Het grote "show je Apple computer" topic Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 352.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKerremenke schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:19:
Iwan M schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:11:
FF een update van mijn eerdere post aangezien ik weer wat nieuwe spullen heb :-)

Waarvoor dient het mat glasplaat op het bureau eigenlijk? Of gewoon voor de mooi?
Ziet er wel interessant uit...
dat zit in de tafel, Ikea design :-) je zou er een lamp onder kunnen hangen, het oogt wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:41
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2vd38go.jpg

Zie ze shinen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:11:
FF een update van mijn eerdere post aangezien ik weer wat nieuwe spullen heb :-)

Wat zie je nu:

[afbeelding]

[afbeelding]

- 27" I7 IMac met 8GB Ram
- 13" 4GB MBP
- 2 IPhone 3 GS toestellen (His and Hers)
- B&W MM-1 speakers

Wat zie je niet:

- Mijn 2 x 2TB QNAP TS239Pro NAS (Raid1)
- Mijn Airport Extreme Base Station
- IPods

Super tevreden met all Apple spullen _/-\o_
Ik heb even zitten zoeken op internet over die B&W MM-1 speakers, maar ik kan nergens de prijs vinden?
Zou je me kunnen vertellen wat deze kosten want ze zijn wel erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://store.apple.com/be...TY1NDA0MA&mco=MTcwOTExMzg

zo'n 27" is echt fantastisch mooi. zou ik ook wel willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Helaas vind ik ze alleen niet klinken :P. de 2.1 soundsticks klinken gewoon veel beter imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelg1970
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-03-2023
Hierbij de mijne:

Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/6130/werkplek1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/6066/werkplek2.jpg

Wat je ziet is de woonkamerkast onder de trap - deur er uit gehaald en keukenblad er ingebouwd. Pomp van vloerverwarming weggewerkt en alle leidingen ook.

In beeld:
  • iMac 24" - 2.8 EE
  • iPhone 3 GS 16 GB
  • Samsung externe DVD-writer
  • 2 x 320 GB externe 2.5" hard disk
  • telefoon van Caiway
  • briefje waar op staat welke films ik nog moet downloaden
Wat je niet ziet:
  • MacBook Pro 13" - 2.26 Ghz (in mijn tas)
  • WD My Studio 1 TB FW externe hard disk (staat achter de iMac)
  • Airport Extreme (vandaag in de meterkast gebouwd)
  • 2 x 500 GB externe schijf t.b.v. Time Machine en opslag (hangen aan de Airport Extreme - in de meterkast)
Groet!
Michel

[ Voor 174% gewijzigd door michelg1970 op 07-03-2010 18:01 . Reden: Foto's nu wel gelukt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zie je nu:

[afbeelding]

[afbeelding]

- 13" 4GB MBP
- B&W MM-1 speakers
Erg mooie setup, His & Hers :D Ik dacht al dat ik dat eerder had gezien...
Die glazen plaat in het bureau zag ik op de vorige foto ook, maar waar dient die voor?

Ook de eerste MM1's, ik hoopte al ze een keer in GoT te zien.
Al met al, erg netjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Pat-Skim schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:47:
[...]

Helaas vind ik ze alleen niet klinken :P. de 2.1 soundsticks klinken gewoon veel beter imho...
Tijd voor 'n gehoorapparaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 15:17
Heb je die lichtbak in je bureau zelf gemaakt? Lijkt me erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qyx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05-2021

Qyx

industrieel ontwerper

Fishlip schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:19:
[...]

Heb je die lichtbak in je bureau zelf gemaakt? Lijkt me erg handig!
Zie hier een paar posts boven je:
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:36:
[...]

dat zit in de tafel, Ikea design :-) je zou er een lamp onder kunnen hangen, het oogt wel grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

briefje waar op staat welke films ik nog moet downloaden
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... Jezus! Die boxen zijn toch zo duur?
€800 ofzo toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:59
Volgens mij 600 eutjes , kheb zelf week geleden soundsticks II opgehaald voor me macbook. Zou zuur zijn als die beter klinken, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ga binnenkort wel ff me setup posten

Zit er wel een sub bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:45
@michelg1970: Dat paperclipje met dat lijstje met films zit vast door een magneet achter de zwarte rand van je imac? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

carfreak02 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:13:
[...]

