'n kleine speaker!
[afbeelding]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Hmm, dat ziet er best grappig uitZpAz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:09:
[afbeelding]
Edit: haha, prachtig: http://www.youtube.com/watch?v=Wwjz7B1d73w (vooral als ze gaan trillen op 50%)
[ Voor 10% gewijzigd door Serenity op 06-05-2010 01:10 ]
Anoniem: 248577
Tja... ik vind het ook niks. Zo zonde van het mooie design. En Apple is de enige fabrikant die tenminste geen productstickers erop plakt in de fabriek (wat voor videochip, cpu en OS er in zitten). Vreselijk die troep.
Ik heb zelf de x-Mini max versie en ze klinken inderdaad behoorlijk lekker voor zulke kleine speakers. De x-mini II is volgens mij de nieuwere versie van de x-mini max, klopt dit?ZpAz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:09:
[afbeelding]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dat zal de X-mini Max II zijn, www.x-mini.comAntraXxX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:12:
[...]
Ik heb zelf de x-Mini max versie en ze klinken inderdaad behoorlijk lekker voor zulke kleine speakers. De x-mini II is volgens mij de nieuwere versie van de x-mini max, klopt dit?
Anoniem: 116571
Ja, super zelfs! Ik vind het heel fijn dat hij van resolutie van switchen omdat de muissnelheid in Windows / Mac OS X anders werkt, dus als ik onder windows zit zet ik hem een tandje sneller, en onder Mac OS een tandje trageriRaptor schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:03:
@_eLMo_: Werkt die Logitech G9 goed onder OS X? Logitech geeft namelijk aan dat de G9 alleen door Windows wordt ondersteund. Heb zelf ook interesse in de muis.
Tascam bevalt goed. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ze waren wat traag met drivers voor Snow Leopard maar dat hebben de meeste audiointerface fabrikanten. Tascam is (my humble opinion) beter dan bijv. M-audio maar niet zo goed als TC Electronics of Apogee. De US-144mkII is een mooi ding! Solide volgens mij.Samson_1990 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:00:
[...]
Bevalt het merk Tascam je? Heb namelijk geen ervaring met dit merk en ben aan het overwegen om een Tascam US-144mkII aan te schaffen.
Ps. Ik zag een vraag langskomen over KRK Rokits. Dat zijn actieve monitors, dus de versterker zit in de monitor ingebouwd. Je hoeft alleen een draadje van je line out naar de monitor te leggen.
Sorry maar om een of andere reden komt het woord goatse in me opMoejo schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:57:
Ik was het bijna vergeten!Maar goed, hierbij dan mijn nieuwe skin. Ik heb er meerdere besteld (waaronder ook die van Iron Man) die ik er later dan een keer op kan doen als ik deze weer zat ben.
[afbeelding]
Van welk merk/model is die externe HD? Beauty!pwhusmann schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:08:toon volledige bericht
[afbeelding]
Ofja, bijna dan, maar wel een aardige 2TB Hardeschijf
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
MacBook Pro 13" 2.53 Ghz - 4GB Ram - 500GB
Samsung 19"
Apple Wireless Keyboard
MX Revolution
nieuwe 2TB Externe HD![]()
iPhone 3G in een Griffin AirCurve
Verlanglijstje:
Nikon D90
Apple Cinema Display
En in Juli de nieuwe iPhone:D
ehhhh..HOI
Nee, ik ben ook niet van de stikkers, zo te zien zitten er ook lelijke randjes omheen. Wat ik wel leuk vind, zijn die tattoos, gewoon zwart op aluminium en zonder randjes. Geen idee of dat ook stikkers zijn, maar ik dacht dat het eerder een schildering was. Dan nog zou ik het persoonlijk niet nemen.Anoniem: 248577 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:16:
[...]
Tja... ik vind het ook niks. Zo zonde van het mooie design. En Apple is de enige fabrikant die tenminste geen productstickers erop plakt in de fabriek (wat voor videochip, cpu en OS er in zitten). Vreselijk die troep.
108886
Wat je misschien niet wist is dat die "troep" ervoor zorgt dat je makkelijk tot 50€ minder betaalt voor je nieuwe pc doordat de fabrikanten hierdoor (advertentie)korting op de hardware krijgen. 5 Minuten voorzichtig krabben en ze zijn er voor altijd af zonder sporen na te laten.Anoniem: 248577 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:16:
[...]Tja... ik vind het ook niks. Zo zonde van het mooie design. En Apple is de enige fabrikant die tenminste geen productstickers erop plakt in de fabriek (wat voor videochip, cpu en OS er in zitten). Vreselijk die troep.
maar we gaan offtopic
Ja inderdaad, volgens mij is de II de nieuwe versie. @Daarboven, je kan ze inderdaad doorlussen, maar om dat te doen.. ze kosten namelijk 30 euro per stuk ofzo.AntraXxX schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:12:
[...]
Ik heb zelf de x-Mini max versie en ze klinken inderdaad behoorlijk lekker voor zulke kleine speakers. De x-mini II is volgens mij de nieuwere versie van de x-mini max, klopt dit?
He? De headphone input dinges (minijack toch?) zit toch aan de bovenkant? Of is dat anders bij een 3GS?ZpAz schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 23:09:
[afbeelding]
Anoniem: 193933
Dit is een iPod Touch.sOid schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:49:
[...]
He? De headphone input dinges (minijack toch?) zit toch aan de bovenkant? Of is dat anders bij een 3GS?
Oh, die optie was ik vergeten. Wel jammer dat het bij de iPhone niet op dezelfde plek zit. Vind het handiger dan aan de bovenkant.
En waar moest je microfoon dan heen verhuizensOid schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:05:
[...]
Oh, die optie was ik vergeten. Wel jammer dat het bij de iPhone niet op dezelfde plek zit. Vind het handiger dan aan de bovenkant.
Ik vind wel dat hij iets meer geluid maakt als een normale externe HD. Ik heb hem nu aangesloten via Firewire 800, precies dubbel zo snel als m'n vorige over usb

