dat zit in de tafel, Ikea design :-) je zou er een lamp onder kunnen hangen, het oogt wel grappig!TheKerremenke schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:19:
Iwan M schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:11:
FF een update van mijn eerdere post aangezien ik weer wat nieuwe spullen heb :-)
Waarvoor dient het mat glasplaat op het bureau eigenlijk? Of gewoon voor de mooi?
Ziet er wel interessant uit...
Verwijderd
Ik heb even zitten zoeken op internet over die B&W MM-1 speakers, maar ik kan nergens de prijs vinden?Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:11:
FF een update van mijn eerdere post aangezien ik weer wat nieuwe spullen heb :-)
Wat zie je nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
- 27" I7 IMac met 8GB Ram
- 13" 4GB MBP
- 2 IPhone 3 GS toestellen (His and Hers)
- B&W MM-1 speakers
Wat zie je niet:
- Mijn 2 x 2TB QNAP TS239Pro NAS (Raid1)
- Mijn Airport Extreme Base Station
- IPods
Super tevreden met all Apple spullen
Zou je me kunnen vertellen wat deze kosten want ze zijn wel erg mooi.
Verwijderd
http://store.apple.com/be...TY1NDA0MA&mco=MTcwOTExMzg
zo'n 27" is echt fantastisch mooi. zou ik ook wel willen!
zo'n 27" is echt fantastisch mooi. zou ik ook wel willen!
Helaas vind ik ze alleen niet klinken
Hierbij de mijne:

Wat je ziet is de woonkamerkast onder de trap - deur er uit gehaald en keukenblad er ingebouwd. Pomp van vloerverwarming weggewerkt en alle leidingen ook.
In beeld:
Michel