Tijd voor 'n gehoorapparaat? ;)
in de winkel aan een iPod gehangen en de soundsticks hadden een voller lager geluid, hoge tonen wonnen idd deze het wel wat... maar midden/laag vond ik soundsticks beter incombi met de bass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
sowieso, voor 600 euro kan je toch wel wat beters krijgen, me dunkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Ja,

daar koop je een goede stereoreceiver en twee zuilen met een full-range geluidsspectrum voor. Als je uiteraard de ruimte hebt ;)

Anders zou ik voor scandyna minipods gaan... al dan niet icm een sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk maar je betaalt ook voor het formaat en design he.
Voor 600 euro kan je veel beter geluid krijgen alleen is de omvang van je speakers dan wel 3/4x zo groot.
Ze zijn 500 euro overigens maar ok.

Je kan ook een leuke set monitoren kopen voor dat geld.
Gegarandeerd beter/zuiverder geluid.
Of een mooie Hi-Fi set. Feit blijft dat dat allemaal wel 3 a 4x zo groot is en er vaak minder uitziet.
Zou zelf voor een goede set monitoren gaan overigens.

En geluid is subjectief, je hebt mensen die blij zijn met een 2.0 creative plastic setje boxen en mensen die graag meer geld uitgeven voor goed geluid ook al is het een stuk groter en soms lelijker, en mensen die graag design willen etc. etc. etc. eindeloze combinaties.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelg1970
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-03-2023
Tijn89 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:12:
@michelg1970: Dat paperclipje met dat lijstje met films zit vast door een magneet achter de zwarte rand van je imac? :)
Tijn - hehe - eindelijk iemand die er wel de humor van inzag.

Ja - dat briefje staan mijn download opdrachten van vriendin-lief op en zit inderdaad vast door het magneetje in het scherm en de paperclip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Tja, het is je eigen geld maar €500 (bij apple zelf zijn ze overigens €800) voor dat setje vind ik echt zwaaaaaar overpriced. Ze klinken namelijk net zo goed als setjes van onder de €100 (heb ze beluisterd namelijk). Dan moet je het design en formaat wel heel belangrijk vinden.

Maar zoals gezegd, ieder z'n eigen keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Sick Nick schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:53:
Tja, het is je eigen geld maar €500 (bij apple zelf zijn ze overigens €800) voor dat setje vind ik echt zwaaaaaar overpriced. Ze klinken namelijk net zo goed als setjes van onder de €100 (heb ze beluisterd namelijk). Dan moet je het design en formaat wel heel belangrijk vinden.

Leuke discussie natuurlijk. Maar geen van alleen heeft de set thuis staan, of langer dan vijf minuten in een rustige omgeving geluisterd. Beetje snel oordelen. Natuurlijk gaat het deels om design, maar om een vergelijking met setjes van 100 euro te gaan maken gaat wat ver want één ding is zeker, namelijk dat de set zeker naar behoren klinkt en zeker niet op het niveau van de mainstream zit.

Overigens toch wel grappig dat het een Windows-Mac discussie wordt. 'Het is zo duur :'( ' ' Mijn Windows i7 is 100x goedkoper en gaat net zo snel :'( ' ' Haha wat heb jij slechte specs, mijn Medion laptop heeft zelfs een grotere harde schijf :'( '

Een discussie zonder eind dus. Het verschilt per persoon maar een vergelijking met 'even in de winkel geluisterd' is natuurlijk wel een beetje kansloos. Doch ben ik uiterst content met de Harman Kardons en de set is zeker zijn geld waard qua design en sound. Ook al heb ik er de adviesprijs bij lange na niet voor betaald.

Nu weer ontopic. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ander voorbeeld, Ik heb thuis 2 Scandyna Micro Pods 2.0 setje. Totaal 340 euro gekost.
Voorheen had ik een logitech 5.1 Setje van 69 euro. Natuurlijk knalt die bas er dan veer meer uit en komt er een bak geluid uit. Maar is het geluid ook mooi? Als je niet beter weet wel, maar als je kwaliteit speakers ernaast zet dan is het geluid zoveel zuiverder.
Ik zou in iedergeval niet meer terug willen.
En natuurlijk betaal je ook een stukje voor het Design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

Wat zie je nu:

[afbeelding]

[afbeelding]

- 13" 4GB MBP
- B&W MM-1 speakers

Wat zie je niet:

- Mijn 2 x 2TB QNAP TS239Pro NAS (Raid1)
- Mijn Airport Extreme Base Station
- IPods

Super tevreden met all Apple spullen _/-\o_
erg mooie setup _/-\o_

mooie opgeruimde tafel, passende kleuren, spullen netjes gearrangeerd... TOP!