[ Voor 9% gewijzigd door pwhusmann op 06-05-2010 16:08 ]
Harde schijf die matched bij je (i)Mac
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Ze zijn ietsje duurder dan normaal, maar 184 voor 1.5TB valt relatief mee vind ik.
Persoonlijk vind ik overigens de WD My Book iets mooier passen nog bij een MBP:

Die iOmega's zijn toch meer gebaseerd op Mac Pro's.
[ Voor 43% gewijzigd door Bosmonster op 06-05-2010 17:21 ]
Nou, ik had 3 maanden geleden nog een 1.5TB externe hardeschijf gekregen van m'n vader en die kostte maar 100 euro (ook van WD).Bosmonster schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:18:
Ze zijn ietsje duurder dan normaal, maar 184 voor 1.5TB valt relatief mee vind ik.
Die is wel erg mooi, lijkt meer op een NAS server dan een externe hardeschijf maargoedBosmonster schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 17:18:
http://tweakers.net/price.../?keyword=iomega+ultramax
Persoonlijk vind ik overigens de WD My Book iets mooier passen nog bij een MBP:
[afbeelding]
Die iOmega's zijn toch meer gebaseerd op Mac Pro's.
Anoniem: 358416
Nas en andere meuk in andere kamer via wireless N.
Een redelijk gedateerde foto. Mijn arme 23inch is al een tijdje dood en hier staat nu een 26" monitor.
De custom homebuild laptop stand heb ik nog wel, inmiddels met een dockconnector voor Idingen.

Je kan zien dat de foto iets ouder is vanwege gebrek aan TROEP !.