Wat je ziet is de woonkamerkast onder de trap - deur er uit gehaald en keukenblad er ingebouwd. Pomp van vloerverwarming weggewerkt en alle leidingen ook.
In beeld:
- iMac 24" - 2.8 EE
- iPhone 3 GS 16 GB
- Samsung externe DVD-writer
- 2 x 320 GB externe 2.5" hard disk
- telefoon van Caiway
- briefje waar op staat welke films ik nog moet downloaden
- MacBook Pro 13" - 2.26 Ghz (in mijn tas)
- WD My Studio 1 TB FW externe hard disk (staat achter de iMac)
- Airport Extreme (vandaag in de meterkast gebouwd)
- 2 x 500 GB externe schijf t.b.v. Time Machine en opslag (hangen aan de Airport Extreme - in de meterkast)
Michel
[ Voor 174% gewijzigd door michelg1970 op 07-03-2010 18:01 . Reden: Foto's nu wel gelukt ]
Verwijderd
Erg mooie setup, His & HersVerwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:11:
Wat zie je nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
- 13" 4GB MBP
- B&W MM-1 speakers
Die glazen plaat in het bureau zag ik op de vorige foto ook, maar waar dient die voor?
Ook de eerste MM1's, ik hoopte al ze een keer in GoT te zien.
Al met al, erg netjes
Tijd voor 'n gehoorapparaat?Pat-Skim schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:47:
[...]
Helaas vind ik ze alleen niet klinken. de 2.1 soundsticks klinken gewoon veel beter imho...
Heb je die lichtbak in je bureau zelf gemaakt? Lijkt me erg handig!
Zie hier een paar posts boven je:Fishlip schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:19:
[...]
Heb je die lichtbak in je bureau zelf gemaakt? Lijkt me erg handig!
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:36:
[...]
dat zit in de tafel, Ikea design :-) je zou er een lamp onder kunnen hangen, het oogt wel grappig!
Volgens mij 600 eutjes , kheb zelf week geleden soundsticks II opgehaald voor me macbook. Zou zuur zijn als die beter klinken, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ga binnenkort wel ff me setup posten
Zit er wel een sub bij ?
Zit er wel een sub bij ?
@michelg1970: Dat paperclipje met dat lijstje met films zit vast door een magneet achter de zwarte rand van je imac?
in de winkel aan een iPod gehangen en de soundsticks hadden een voller lager geluid, hoge tonen wonnen idd deze het wel wat... maar midden/laag vond ik soundsticks beter incombi met de bass.
sowieso, voor 600 euro kan je toch wel wat beters krijgen, me dunkt
Ja,
daar koop je een goede stereoreceiver en twee zuilen met een full-range geluidsspectrum voor. Als je uiteraard de ruimte hebt
Anders zou ik voor scandyna minipods gaan... al dan niet icm een sub
daar koop je een goede stereoreceiver en twee zuilen met een full-range geluidsspectrum voor. Als je uiteraard de ruimte hebt
Anders zou ik voor scandyna minipods gaan... al dan niet icm een sub
Verwijderd
Tuurlijk maar je betaalt ook voor het formaat en design he.
Voor 600 euro kan je veel beter geluid krijgen alleen is de omvang van je speakers dan wel 3/4x zo groot.
Ze zijn 500 euro overigens maar ok.
Je kan ook een leuke set monitoren kopen voor dat geld.
Gegarandeerd beter/zuiverder geluid.
Of een mooie Hi-Fi set. Feit blijft dat dat allemaal wel 3 a 4x zo groot is en er vaak minder uitziet.
Zou zelf voor een goede set monitoren gaan overigens.
En geluid is subjectief, je hebt mensen die blij zijn met een 2.0 creative plastic setje boxen en mensen die graag meer geld uitgeven voor goed geluid ook al is het een stuk groter en soms lelijker, en mensen die graag design willen etc. etc. etc. eindeloze combinaties.
Voor 600 euro kan je veel beter geluid krijgen alleen is de omvang van je speakers dan wel 3/4x zo groot.
Ze zijn 500 euro overigens maar ok.
Je kan ook een leuke set monitoren kopen voor dat geld.
Gegarandeerd beter/zuiverder geluid.
Of een mooie Hi-Fi set. Feit blijft dat dat allemaal wel 3 a 4x zo groot is en er vaak minder uitziet.
Zou zelf voor een goede set monitoren gaan overigens.
En geluid is subjectief, je hebt mensen die blij zijn met een 2.0 creative plastic setje boxen en mensen die graag meer geld uitgeven voor goed geluid ook al is het een stuk groter en soms lelijker, en mensen die graag design willen etc. etc. etc. eindeloze combinaties.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 22:49 ]