* Zwelgje houdt daar ook erg van ;(

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
ff een vraagje,

Ik zie dat veel mensen een speakerset hebben aangesloten op hun iMac. Ik verbaas me daar over om dat ik vind dat er uit mijn iMac erg goed geluid komt. Wat is de reden dat jullie een extra speakerset aansluiten?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
funk-e schreef op maandag 08 maart 2010 @ 15:53:
ff een vraagje,

Ik zie dat veel mensen een speakerset hebben aangesloten op hun iMac. Ik verbaas me daar over om dat ik vind dat er uit mijn iMac erg goed geluid komt. Wat is de reden dat jullie een extra speakerset aansluiten?
Vergeleken met een goed 2.0-setje, 2.1 boxen met subwoofer, of surround sets vallen de interne speakers nogal tegen. Dus het is maar net waar je genoegen mee neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevik88
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 20:15
Dan hecht je waarschijnlijk weinig waarde aan het geluid. Want ik vindt het persoonlijk niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Bij deze ook even m'n geupdate situatie, de macbook air gaat eruit. Vervanger is een Macbook Pro 13"

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2upxmp0.jpg

* Macbook Pro 13", 2.53Ghz, 4GB, intel X25M Postville 80GB SSD
* Macbook Air, 1.86Ghz, 2GB, Apple 128GB SSD

Verder te zien:

* 26" Acer 26" AL2623W MVA paneel
* Logitech Z680 speakerset
* Aantal externe harddisks en usb sticks
* Logitech S530 mac draadloze toetsenbord/muis combo
* USB hubje, kaartlezer
* Canon EF klok
* HTC HD2

De laptophouder die ik eerst had waar de air op stond gebruik ik ook niet meer. Op zich was het idee ervan erg goed maar eens in de zoveel tijd deed niks het meer bij het aansluiten van de USB kabel. Best lastig als je externe schijf, usb ontvanger voor tobo/muis, etc eraan hangt. Ook na wat reboots deed ie het niet. En de dag erna werkte het weer wel. Dus weer gevalletje brakke kwaliteit van sweex, goedkoop is duurkoop in dit geval want ik kan er nu niks meer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
Mijn bureautje op dit moment :)

Afbeeldingslocatie: http://img693.imageshack.us/img693/8638/img0085af.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/6900/img0086z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/2544/img0087lw.jpg

Wat zie je?
MacBook Pro (mid '09)
LaCie 2TB HD (net nieuw :*) )
Samsung P2070 LCD scherm
Harman/Kardon Soundsticks II
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Mouse

Wat zie je niet?
Apple iPhone 3GS 32GB (daar is de foto namelijk mee gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Sick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:57:
Bij deze ook even m'n geupdate situatie, de macbook air gaat eruit. Vervanger is een Macbook Pro 13"

[afbeelding]

* Macbook Pro 13", 2.53Ghz, 4GB, intel X25M Postville 80GB SSD
* Macbook Air, 1.86Ghz, 2GB, Apple 128GB SSD

Verder te zien:

* 26" Acer 26" AL2623W MVA paneel
* Logitech Z680 speakerset
* Aantal externe harddisks en usb sticks
* Logitech S530 mac draadloze toetsenbord/muis combo
* USB hubje, kaartlezer
* Canon EF klok
* HTC HD2
Een Windows Mobile toestel bij een apple-gebruiker... Kan aan mij liggen, maar dat zie ik toch niet zo heel vaak langs komen. Meestal toch iPhone's of andere 'normale' telefoons, maar toch zelden een WM-phone.
Hoe komt dit zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Heb je ze wel eens naast elkaar gehad? Dan weet je meteen waarom je een HD2 zou nemen ipv een iPhone. Het scherm is zo veel groter dan je fullscreen GoT kunt browsen zonder steeds te moeten zoomen enzo. Plus hij is gewoon sneller en kan meer. Het syncen gaat prima met een mac trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Sick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:30:
Heb je ze wel eens naast elkaar gehad? Dan weet je meteen waarom je een HD2 zou nemen ipv een iPhone. Het scherm is zo veel groter dan je fullscreen GoT kunt browsen zonder steeds te moeten zoomen enzo. Plus hij is gewoon sneller en kan meer. Het syncen gaat prima met een mac trouwens.
Vergeten te vermelden inderdaad, maar ik heb zelf ook de HD2, dus ik ben het roerend met je eens. Alleen ben ik geen Apple-gebruiker (dont shoot me ;) ) maar bekijk altijd wel dit topic. Gadget-freak van nature, dan krijg je dat. En het valt me op dat 90% van de mensen die hier hun setup posten, een iPhone hebben. En een WM-phone ben ik volgens mijn nog (bijna) niet eerder tegengekomen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Misschien wel handig om even iets meer voor je eigen mening te praten ivm beweren dat de HD2 beter is ;). Er zijn zat verschillen te noemen, en de HD2 mag alles hebben wat jij zegt, alleen ik zou dood nog geen WM phone willen hebben ;). Dat constante rebooten en vastlopen van een telefoon, bluetooth wat niet goed werkt, vastlopers tijden het updaten waarna je hele toestel naar de filisteinen is. En ja dit is mijn mening, maar ik zou echt never, maar dan ook never van mijn hele leven een WM phone willen ;). Dus : "dan weet je waarom je een HD2 zou nemen" nou eh nee ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ik hoef die van mij niet constant te rebooten, nog nooit vast gelopen of gecrashed (ook niet tijdens een update). Dus jouw problemen herken ik eerlijk gezegd niet. Het aantal gebrickte iPhones echter ;) Als ze een iPhone zouden uitbrengen met ook zo'n groot scherm had ik daar namelijk ook voor kunnen kiezen. Ik hoef niet perse WM maar wil gewoon een snelle telefoon met een groot scherm :P

Maar goed, daar is dit topic niet voor en de discussie iPhone - WM is sowieso een kansloze zaak gezien het fanboy gehalte van voornamelijk apple gebruikers. Ik zie het iets anders, ik pak het beste van beide. OSX vind ik heerlijk werken, de hardware ziet er goed uit en werkt goed. Ondertussen draai ik wel een aantal VMware images op voor zaken die het onder OSX toch niet even goed doen of zelfs helemaal niet. Dat is het mooie dat de hardware overal hetzelfde is, je kan kiezen wat je wilt voor elke situatie. Hetzelfde met telefoons, ik kies degene die op dat moment het beste in de buurt komt bij wat ik van een telefoon wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:01
Pat-Skim schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:47:
[...]

Ga er dan eens goed voor zitten? Ik vind ze van op zij ook minder dan de Soundsticks die ik voor mijn GLA 55 had. Toch klinken ze als je er voor zit wel heel erg fijn. Ik heb wel een nieuwe voeding moeten vragen bij HK, omdat ik knallende koppijn kreeg van een zeer hoogfrequente pieptoon in de stock voeding.

Even snel een kiekje:
Afbeeldingslocatie: http://hosting11.imagecross.com/image-hosting-30/4860IMG_0389.jpg

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie rechtsvoor je TimeCapsule een aparte dock staan. Wat is dat voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:25:
Ik zie rechtsvoor je TimeCapsule een aparte dock staan. Wat is dat voor iets?
Voor de oude iPod shuffle :) Toen het nog een USB stick was :) Heb zelf ook zo'n shuffle, helaas nooit een dock kunne kopen :o