Deze dock uitbreiding was voor firewire, maar inmiddels zit hier een USB dock in.
Wat zie je:
MacBook Pro, 13" 2,4 Ghz Basis model 2010
Twelve South BookArc
2 x 20" Acer P203w (1 via DVI en 1 via deze adapter aangesloten)
Apple Wired keyboard
Trust wireless mouse
Logitech X-210 Speakers
Verder nog:
Spiegel voor me lenzen etc.
Lege CD/ DVD's
Studieboeken
En nog wat papier zooi.
Wat zie je niet:
Motorola Milestone
1 TB externe HD (WD)
Canon MP150 All-In-One Printer
HP ProLiant ML115 Server, 8GB ram , 7 TB storage (MS Server 2008 R2 Hyper-V)
Groeten,
Kevin
Anoniem: 320583
Werkt dat helemaal goed?kevin86 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:39:
[afbeelding]
Want ik kan me voorstellen dat het wat trager is omdat de MacBook Pro er niet voor gemaakt is...
Ge-wel-dig die behuizing!pwhusmann schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:05:
kRiZzZiZ : Het is een is alleen een HD behuizing van Macally. Je moet er dus nog een 3,5" HD bijkopen. De behuizing is redelijk aan de prijs maar een normale HD is weer spotgoedkoop. En nu heb ik wel veel aansluitingen, usb firewire 400 en 800 en esata. En ze zien er zeer mooi uit natuurlijk
Ik vind wel dat hij iets meer geluid maakt als een normale externe HD. Ik heb hem nu aangesloten via Firewire 800, precies dubbel zo snel als m'n vorige over usb
[afbeelding]
Ik dacht eerst dat het een Mac Pro was, design is epic!
Ik zie nog een Z5500 speaker staankevin86 schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 12:39:toon volledige bericht
Ben nu ook een trotse bezitter van een MPB 13". Zo ziet het er bij mij nu uit:
[afbeelding]
Wat zie je:
MacBook Pro, 13" 2,4 Ghz Basis model 2010
Twelve South BookArc
Apple Wired keyboard
Trust wireless mouse
Logitech X-210 Speakers
Verder nog:
Spiegel voor me lenzen etc.![]()
Lege CD/ DVD's
Studieboeken
En nog wat papier zooi.
Wat zie je niet:
Motorola Milestone
1 TB externe HD (WD)
Canon MP150 All-In-One Printer
HP ProLiant ML115 Server, 8GB ram , 7 TB storage (MS Server 2008 R2 Hyper-V)![]()
Groeten,
Kevin
Wel lekkere setup alleen ik hou er niet van als me monitoren vlak tegen de muur hangen...
Ik dacht ook van "Wtf, sinds wanneer is de Mac Pro veranderd van uiterlijk?!?!?!" ;-)ElNillus schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:23:
[...]
Ge-wel-dig die behuizing!
Ik dacht eerst dat het een Mac Pro was, design is epic!
Na dit weekend post ik ook eens foto's van mijn Apple setup ;-)
Ja dat klopt.. het ging even om wat er op en rond het bureau staat. Dus had ik die maar achter wegen gelaten.CKSotos schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 14:16:
[...]
Ik zie nog een Z5500 speaker staan
Wel lekkere setup alleen ik hou er niet van als me monitoren vlak tegen de muur hangen...
Over de schermen, deze heb ik pas geleden opgehangen, zie er gewoon strakker uit. Moest ook even wennen eerst stonden ze wat schuin naar elkaar toe. Maar ik zit er recht voor en de afstand is niet zo groot dus het gaat prima. Blijft eigen smaak natuurlijk.
[ Voor 5% gewijzigd door The Fatal op 08-05-2010 00:41 ]
nice, ook een geweldig stemmechaniek. Is dat wel goed voor het scherm van de MB als hij de hele tijd dicht zit?
[ Voor 14% gewijzigd door andries.t.net op 08-05-2010 16:40 ]