Tijn - hehe - eindelijk iemand die er wel de humor van inzag.Tijn89 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:12:
@michelg1970: Dat paperclipje met dat lijstje met films zit vast door een magneet achter de zwarte rand van je imac?
Ja - dat briefje staan mijn download opdrachten van vriendin-lief op en zit inderdaad vast door het magneetje in het scherm en de paperclip.
Tja, het is je eigen geld maar €500 (bij apple zelf zijn ze overigens €800) voor dat setje vind ik echt zwaaaaaar overpriced. Ze klinken namelijk net zo goed als setjes van onder de €100 (heb ze beluisterd namelijk). Dan moet je het design en formaat wel heel belangrijk vinden.
Maar zoals gezegd, ieder z'n eigen keus
Leuke discussie natuurlijk. Maar geen van alleen heeft de set thuis staan, of langer dan vijf minuten in een rustige omgeving geluisterd. Beetje snel oordelen. Natuurlijk gaat het deels om design, maar om een vergelijking met setjes van 100 euro te gaan maken gaat wat ver want één ding is zeker, namelijk dat de set zeker naar behoren klinkt en zeker niet op het niveau van de mainstream zit.Sick Nick schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:53:
Tja, het is je eigen geld maar €500 (bij apple zelf zijn ze overigens €800) voor dat setje vind ik echt zwaaaaaar overpriced. Ze klinken namelijk net zo goed als setjes van onder de €100 (heb ze beluisterd namelijk). Dan moet je het design en formaat wel heel belangrijk vinden.
Overigens toch wel grappig dat het een Windows-Mac discussie wordt. 'Het is zo duur
Een discussie zonder eind dus. Het verschilt per persoon maar een vergelijking met 'even in de winkel geluisterd' is natuurlijk wel een beetje kansloos. Doch ben ik uiterst content met de Harman Kardons en de set is zeker zijn geld waard qua design en sound. Ook al heb ik er de adviesprijs bij lange na niet voor betaald.
Nu weer ontopic.
Verwijderd
Een ander voorbeeld, Ik heb thuis 2 Scandyna Micro Pods 2.0 setje. Totaal 340 euro gekost.
Voorheen had ik een logitech 5.1 Setje van 69 euro. Natuurlijk knalt die bas er dan veer meer uit en komt er een bak geluid uit. Maar is het geluid ook mooi? Als je niet beter weet wel, maar als je kwaliteit speakers ernaast zet dan is het geluid zoveel zuiverder.
Ik zou in iedergeval niet meer terug willen.
En natuurlijk betaal je ook een stukje voor het Design...
Voorheen had ik een logitech 5.1 Setje van 69 euro. Natuurlijk knalt die bas er dan veer meer uit en komt er een bak geluid uit. Maar is het geluid ook mooi? Als je niet beter weet wel, maar als je kwaliteit speakers ernaast zet dan is het geluid zoveel zuiverder.
Ik zou in iedergeval niet meer terug willen.
En natuurlijk betaal je ook een stukje voor het Design...
erg mooie setupVerwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:11:
Wat zie je nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
- 13" 4GB MBP
- B&W MM-1 speakers
Wat zie je niet:
- Mijn 2 x 2TB QNAP TS239Pro NAS (Raid1)
- Mijn Airport Extreme Base Station
- IPods
Super tevreden met all Apple spullen
mooie opgeruimde tafel, passende kleuren, spullen netjes gearrangeerd... TOP!
* Zwelgje houdt daar ook erg van
A wise man's life is based around fuck you
ff een vraagje,
Ik zie dat veel mensen een speakerset hebben aangesloten op hun iMac. Ik verbaas me daar over om dat ik vind dat er uit mijn iMac erg goed geluid komt. Wat is de reden dat jullie een extra speakerset aansluiten?
Ik zie dat veel mensen een speakerset hebben aangesloten op hun iMac. Ik verbaas me daar over om dat ik vind dat er uit mijn iMac erg goed geluid komt. Wat is de reden dat jullie een extra speakerset aansluiten?
...less is more
Vergeleken met een goed 2.0-setje, 2.1 boxen met subwoofer, of surround sets vallen de interne speakers nogal tegen. Dus het is maar net waar je genoegen mee neemt.funk-e schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:53:
ff een vraagje,
Dan hecht je waarschijnlijk weinig waarde aan het geluid. Want ik vindt het persoonlijk niet goed.
Bij deze ook even m'n geupdate situatie, de macbook air gaat eruit. Vervanger is een Macbook Pro 13"