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
Sick Nick schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:04:
Ik hoef die van mij niet constant te rebooten, nog nooit vast gelopen of gecrashed (ook niet tijdens een update). Dus jouw problemen herken ik eerlijk gezegd niet. Het aantal gebrickte iPhones echter ;) Als ze een iPhone zouden uitbrengen met ook zo'n groot scherm had ik daar namelijk ook voor kunnen kiezen. Ik hoef niet perse WM maar wil gewoon een snelle telefoon met een groot scherm :P
tja, gelukkig is er voor ieder wat wils. Ik heb zelf ook WM gehad, en vond het niet fijn werken, en het bleef vaak hangen, werd langzaam, crashed ... etc.
Mijn broer heeft ook een HD2.. ik vindt het een super vet toestel, maar hij heeft er een andere rom opgezet omdat WM gewoon crap is.
Ik heb momenteel een iphone, maar over 2 maandjes als mijn abbo afgelopen is, ga ik waarschijnlijk toch naar een blackberry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 21:48
Jep, naast elkaar gehad, mn neef heeft er sinds kort één en ik zou voor geen goud willen ruilen, gebruikte voor mn iPhone altijd WinMo 6.1, maar toen ik zijn telefoon weer pakte (wel mooi groot scherm dat wel) was alles zo omslachtig en onoverzichtelijk, heck, ik probeerde een aantal spellen voor hem te installeren, en jawel hoor de eerste 3 deden het niet, of de resolutie was anders, of het onscreen keyboard zat voor het halfe scherm, of er gebeurde gewoon niets.

Qua hardware mag hij dan sneller zijn, maar daar is het dan ook mee gezegd...

----

Dat terzijde, ben laatst zelf net verhuist, dus zal binnenkort ook even wat fotos van mn nieuwe kamer plaatsen, wil eerst zo en zo nog een lamp (vind een living-color toch wel erg mooi :) ) er bij halen.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 08:01
SanderPS3 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:39:
[...]

Voor de oude iPod shuffle :) Toen het nog een USB stick was :) Heb zelf ook zo'n shuffle, helaas nooit een dock kunne kopen :o
Kijk even op eBay. 6,xx euro incl shipping. Ik gebruik 'm vrijwel dagelijks voor allerlei USB spul. Origineel Apple en ik hoef niet meer achter mijn 24" te zijn.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:53:

Tja, sommige mensen horen het verschil wel en sommige niet he.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Al zou ik die HK's gratis krijgen en al klinken ze fantastisch never nooit niet dat ik ze naast m'n Mac zou zetten, ik vind ze namelijk echt afschuwelijk. Door die prijs word ik alleen maar nog beroerder. Voor dat geld had ik echt 2 studiomonitoren gekocht. Maarja just mij 2cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
fr3z schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:19:
Al zou ik die HK's gratis krijgen en al klinken ze fantastisch never nooit niet dat ik ze naast m'n Mac zou zetten, ik vind ze namelijk echt afschuwelijk. Door die prijs word ik alleen maar nog beroerder. Voor dat geld had ik echt 2 studiomonitoren gekocht. Maarja just mij 2cent.
ik kan er ook niet naar kijken, vind zelf de rokkits en de AV40's erg tof bij de iMac :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fr3z schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:19:
Mee eens, ik vind ze ook echt niet bij je Mac passen...
Geef mij maar Bowers & Wilkins MM1 :9
Btw Heeft iemand (behalve IwanM op pagina 12) ze al? Klinken ze ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
De MM1 ziet er inderdaad erg mooi uit, maar een beetje te duur voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin88
  • Laatst online: 05-09 19:28
Marcjah schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:58:
Mijn bureautje op dit moment :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat zie je?
MacBook Pro (mid '09)
LaCie 2TB HD (net nieuw :*) )
Samsung P2070 LCD scherm
Harman/Kardon Soundsticks II
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Mouse

Wat zie je niet?
Apple iPhone 3GS 32GB (daar is de foto namelijk mee gemaakt)
Netjes weggewerkt die kabels.

ik zie een soort van touwtje achter je macbook? Is die om je kabels niet achter je kastje te laten vallen?
zonee, hoe doe je dat dan wel?

Ik heb zelf mijn laptop op een monitorhouden gezet met een zelfgemaakte beugel, en daar alle kabels aan getieript. Maar hoe zorg jij dat ze niet vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
Sinnsyk schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:00:
[...]

Netjes weggewerkt die kabels.

ik zie een soort van touwtje achter je macbook? Is die om je kabels niet achter je kastje te laten vallen?
zonee, hoe doe je dat dan wel?