Excuses voor de kwaliteit.
Foto gemaakt met iPhone vandaar niet op de foto.
- iMac 20" - C2D 2,4GHz, 2GB, 320GB, HD2600.
- Logitech MX-Revolution muis.
- El cheapo HDD behuizing van Eminent.
- M-Audio Keystation 49e MIDI-controller
- Logitech Z4 speakers
Huh, dat zijn toch echt geen Z4 speakers, maar de Z10. ;-)DennizZMeister schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:11:
Excuses voor de kwaliteit.
Foto gemaakt met iPhone vandaar niet op de foto.
- iMac 20" - C2D 2,4GHz, 2GB, 320GB, HD2600.
- Logitech MX-Revolution muis.
- El cheapo HDD behuizing van Eminent.
- M-Audio Keystation 49e MIDI-controller
- Logitech Z4 speakers
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Weet je misschien nog waar je die achtergrond vandaan hebt?
Had vroeger de Z4 dus zal daarmee in de war zijn geweest maar je hebt gelijkOkselFris schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:31:
[...]
Huh, dat zijn toch echt geen Z4 speakers, maar de Z10. ;-)
Anoniem: 191333
Ik heb tot op heden geen problemen met het scherm gehad. Ik gebruik heb dan ook geregeld zonder de ACDandries.t.net schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 16:37:
[...]
nice, ook een geweldig stemmechaniek. Is dat wel goed voor het scherm van de MB als hij de hele tijd dicht zit?
Nee helaas, ik heb net even gekeken maar kan het zo snel even niet vinden.Sjef_Arie schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:41:
[...]
Ff Googlen kan geen kwaad:Sjef_Arie schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:41:
http://www.flickr.com/photos/castrokike/2203316114/
Vindt je dat je er erg op achteruit bent gegaan t.o.v. de Logitech Z-4? De bassen zijn zeker een stuk minder?DennizZMeister schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 17:44:
[...]
Had vroeger de Z4 dus zal daarmee in de war zijn geweest maar je hebt gelijk

Mijn Apple set-up:
Je ziet:
-MacBook Pro 13" (2,53GHz, 4GB, 64GB Corsair X64)
-G4 Cube Hackintosh Fileserver (Zotac Atom ION, 4GB, 250GB Toshiba, 2TB Western Digital)
-Apple Cinema Display 23"
-iPod Nano 4G 8GB Product Red
-iPod Video 3G 30GB
-Apple iPod Dock 1G
-Apple In-Ear Headphone (laatste versie)
-Apple Magic Mouse
-Logitech Z3-e
-RatScar XXL Deskpad
Je ziet niet:
-Apple Airport Extreme (achter MacBook Pro)
-MacBook White 2007 (weg voor reparatie oplaadprobleem)
-Allerlei MDP/Mini-DVI verloopstukjes
-Apple Remote
-Apple In-Ear Headphone (vorige generatie, ergens weggegooid)
-Apple iPhone 2G (gejat, als iemand m heeft graag teruggeven)
-Google G1
Wat gaat er veranderen:
Ik ga mn eigen bureau maken waar alle aansluitingen in worden verwerkt van grijs teakhout, ik ga er mn deskpad in verzinken (uitfrezen dus) en mn scherm en Macbook pro komen op een vesa stand erboven te zweven, het wordt een enkele maanden project dus verwacht niet te snel een update, ik doe het als ik er tijd voor heb
Excuus voor het slechte camerawerk en de simpele standaard achtergronden, ik vind ze best mooi eerlijk gezegd
[ Voor 5% gewijzigd door bokkow op 09-05-2010 14:08 ]
Tesla Model 3 Performance - Renault Zoe ZE40 - 6320Wp Oost-West
Mijn bijdrage:

Thuis situatie in het weekend, wanneer ik dus niet veel thuis ben.
- Macbook (Core Duo 2ghz, 2gb, postville)
- Hackintosch (C2D e6600, 4GB, 8800) inhoud zie hier & sig
- iPhone 3gs (laden aan stopcontact ivm laadsnelheid)
'Mac Pro' & Blackbook 1st generation
[ Voor 9% gewijzigd door bokkow op 09-05-2010 14:34 ]
Waarom heb je een roze iPod?bokkow schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:38:toon volledige bericht
[afbeelding]
Mijn Apple set-up:
Je ziet:
-MacBook Pro 13" (2,53GHz, 4GB, 64GB Corsair X64)
-G4 Cube Hackintosh Fileserver (Zotac Atom ION, 4GB, 250GB Toshiba, 2TB Western Digital)
-Apple Cinema Display 23"
-iPod Nano 4G 8GB Product Red
-iPod Video 3G 30GB
-Apple iPod Dock 1G
-Apple In-Ear Headphone (laatste versie)
-Apple Magic Mouse
-Logitech Z3-e
-RatScar XXL Deskpad
Je ziet niet:
-Apple Airport Extreme (achter MacBook Pro)
-MacBook White 2007 (weg voor reparatie oplaadprobleem)
-Allerlei MDP/Mini-DVI verloopstukjes
-Apple Remote
-Apple In-Ear Headphone (vorige generatie, ergens weggegooid)
-Apple iPhone 2G (gejat, als iemand m heeft graag teruggeven)
-Google G1
Wat gaat er veranderen:
Ik ga mn eigen bureau maken waar alle aansluitingen in worden verwerkt van grijs teakhout, ik ga er mn deskpad in verzinken (uitfrezen dus) en mn scherm en Macbook pro komen op een vesa stand erboven te zweven, het wordt een enkele maanden project dus verwacht niet te snel een update, ik doe het als ik er tijd voor heb
Excuus voor het slechte camerawerk en de simpele standaard achtergronden, ik vind ze best mooi eerlijk gezegd
@Igor92:
Ja, niet handig, mn toetsenbord is onderweg
Confession:
Ik had wel een roze iPod. Vond ik mooi