* Macbook Pro 13", 2.53Ghz, 4GB, intel X25M Postville 80GB SSD
* Macbook Air, 1.86Ghz, 2GB, Apple 128GB SSD
Verder te zien:
* 26" Acer 26" AL2623W MVA paneel
* Logitech Z680 speakerset
* Aantal externe harddisks en usb sticks
* Logitech S530 mac draadloze toetsenbord/muis combo
* USB hubje, kaartlezer
* Canon EF klok
* HTC HD2
De laptophouder die ik eerst had waar de air op stond gebruik ik ook niet meer. Op zich was het idee ervan erg goed maar eens in de zoveel tijd deed niks het meer bij het aansluiten van de USB kabel. Best lastig als je externe schijf, usb ontvanger voor tobo/muis, etc eraan hangt. Ook na wat reboots deed ie het niet. En de dag erna werkte het weer wel. Dus weer gevalletje brakke kwaliteit van sweex, goedkoop is duurkoop in dit geval want ik kan er nu niks meer mee

Verder te zien:
* USB hubje, kaartlezer
* Canon EF klok
* HTC HD2
De laptophouder die ik eerst had waar de air op stond gebruik ik ook niet meer. Op zich was het idee ervan erg goed maar eens in de zoveel tijd deed niks het meer bij het aansluiten van de USB kabel. Best lastig als je externe schijf, usb ontvanger voor tobo/muis, etc eraan hangt. Ook na wat reboots deed ie het niet. En de dag erna werkte het weer wel. Dus weer gevalletje brakke kwaliteit van sweex, goedkoop is duurkoop in dit geval want ik kan er nu niks meer mee
Mijn bureautje op dit moment

Wat zie je?
MacBook Pro (mid '09)
LaCie 2TB HD (net nieuw
)
Samsung P2070 LCD scherm
Harman/Kardon Soundsticks II
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Mouse
Wat zie je niet?
Apple iPhone 3GS 32GB (daar is de foto namelijk mee gemaakt)

Wat zie je?
MacBook Pro (mid '09)
LaCie 2TB HD (net nieuw
Samsung P2070 LCD scherm
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Mouse
Wat zie je niet?
Een Windows Mobile toestel bij een apple-gebruiker... Kan aan mij liggen, maar dat zie ik toch niet zo heel vaak langs komen. Meestal toch iPhone's of andere 'normale' telefoons, maar toch zelden een WM-phone.Sick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:57:
Bij deze ook even m'n geupdate situatie, de macbook air gaat eruit. Vervanger is een Macbook Pro 13"
[afbeelding]
Verder te zien:
* USB hubje, kaartlezer
* Canon EF klok
* HTC HD2
Hoe komt dit zo?
Heb je ze wel eens naast elkaar gehad? Dan weet je meteen waarom je een HD2 zou nemen ipv een iPhone. Het scherm is zo veel groter dan je fullscreen GoT kunt browsen zonder steeds te moeten zoomen enzo. Plus hij is gewoon sneller en kan meer. Het syncen gaat prima met een mac trouwens.
Vergeten te vermelden inderdaad, maar ik heb zelf ook de HD2, dus ik ben het roerend met je eens. Alleen ben ik geen Apple-gebruiker (dont shoot meSick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:30:
Heb je ze wel eens naast elkaar gehad? Dan weet je meteen waarom je een HD2 zou nemen ipv een iPhone. Het scherm is zo veel groter dan je fullscreen GoT kunt browsen zonder steeds te moeten zoomen enzo. Plus hij is gewoon sneller en kan meer. Het syncen gaat prima met een mac trouwens.
Misschien wel handig om even iets meer voor je eigen mening te praten ivm beweren dat de HD2 beter isSick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:30:
gewoon nee.
Ik hoef die van mij niet constant te rebooten, nog nooit vast gelopen of gecrashed (ook niet tijdens een update). Dus jouw problemen herken ik eerlijk gezegd niet. Het aantal gebrickte iPhones echter
Als ze een iPhone zouden uitbrengen met ook zo'n groot scherm had ik daar namelijk ook voor kunnen kiezen. Ik hoef niet perse WM maar wil gewoon een snelle telefoon met een groot scherm 
Maar goed, daar is dit topic niet voor en de discussie iPhone - WM is sowieso een kansloze zaak gezien het fanboy gehalte van voornamelijk apple gebruikers. Ik zie het iets anders, ik pak het beste van beide. OSX vind ik heerlijk werken, de hardware ziet er goed uit en werkt goed. Ondertussen draai ik wel een aantal VMware images op voor zaken die het onder OSX toch niet even goed doen of zelfs helemaal niet. Dat is het mooie dat de hardware overal hetzelfde is, je kan kiezen wat je wilt voor elke situatie. Hetzelfde met telefoons, ik kies degene die op dat moment het beste in de buurt komt bij wat ik van een telefoon wil.
Maar goed, daar is dit topic niet voor en de discussie iPhone - WM is sowieso een kansloze zaak gezien het fanboy gehalte van voornamelijk apple gebruikers. Ik zie het iets anders, ik pak het beste van beide. OSX vind ik heerlijk werken, de hardware ziet er goed uit en werkt goed. Ondertussen draai ik wel een aantal VMware images op voor zaken die het onder OSX toch niet even goed doen of zelfs helemaal niet. Dat is het mooie dat de hardware overal hetzelfde is, je kan kiezen wat je wilt voor elke situatie. Hetzelfde met telefoons, ik kies degene die op dat moment het beste in de buurt komt bij wat ik van een telefoon wil.
Ga er dan eens goed voor zitten? Ik vind ze van op zij ook minder dan de Soundsticks die ik voor mijn GLA 55 had. Toch klinken ze als je er voor zit wel heel erg fijn. Ik heb wel een nieuwe voeding moeten vragen bij HK, omdat ik knallende koppijn kreeg van een zeer hoogfrequente pieptoon in de stock voeding.Pat-Skim schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:47:
[...]
Helaas vind ik ze alleen niet klinken. de 2.1 soundsticks klinken gewoon veel beter imho...
Even snel een kiekje:

Lekker!
Voor de oude iPod shuffleVerwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:25:
Ik zie rechtsvoor je TimeCapsule een aparte dock staan. Wat is dat voor iets?
gewoon nee.
tja, gelukkig is er voor ieder wat wils. Ik heb zelf ook WM gehad, en vond het niet fijn werken, en het bleef vaak hangen, werd langzaam, crashed ... etc.Sick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:04:
Ik hoef die van mij niet constant te rebooten, nog nooit vast gelopen of gecrashed (ook niet tijdens een update). Dus jouw problemen herken ik eerlijk gezegd niet. Het aantal gebrickte iPhones echterAls ze een iPhone zouden uitbrengen met ook zo'n groot scherm had ik daar namelijk ook voor kunnen kiezen. Ik hoef niet perse WM maar wil gewoon een snelle telefoon met een groot scherm
Mijn broer heeft ook een HD2.. ik vindt het een super vet toestel, maar hij heeft er een andere rom opgezet omdat WM gewoon crap is.
Ik heb momenteel een iphone, maar over 2 maandjes als mijn abbo afgelopen is, ga ik waarschijnlijk toch naar een blackberry.
Jep, naast elkaar gehad, mn neef heeft er sinds kort één en ik zou voor geen goud willen ruilen, gebruikte voor mn iPhone altijd WinMo 6.1, maar toen ik zijn telefoon weer pakte (wel mooi groot scherm dat wel) was alles zo omslachtig en onoverzichtelijk, heck, ik probeerde een aantal spellen voor hem te installeren, en jawel hoor de eerste 3 deden het niet, of de resolutie was anders, of het onscreen keyboard zat voor het halfe scherm, of er gebeurde gewoon niets.Sick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:30:
Qua hardware mag hij dan sneller zijn, maar daar is het dan ook mee gezegd...
----
Dat terzijde, ben laatst zelf net verhuist, dus zal binnenkort ook even wat fotos van mn nieuwe kamer plaatsen, wil eerst zo en zo nog een lamp (vind een living-color toch wel erg mooi
Kijk even op eBay. 6,xx euro incl shipping. Ik gebruik 'm vrijwel dagelijks voor allerlei USB spul. Origineel Apple en ik hoef niet meer achter mijn 24" te zijn.SanderPS3 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:39:
[...]
Voor de oude iPod shuffleToen het nog een USB stick was
Heb zelf ook zo'n shuffle, helaas nooit een dock kunne kopen
Lekker!
Verwijderd
Tja, sommige mensen horen het verschil wel en sommige niet he..Sick Nick schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:53:
Al zou ik die HK's gratis krijgen en al klinken ze fantastisch never nooit niet dat ik ze naast m'n Mac zou zetten, ik vind ze namelijk echt afschuwelijk. Door die prijs word ik alleen maar nog beroerder. Voor dat geld had ik echt 2 studiomonitoren gekocht. Maarja just mij 2cent.
ik kan er ook niet naar kijken, vind zelf de rokkits en de AV40's erg tof bij de iMacfr3z schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:19:
Al zou ik die HK's gratis krijgen en al klinken ze fantastisch never nooit niet dat ik ze naast m'n Mac zou zetten, ik vind ze namelijk echt afschuwelijk. Door die prijs word ik alleen maar nog beroerder. Voor dat geld had ik echt 2 studiomonitoren gekocht. Maarja just mij 2cent.
Verwijderd
Mee eens, ik vind ze ook echt niet bij je Mac passen...fr3z schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:19:
Geef mij maar Bowers & Wilkins MM1
Btw Heeft iemand (behalve IwanM op pagina 12) ze al? Klinken ze ook?
De MM1 ziet er inderdaad erg mooi uit, maar een beetje te duur voor mij.
Netjes weggewerkt die kabels.Marcjah schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:58:
Mijn bureautje op dit moment![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je?
MacBook Pro (mid '09)
LaCie 2TB HD (net nieuw)
Samsung P2070 LCD scherm
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Mouse
Wat zie je niet?
ik zie een soort van touwtje achter je macbook? Is die om je kabels niet achter je kastje te laten vallen?
zonee, hoe doe je dat dan wel?
Ik heb zelf mijn laptop op een monitorhouden gezet met een zelfgemaakte beugel, en daar alle kabels aan getieript. Maar hoe zorg jij dat ze niet vallen?
Das een elastiek wat strak om het kastje is gespannen. Onder dat elastiek zitten alle kabels, zodat ik die niet elke keer weer achter m'n kastje moet vissenSinnsyk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:00:
[...]
Netjes weggewerkt die kabels.
ik zie een soort van touwtje achter je macbook? Is die om je kabels niet achter je kastje te laten vallen?
zonee, hoe doe je dat dan wel?
Ik heb zelf mijn laptop op een monitorhouden gezet met een zelfgemaakte beugel, en daar alle kabels aan getieript. Maar hoe zorg jij dat ze niet vallen?
Verwijderd
Yes, zie topic over "welke speakers passen bij mijn Mac". Overigens ben ik persoonlijk van mening dat niets zo onderhevig is aan persoonlijke smaak als geluid en beeld! Met deze wijze woorden wil ik nog wel even kwijt dat ze super zijn :-)Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:42:
[...]
Mee eens, ik vind ze ook echt niet bij je Mac passen...
Geef mij maar Bowers & Wilkins MM1![]()
Btw Heeft iemand (behalve IwanM op pagina 12) ze al? Klinken ze ook?
Lijpe sticker, al denken veel mensen dan wel dat die nep is denk ik
waarom zou 'ie nep zijn?Bolletje92 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:47:
[...]
Lijpe sticker, al denken veel mensen dan wel dat die nep is denk ik
haha japanse imitatie macbook, herkenbaar aan het lego mannetje die de apple vasthoud.
Waar heb je die sticker vandaan btw ?
Waar heb je die sticker vandaan btw ?
Ik vind hem super vet! Ik ga er zelf misschien ook een bestellen.< Foto met lego mannetje enzeau.... >
sinds net.
Kun je misschien vertellen of die sticker er ook weer makkelijk af kan? Je hoeft hem er natuurlijk niet af te halen, maar meestal kun je dat wel een beetje merken tijdens het erop plakken enzo.
Ik wil geen resten op mijn scherm hebben als ik hem er ooit afhaal
Verwijderd
Dan zou ik geen sticker plakken. De meeste stickers laten na langere tijd wel resten na of als dat niet het geval is kan er na verwijdering (zeker na langere tijd) wel een kleurverschil ontstaan.Huppol schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:05:
[...]
Ik vind hem super vet! Ik ga er zelf misschien ook een bestellen.
Kun je misschien vertellen of die sticker er ook weer makkelijk af kan? Je hoeft hem er natuurlijk niet af te halen, maar meestal kun je dat wel een beetje merken tijdens het erop plakken enzo.
Ik wil geen resten op mijn scherm hebben als ik hem er ooit afhaal
Sowieso snap ik niet dat je een sticker wilt plakken! Apple levert als enige electronicafabrikant laptops zonder stickers erop voorgeplakt*!!! En niet voor niets, want de meeste mensen willen op designspullen geen stickers (noch systeemstickers noch eigen stickers) en b. is het verwijderen van stickers vaak erg irritant vanwege genoemde lijmresten en kleurverschillen. Op een Apple horen gewoon geen stickers
* ik heb het dan over systeemstickers van Intel e.d.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 17:27 ]
De kleurenvariant van Sneeuwwitje vind ik zelf een erg mooie sticker.