Ik heb zelf mijn laptop op een monitorhouden gezet met een zelfgemaakte beugel, en daar alle kabels aan getieript. Maar hoe zorg jij dat ze niet vallen?
Das een elastiek wat strak om het kastje is gespannen. Onder dat elastiek zitten alle kabels, zodat ik die niet elke keer weer achter m'n kastje moet vissen ;) Een hele simpele oplossing, maar het werk wel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Laatst online: 09-09 19:03
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2800/4422437279_9305e13a3e_b.jpg

sinds net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:42:
[...]

Mee eens, ik vind ze ook echt niet bij je Mac passen...
Geef mij maar Bowers & Wilkins MM1 :9
Btw Heeft iemand (behalve IwanM op pagina 12) ze al? Klinken ze ook?
Yes, zie topic over "welke speakers passen bij mijn Mac". Overigens ben ik persoonlijk van mening dat niets zo onderhevig is aan persoonlijke smaak als geluid en beeld! Met deze wijze woorden wil ik nog wel even kwijt dat ze super zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 08:46

Bolletje

Moderator Harde Waren
Lijpe sticker, al denken veel mensen dan wel dat die nep is denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
Bolletje92 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:47:
[...]

Lijpe sticker, al denken veel mensen dan wel dat die nep is denk ik :P
waarom zou 'ie nep zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:59
haha japanse imitatie macbook, herkenbaar aan het lego mannetje die de apple vasthoud.

Waar heb je die sticker vandaan btw ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
http://www.macslaps.com/

hier heb ik hem vandaan. had hem eerlijk gezegd behoorlijk snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
< Foto met lego mannetje enzeau.... >

sinds net.
Ik vind hem super vet! Ik ga er zelf misschien ook een bestellen.
Kun je misschien vertellen of die sticker er ook weer makkelijk af kan? Je hoeft hem er natuurlijk niet af te halen, maar meestal kun je dat wel een beetje merken tijdens het erop plakken enzo.

Ik wil geen resten op mijn scherm hebben als ik hem er ooit afhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huppol schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:05:
[...]

Ik vind hem super vet! Ik ga er zelf misschien ook een bestellen.
Kun je misschien vertellen of die sticker er ook weer makkelijk af kan? Je hoeft hem er natuurlijk niet af te halen, maar meestal kun je dat wel een beetje merken tijdens het erop plakken enzo.

Ik wil geen resten op mijn scherm hebben als ik hem er ooit afhaal :)
Dan zou ik geen sticker plakken. De meeste stickers laten na langere tijd wel resten na of als dat niet het geval is kan er na verwijdering (zeker na langere tijd) wel een kleurverschil ontstaan.

Sowieso snap ik niet dat je een sticker wilt plakken! Apple levert als enige electronicafabrikant laptops zonder stickers erop voorgeplakt*!!! En niet voor niets, want de meeste mensen willen op designspullen geen stickers (noch systeemstickers noch eigen stickers) en b. is het verwijderen van stickers vaak erg irritant vanwege genoemde lijmresten en kleurverschillen. Op een Apple horen gewoon geen stickers :). Maar goed, als je het mooi vindt dan moet je het vooral doen natuurlijk ;)

* ik heb het dan over systeemstickers van Intel e.d.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
De kleurenvariant van Sneeuwwitje vind ik zelf een erg mooie sticker.

Afbeeldingslocatie: http://www.likecool.com/Gear/Apple/Snow%20White%20Macbook/Snow-White-Macbook.jpg

Heb zelf trouwens geen sticker op mn laptop. Heb wel een Apple sticker op mn Acer laptop (die stickers die je bij Apple producten krijgt) over het logo geplakt :P

--

Laatst een mooie Living Colors vloerlamp gekocht, nu wachten tot ie verzonden wordt. Dan kan ik ook weer eens een picca plaatsen van mn opstelling.

[ Voor 18% gewijzigd door ZpAz op 11-03-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n sticker heb ik er ook opzitten, vond 'm wel leuk :

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/13yjry9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:24:
De kleurenvariant van Sneeuwwitje vind ik zelf een erg mooie sticker.