Wat je ziet:
iMac 20" 2,66Ghz HD2600 4GB
WD MyBook Studio (rechtsachter de iMac)
KRK RP5 monitors
TC-Electronic Desktop Konnekt sound interface
Wacom Bamboo Pen & Touch
iPod Nano 5g 8GB
Magic Mouse
HTC Hero
Beyer Dynamic DT-770 koptelefoon
Rode M2 mic
Goedkope USB hub
Niet op foto:
Wat gitaren en gerelateerde apparatuur, USB midi keyboardje, etc
Toen deze setup er kwam was het hoofddoel muziek maken en opnemen, maar tegenwoordig ligt de focus wat meer op webdesign. Maakt niet uit, de iMac doet beide prima
Wallpaper
Als het zo overkwam..
[ Voor 134% gewijzigd door aschja op 10-05-2010 09:36 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Aan het barretje in de keuken, heb geen bureau oid.
[ Voor 7% gewijzigd door mwa op 10-05-2010 12:56 ]
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
www.easysoftwaredeployment.nl | www.provolve.nl
Wat je niet ziet is nog een airport extreme en een WD MyBook 2TB.

Ps. ik zie je mybook wel
Anoniem: 320583
Ik zou zeggen: Zet niet te veel op je bureau.dbreuning schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:08:
Wow er zitten een aantal erg strakke setups tussen! Binnenkort ga ik een nieuw bureau halen omdat mijn iMac, Time Capsule, modem, printer, postbakjes e.d. gewoon niet meer passen. Tevens krijg ik deze week mijn Macbook Pro 15" binnen. Wanneer dit alles staat zal ik ook wel eens wat foto's plaatsen! Ga vooral door met plaatsen van de opstellingen. Geeft genoeg inspiratie in iedergeval
Apple setups zijn het mooist als ze het cleanst zijn

Macbook Pro 13" 2,4Ghz
Mijn eerste mac, ben er tot nu toe heeeeel erg happy mee, maar het gaat mijn windows PC niet verdringen ben ik bang, maar ik heb hem ook niet in huis gehaald om mee te gamen.
Wat zie je verder...
Logitech Z-230(dank u syltheboy)
2 schermen van samsung p2370 (dank u BobF.)
Razer Lycosa Keyboard
Razer Diamondback 3G muis
iPhone 3gs 16 gig wit op z'n xStand
Wat zie je niet:
Mijn gaming pctje, precies degene uit deze BBG(zonder de monitor ed)
Een 150 gig HD van WD(voor mijn muziek)
iPod Nano g2 8 gig
En verder heb ik denk ik alles genoemd.
[ Voor 9% gewijzigd door Jelmie op 10-05-2010 21:18 ]
Da's de Logitech Z-2300 (2.1 speakers).Jelmie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:28:Eeehm, boxjes van logitech(geen idee welk model)
MBP 15" 2,66Ghz i7 met 4GB intern HR scherm voor de rest allemaal standaard...gepeterd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:57:
Mooie cleane setup, wat zijn de specs?
Ps. ik zie je mybook wel
Dat is me oude 250Gb MyBook die je ook nog ziet, maar die is nu te klein voor timemachine backups
Hij moet 800 euro kosten, nieuwprijs destijds 2300, batterij is in januari 2009 nog vervangen en je krijgt er nog een mighty mouse bij cadeau!Anoniem: 275013 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:31:
@Kneep wat vraag je voor je macbook?
Valt de schittering een beetje mee van je nieuwe MBP? Al buiten in de zon gebruikt bijvoorbeeld?Kneep schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:24:
Eindelijk dan ook me nieuwe MBP 15 inch i7 binnen met daarbij een 24inch LED Display...wel erg glossy & shiny op de foto, maar tijdens gebruik valt het best mee! De oude MBP aan de linkerkant moet nog verkocht gaan worden ;-)
Wat je niet ziet is nog een airport extreme en een WD MyBook 2TB.
[afbeelding]Plaatje op imageshack (popups!)
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Mijn kantoor.
Op de bank de MacBook Pro uit mn sig. Op de tafel een 24" Samsung met daarachter een XBOX360 en 2.1 setje. Kan ik eenvoudig op de MBP aansluiten om films/series op te kijken.
In mn hand een iPhone 3GS 32GB wit.
Zo hoef ik helemaal niet meer van de bank uit mn kantoor te komen!
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2010 20:04 ]