Heb zelf trouwens geen sticker op mn laptop. Heb wel een Apple sticker op mn Acer laptop (die stickers die je bij Apple producten krijgt) over het logo geplakt
--
Laatst een mooie Living Colors vloerlamp gekocht, nu wachten tot ie verzonden wordt. Dan kan ik ook weer eens een picca plaatsen van mn opstelling.

Heb zelf trouwens geen sticker op mn laptop. Heb wel een Apple sticker op mn Acer laptop (die stickers die je bij Apple producten krijgt) over het logo geplakt
--
Laatst een mooie Living Colors vloerlamp gekocht, nu wachten tot ie verzonden wordt. Dan kan ik ook weer eens een picca plaatsen van mn opstelling.
[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 11-03-2010 13:28 ]
Verwijderd
zo'n mooie Appeltje wordt verminktZpAz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:24:
De kleurenvariant van Sneeuwwitje vind ik zelf een erg mooie sticker.
[afbeelding]
--
Ik dacht altijd dat alle Apple liefhebbers juist houden van het mooie cleane design
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 17:31 ]
Not to be a party pooper ofzo, maar volgens mij is er ergens een topic over stickers op je macbook...
Just grow old with grace
Verwijderd
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:28:
[...]
zo'n mooie Appeltje wordt verminkt
Ik dacht altijd dat alle Apple liefhebbers juist houden van het mooie cleane design
En ik maar denken dat dit het "Show je Apple computer" topic was.Silverscope schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:59:
Not to be a party pooper ofzo, maar volgens mij is er ergens een topic over stickers op je macbook...
De link van sneeuwwitje met de appel is natuurlijk een hele mooie.
Gelukkig is deze appel niet slecht voor ons
Gelukkig is deze appel niet slecht voor ons
PSN id angeleyesprox
Verwijderd
Hier dan mijn nieuwe opstelling. Niks nieuws alleen een nieuw bureau wat nog lang niet af is. Maar aangezien ik niet meer normaal kon werken op mijn oude moet ik het hier maar even mee doen totdat ik meer tijd heb.

Wat je ziet:
MacBook Pro late 2009: 2.53 Ghz model
Apple dock (Chinese look a like voor 3 dollar)
Artwizz Alustand
640 GB TimeMachine Medion HD (onder de stand)
Samsung SyncMaster2494 (25 inch)
Magic Mouse
Apple Wired Toetsenbord
Lacie 500 GB HD
DJ MAXX 3 channel mixer
Lampje
xBox 360 met wat spellen
Wat je niet ziet:
Apple iPone 3G 8GB (photo mee gemaakt)

Wat je ziet:
Artwizz Alustand
Magic Mouse
Apple Wired Toetsenbord
Lacie 500 GB HD
DJ MAXX 3 channel mixer
Lampje
xBox 360 met wat spellen
Wat je niet ziet:
Leuk die stickers
Gelijk een mooie gelegenheid om die van mij te showen. Geplakt op m'n powerbook G4'tje

Ik, geheel anders
PB 12"diertje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:31:
Leuk die stickersGelijk een mooie gelegenheid om die van mij te showen. Geplakt op m'n powerbook G4'tje
[afbeelding]
Supergaaf - Simon is echt machtig! Gekocht, gemaakt?diertje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:31:
Leuk die stickersGelijk een mooie gelegenheid om die van mij te showen. Geplakt op m'n powerbook G4'tje
[afbeelding]
Schattig is ie hè? Had deze een maandje geleden van m'n baas gehad; die had al een macbook pro en deed eigenlijk niet zoveel met deze

Zelf gemaakt op m'n werk. Plaatje omgezet naar vector en uitsnijden maarJottemJ schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:51:
[...]
Supergaaf - Simon is echt machtig! Gekocht, gemaakt?
Vond deze zo leuk omdat m'n vrouw en ik altijd erg hard om 'm moeten lachen... takke kat
[ Voor 28% gewijzigd door diertje op 12-03-2010 11:23 ]
Ik, geheel anders
nice Jeroen.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:10:
Hier dan mijn nieuwe opstelling. Niks nieuws alleen een nieuw bureau wat nog lang niet af is. Maar aangezien ik niet meer normaal kon werken op mijn oude moet ik het hier maar even mee doen totdat ik meer tijd heb.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
Artwizz Alustand
Lacie 500 GB HD
DJ MAXX 3 channel mixer
Lampje
xBox 360 met wat spellen
Wat je niet ziet:
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Dat noem ik nog eens een bureau met karakter! Heerlijk!Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:39:
PCtje in de living na wat muziek luisteren:
[afbeelding]
De een noemt het karakter, de ander brandhout
Ziet er opzich wel gaaf uit, helemaal het contrast tussen strakke MBP en bureau/tafel/brandhout is wel leuk.
Ik vraag me alleen af of het fijn werken is, het ziet er uit alsof het echt versleten is. of is het netjes afgewerkt en dus wel glad en schoon?
Ik vraag me alleen af of het fijn werken is, het ziet er uit alsof het echt versleten is. of is het netjes afgewerkt en dus wel glad en schoon?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Haha, werken is er wss niet zo fijn op, maar muziek luisteren op een ruw oppervlak lukt nog wel net.
Verder bedankt voor de complimenten
Verder bedankt voor de complimenten
Wat voor een headset is dat?Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:39:
PCtje in de living na wat muziek luisteren:
[afbeelding]
AKG gok ik zo, maar welk model?
Ik vind het er wel hip uitzien, zou er alleen niet te lang op werken.
Maar ik neem aan dat de eigenaar wel een ander bureau heeft/gebruikt om op te werken.
Ik denk een K601, AKG inderdaad.DayteX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:33:
[...]
Wat voor een headset is dat?
AKG gok ik zo, maar welk model?
Nieuwe werkkamer, nieuwe Mini, desktopsetje, speakers etc..
Moneyshot: (klikbaar)

Dagelijks: (klikbaar)

Lijstje:
- '09 Mac Mini, 2Ghz, 4GB
- '07 Macbook Pro, 2,33GHz, 4GB
- 2x iiyama ProLite E2407HDS 24"
- Desktopsetje: Apple Wireless Keyboard, Magic Mouse
- Apple Airport Express-N
- M-Audio Studiophile AV40
- iPod Classic 120GB, iPod 4G 30GB
- Ikea lampje, stoeltje, tafel en bureaukastje en ander grut
Onzichtbaar:
- Nikon D40 + 18-55mm kitlens (foto mee geschoten)
- Debian bakje, 6TB aan raid opslag voor nzb-downloads, foto-, film-, muziek- en backup-opslag

Lijstje:
Onzichtbaar:
- Debian bakje, 6TB aan raid opslag voor nzb-downloads, foto-, film-, muziek- en backup-opslag
Hoe bevallen deze speakers je? En waarom heb je gekozen voor de AV40 en niet de AV30?Bluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:41:
................
................
Ben zelf ook aan het kijken naar goede 2.0-speakers, en de speakers van M-Audio hebben mijn interesse gewekt.
ps: laat je pizza niet koud worden!
[ Voor 6% gewijzigd door Rossi op 15-03-2010 19:52 . Reden: Vraag toegevoegd ]
De AV40's zijn te gek, luister veel muziek en deze worden veel aangeprezen als allaround. Heb een tijdje zitten twijfelen om 150-200eu voor een speakersetje uit te geven maar ze bevallen toch heel goed. Reden om voor deze te gaan waren op aanraden van de lokale high-end audioboer die meende dat deze de meerprijs toch echt waard zijn boven de AV30-set, heb er geen moment spijt van gehad.Rossi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:48:
[...]
Hoe bevallen deze speakers je? En waarom heb je gekozen voor de AV40 en niet de AV30?
Ben zelf ook aan het kijken naar goede 2.0-speakers, en de speakers van M-Audio hebben mijn interesse gewekt.
ps: laat je pizza niet koud worden!
pizza is inmiddels non-existant! ;-)
WOWBluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:41:
Nieuwe werkkamer, nieuwe Mini, desktopsetje, speakers etc..
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijstje:
Onzichtbaar:
Die 2 24''schermen heb je op de ene mini aan gesloten?
En kan je met die mini een beetje internetten en photoshoppen?
Echt super mooi!
Ik heb zelf nog geen enkele zaak gevonden waar deze speakers ook verkocht worden. Wil ze zo graag even zelf beluisteren.Bluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:58:
[...]
De AV40's zijn te gek, luister veel muziek en deze worden veel aangeprezen als allaround. Heb een tijdje zitten twijfelen om 150-200eu voor een speakersetje uit te geven maar ze bevallen toch heel goed. Reden om voor deze te gaan waren op aanraden van de lokale high-end audioboer die meende dat deze de meerprijs toch echt waard zijn boven de AV30-set, heb er geen moment spijt van gehad.
pizza is inmiddels non-existant! ;-)
Welke zaak heb jij ze gehaald?
Yep, dat was de enige reden om een nieuwe Mini aan te schaffenfotografie999 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:59:
[...]
WOW![]()
Die 2 24''schermen heb je op de ene mini aan gesloten?
En kan je met die mini een beetje internetten en photoshoppen?
Echt super mooi!
Ik heb ze een keer bij een toko in A'dam beluisterd, al weer een jaartje geleden dus weet eerlijk gezegd niet meer precies waar die was.. Geloof dat ze ze bij het iCenter in Uitgeest ook hebben staan. Ik heb ze uit eindelijk via internet gekocht. Om niet geheel off-topic te gaan nog wat close-up'jes, again klikbaar:Rossi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:03:
[...]
Ik heb zelf nog geen enkele zaak gevonden waar deze speakers ook verkocht worden. Wil ze zo graag even zelf beluisteren.
Welke zaak heb jij ze gehaald?

Jee, dagelijks pizza
Mooie setup, een iets strakkere bureaulamp zou het naar mijn idee compleet afmaken.
Verwijderd
Welk dock is dat voor jou ipod??Bluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:40:
[...]
Ik heb ze een keer bij een toko in A'dam beluisterd, al weer een jaartje geleden dus weet eerlijk gezegd niet meer precies waar die was.. Geloof dat ze ze bij het iCenter in Uitgeest ook hebben staan. Ik heb ze uit eindelijk via internet gekocht. Om niet geheel off-topic te gaan nog wat close-up'jes, again klikbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Hierbij mijn opstelling

Apple iMac 27" instapmodel
iPod Classic 80GB
Logitech 1100R Muis
Apple Wireless Keyboard
Dymo Labelwriter 400
Nokia E71
WD 500GB Externe HD (achter de iMac)
+ nog wat troep

iPod Classic 80GB
Logitech 1100R Muis
Apple Wireless Keyboard
Dymo Labelwriter 400
Nokia E71
+ nog wat troep
[mbr]Je mag best wat meer respect tonen en niet meteen met veronderstellingen gaan strooien.[/]
Kom op zeg, wat meer respect tonen?
Gaat tweakers.net dezelfde kant op als 99% van de andere forums?
Kom op zeg, wat meer respect tonen?
Gaat tweakers.net dezelfde kant op als 99% van de andere forums?