Te zien:
- Witte Macbook (Mid 2007, 2Ghz, 2GB, 160GB Intel Postville SSD)
- Mirai 19" monitor
- Apple keyboard
- Apple Magic Mouse
- iPhone 3GS 16 GB in een dock van DealExtreme
- Logitech LS21 speakerset
- Bureaustoel naar ontwerp van Eames (imitatie)
- Mac Mini (early 2009, 2Ghz, 4GB, 120GB SuperTalent SSD)
- Newertech MiniStack V3 met 1TB WD HDD
- Apple Time Capsule 500 GB
- HP CP3505n kleurenlaserprinter
- Apple Airport Express op mijn werk

De Macbook is al een oudje, maar voldoet nog prima door de SSD. Is zelfs sneller dan de veel nieuwere iMac op mijn werk!
p2370Jelmie schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:28:
2 schermen van samsung(ook geen idee welk model, ze zijn 23" met een 1920*1080 resolutie gedoe)
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Lekker clean! (Of was het hiervoor een bende?) Wel netjes dat je de kabels goed hebt verwerkt, alleen jammer van de toetsenbordLuukNouwen schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:12:toon volledige bericht
Na al maanden stiekum meegelezen te hebben, post ik ook maar eens mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
Te zien:Niet te zien:
- Witte Macbook (Mid 2007, 2Ghz, 2GB, 160GB Intel Postville SSD)
- Mirai 19" monitor
- Apple keyboard
- Apple Magic Mouse
- iPhone 3GS 16 GB in een dock van DealExtreme
- Logitech LS21 speakerset
- Bureaustoel naar ontwerp van Eames (imitatie)
De Mac Mini en de Newerstack staan rechts onder op het bureau op het ladenblok. Lekker uit het zicht! Het bureau is zelfbouw en bestaat uit roestvrijstalen poten van de Ikea en een massief eikenhouten keukenblad
- Mac Mini (early 2009, 2Ghz, 4GB, 120GB SuperTalent SSD)
- Newertech MiniStack V3 met 1TB WD HDD
- Apple Time Capsule 500 GB
- HP CP3505n kleurenlaserprinter
- Apple Airport Express op mijn werk
.
De Macbook is al een oudje, maar voldoet nog prima door de SSD. Is zelfs sneller dan de veel nieuwere iMac op mijn werk!
Natuurlijk heb ik eerst opgeruimd. Normaal is het redelijk een bende. Daarom is het bureau ook zo groot, dan kan het namelijk een bende zijn en toch nog genoeg plek over houden om te werken.Kmkz schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:42:
[...]
Lekker clean! (Of was het hiervoor een bende?) Wel netjes dat je de kabels goed hebt verwerkt, alleen jammer van de toetsenbord
Ik gebruik het nummerieke gedeelte redelijk vaak, net als de USB-aansluiting op het toetsenbord, dus ik heb de voorkeur voor dit toetsenbord. Ook al heeft het een kabel.
Heheheh toevallig! Ook hetzelfde keukenblad van de Praxis?mikevdzanden schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:33:
Keukenblad en poten van de Ikea.. Heb precies hetzelfde..
Dude, je bureau is keihard. Exact wat k zoek. Verkopen ze het blad nog steeds bij Praxis ? En wat kost zo'n grap als ik vragen mag
Mj2sL schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:15:
Zo, na een jaartje rondlurken hier toch maar tijd voor een fotootje. Niet de beste kwaliteit en belichting, maar ach, je moet wat he
[afbeelding]
KRK RP5 monitors
Vraag ik me ook af!andromedaan schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:02:
@Luuk