[ Voor 118% gewijzigd door The Great HooD op 16-03-2010 22:01 ]
Verwijderd
Zal vanavond even een mooie foto plaatsen
.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 16:15 ]
Zo, even een kleine desktop update.
Een aantal pagina's terug zag ik iemand die zo'n iphone dock heeft besteld van deal extreme.
Dat vond ik zo gaaf, dat ik die ook maar ff heb besteld:

Ik moet zeggen, wat een kwaliteit voor dat geld, ongelofelijk. En ook nog, best snel binnen.
En gelijk maar even een "Appel notitieblokje" bij bestelt, kwam wel tot zijn recht in deze apple-minded omgeving
.
Wat je ziet:
- Macbook Pro 15" half 2008 (laatste niet unibody serie). 2.4Ghz, 4GB, 250GB
- Extern toetsenboard met numeriek gedeelte, amerikaanse indeling
net als de mbp 
- Apple Mighty mouse
- Logitech speakersetje
- iPhone 3GS 32GB
- M'n XP bak met als hoofddoel stofhappen, af en toe IE issue's uitwerken en heel af en toe GTA4
- Bergen, maar dan ook bergen met zooi.
Wat je niet ziet:
- WD MyBook externe schijf 500GB voor time machine backup
- WD externe schijf 1TB voor data dump
- Canon 450D waarmee de foto gemaakt is
- iPod video 32GB, die niet meer gebruikt wordt ivm iPhone
- En nog dingen die ik zeer waarschijnlijk vergeet of niet noemwaardig zijn.
Gegroet
Een aantal pagina's terug zag ik iemand die zo'n iphone dock heeft besteld van deal extreme.
Ik moet zeggen, wat een kwaliteit voor dat geld, ongelofelijk. En ook nog, best snel binnen.
En gelijk maar even een "Appel notitieblokje" bij bestelt, kwam wel tot zijn recht in deze apple-minded omgeving
Wat je ziet:
- Macbook Pro 15" half 2008 (laatste niet unibody serie). 2.4Ghz, 4GB, 250GB
- Extern toetsenboard met numeriek gedeelte, amerikaanse indeling
- Apple Mighty mouse
- Logitech speakersetje
- iPhone 3GS 32GB
- M'n XP bak met als hoofddoel stofhappen, af en toe IE issue's uitwerken en heel af en toe GTA4
- Bergen, maar dan ook bergen met zooi.
Wat je niet ziet:
- WD MyBook externe schijf 500GB voor time machine backup
- WD externe schijf 1TB voor data dump
- Canon 450D waarmee de foto gemaakt is
- iPod video 32GB, die niet meer gebruikt wordt ivm iPhone
- En nog dingen die ik zeer waarschijnlijk vergeet of niet noemwaardig zijn.
Gegroet
Toffe poster, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Sub Focus
Sub Focus
Heb je toevallig een originele dock om hem mee te vergelijken? Want ik wilde eerst ook zo'n dock bestellen, maar was bang dat het maar goedkope plastic troep zou zijn.gepeterd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:46:
Zo, even een kleine desktop update.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En gelijk maar even een "Appel notitieblokje" bij bestelt, kwam wel tot zijn recht in deze apple-minded omgeving.
[....]
En waar heb je die poster van de eiffeltoren vandaan? Ziet er leuk uit!
Nog een foto van mijn kant:

No Shame, only Fame!
Die poster is van de Ikea volgens mij.
Wauw
. Mooie setups allemaal. Over 2 weken kan ik mijn eerste Mac hopelijk ook posten
. iMac 27 inch i5 ;p. Met een deal extreme iPod dockje, die ik nog niet heb kunnen vinden helaas. Maar gebruik anders wel iPhone dockje.
Gepeterd, dat notitieblokje van die appel heb ik ook! Had ook de peer versie besteld, maar die heb ik weggegeven. Ook heb ik dat iphone dock, alleen zo aangepast dat mijn ipod er in past.
Ik zal ook wel weer eens foto's maken
Ik zal ook wel weer eens foto's maken
Verwijderd
Klinkt goed, iMac 27'' Quad-Core i5iMick schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:40:
Over 2 weken kan ik mijn eerste Mac hopelijk ook posteniMac 27 inch i5
Eerste Mac is altijd goed, ik ben op mijn dertiende al begonnen
Ik 14e hoop ik ;p. Want anders is hij er pas op 8 mei of later. En laten we daar maar niet vanuit gaan ;p. Nu hopen dat hij geen problemen heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:57:
[...]
Klinkt goed, iMac 27'' Quad-Core i5
Eerste Mac is altijd goed, ik ben op mijn dertiende al begonnen
Apple en ook nog eens smaak
Sub focus :slayer:
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Verwijderd
De kleurstelling van de moto klopt niet echt heVerwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:52:
Hierbij mijn opstelling
[afbeelding]
[afbeelding]
iPod Classic 80GB
Logitech 1100R Muis
Apple Wireless Keyboard
Dymo Labelwriter 400
Nokia E71
+ nog wat troep
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]
~[html]• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]