Dude, je bureau is keihard. Exact wat k zoek. Verkopen ze het blad nog steeds bij Praxis ? En wat kost zo'n grap als ik vragen mag?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Grappig dat mijn bureau zo in de smaak valt! Misschien ga ik nog wel een bijbehorende kast maken (combinatie van dit massieve eiken en witgeverfd MDF).
Volgens mij heeft Ikea alleen massief beuken bladen. Die zijn een stuk goedkoper, maar ook minder hard en verkleuren meer dan eiken. Maar de belangrijkste reden was dat mijn blad 80 cm diep moest zijn en dat Ikea geen mooi blad had dat 80 cm diep was en minstens 200 cm lang.mikevdzanden schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:17:
Het blad heb ik ook gekocht bij de ikea.. Kost je waarschijnlijk een stuk minder..
ik hb de RP6. Die bevallen me erg goed.donaldo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:04:
Hoe bevallen die KRK's? Ik ben aan het kijken voor studio monitors en zit te denken aan KRK RP5 of RP6 monitors. Mooie setup verder.
[...]
heb eerst ook een tijd zitten twijfelen over de RP5. Maar na een uur luisteren in een winkel toch voor de RP6 gegaan omdat het geluid iets voller klonk en wat lager ging.
Maar ze bevallen echt prima!
Anoniem: 206663
En onder welke rubriek kan je die poten terug vinden? Vind ze niet meteen terug op de site .be?[Het bureau is zelfbouw en bestaat uit roestvrijstalen poten van de Ikea en een massief eikenhouten keukenblad
Mooie setup
Mooi en bekend wallpaperLuukNouwen schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:12:
Na al maanden stiekum meegelezen te hebben, post ik ook maar eens mijn setup:
[afbeelding]
[afbeelding]
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
VIKA MOLIDENAnoniem: 206663 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:49:
[...]
En onder welke rubriek kan je die poten terug vinden? Vind ze niet meteen terug op de site .be?
Mooie setup
Ben ik het mee eens, plus dat ik sowieso wel van de clean desktop policy benAnoniem: 320583 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 15:39:
[...]
Ik zou zeggen: Zet niet te veel op je bureau.
Apple setups zijn het mooist als ze het cleanst zijn
www.easysoftwaredeployment.nl | www.provolve.nl
Ja, bedankt daarvoor. Misschien kun je de link naar jouw blog met de fotoshoot nog eens geven, als er nog andere geïnteresseerden zijn.
Wallpaper staat hier:LuukNouwen schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:27:
[...]
Ja, bedankt daarvoor. Misschien kun je de link naar jouw blog met de fotoshoot nog eens geven, als er nog andere geïnteresseerden zijn.
http://hierzo.net/
Blog:
Arno Raps
[ Voor 4% gewijzigd door qless op 11-05-2010 13:34 ]
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Ze bevallen prima, zeker voor het geld. Zou nu misschien liever doorsparen voor Adam A5 en sub, maar dat is andere prijsklasse. Qua bas is het ok, maar zonder sub krijg je geen bas onder 60hz.donaldo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:04:
Hoe bevallen die KRK's? Ik ben aan het kijken voor studio monitors en zit te denken aan KRK RP5 of RP6 monitors. Mooie setup verder.
[...]

Je ziet wat je ziet, als je iets niet ziet moet je beter kijken, of het staat er niet op.
Foto's genomen met een iPhone, vandaar lekker veel ruis.
[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 11-05-2010 14:17 ]
Dit topic is gesloten.
~[html]• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]