[afbeelding]

Heb zelf trouwens geen sticker op mn laptop. Heb wel een Apple sticker op mn Acer laptop (die stickers die je bij Apple producten krijgt) over het logo geplakt :P

--

Laatst een mooie Living Colors vloerlamp gekocht, nu wachten tot ie verzonden wordt. Dan kan ik ook weer eens een picca plaatsen van mn opstelling.
zo'n mooie Appeltje wordt verminkt :'(

Ik dacht altijd dat alle Apple liefhebbers juist houden van het mooie cleane design :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Laatst online: 29-05 21:11
Not to be a party pooper ofzo, maar volgens mij is er ergens een topic over stickers op je macbook... :)

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:28:
[...]

zo'n mooie Appeltje wordt verminkt :'(

Ik dacht altijd dat alle Apple liefhebbers juist houden van het mooie cleane design :)
Gelukkig heeft iedereen een eigen smaak.
Silverscope schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:59:
Not to be a party pooper ofzo, maar volgens mij is er ergens een topic over stickers op je macbook... :)
En ik maar denken dat dit het "Show je Apple computer" topic was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angeleyes1987
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02-2021
De link van sneeuwwitje met de appel is natuurlijk een hele mooie.

Gelukkig is deze appel niet slecht voor ons ;)

PSN id angeleyesprox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan mijn nieuwe opstelling. Niks nieuws alleen een nieuw bureau wat nog lang niet af is. Maar aangezien ik niet meer normaal kon werken op mijn oude moet ik het hier maar even mee doen totdat ik meer tijd heb.

Afbeeldingslocatie: http://i1012.photobucket.com/albums/af245/jeroenlaven90/IMG_00111.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1012.photobucket.com/albums/af245/jeroenlaven90/IMG_00101.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1012.photobucket.com/albums/af245/jeroenlaven90/IMG_00091.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1012.photobucket.com/albums/af245/jeroenlaven90/IMG_00081.jpg

Wat je ziet:
MacBook Pro late 2009: 2.53 Ghz model
Apple dock (Chinese look a like voor 3 dollar)
Artwizz Alustand
640 GB TimeMachine Medion HD (onder de stand)
Samsung SyncMaster2494 (25 inch)
Magic Mouse
Apple Wired Toetsenbord
Lacie 500 GB HD
DJ MAXX 3 channel mixer
Lampje
xBox 360 met wat spellen

Wat je niet ziet:
Apple iPone 3G 8GB (photo mee gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Leuk die stickers :) Gelijk een mooie gelegenheid om die van mij te showen. Geplakt op m'n powerbook G4'tje

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9jma7a.jpg

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Laatst online: 10-09 17:00
Zit ie niet enorm scheef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
diertje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:31:
Leuk die stickers :) Gelijk een mooie gelegenheid om die van mij te showen. Geplakt op m'n powerbook G4'tje

[afbeelding]
PB 12" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 17:55
diertje schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:31:

[afbeelding]
Supergaaf - Simon is echt machtig! Gekocht, gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Schattig is ie hè? Had deze een maandje geleden van m'n baas gehad; die had al een macbook pro en deed eigenlijk niet zoveel met deze *O*
JottemJ schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 07:51:
[...]

Supergaaf - Simon is echt machtig! Gekocht, gemaakt?
Zelf gemaakt op m'n werk. Plaatje omgezet naar vector en uitsnijden maar :)

Vond deze zo leuk omdat m'n vrouw en ik altijd erg hard om 'm moeten lachen... takke kat :P

[ Voor 28% gewijzigd door diertje op 12-03-2010 11:23 ]

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 22:54

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:10:
Hier dan mijn nieuwe opstelling. Niks nieuws alleen een nieuw bureau wat nog lang niet af is. Maar aangezien ik niet meer normaal kon werken op mijn oude moet ik het hier maar even mee doen totdat ik meer tijd heb.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
MacBook Pro late 2009: 2.53 Ghz model
Apple dock (Chinese look a like voor 3 dollar)
Artwizz Alustand
640 GB TimeMachine Medion HD (onder de stand)
Samsung SyncMaster2494 (25 inch)
Lacie 500 GB HD
DJ MAXX 3 channel mixer
Lampje
xBox 360 met wat spellen

Wat je niet ziet:
Apple iPone 3G 8GB (photo mee gemaakt)
nice Jeroen.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCtje in de living na wat muziek luisteren:

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/7706/img2420u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:39:

[afbeelding]
Dat noem ik nog eens een bureau met karakter! Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

De een noemt het karakter, de ander brandhout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ziet er opzich wel gaaf uit, helemaal het contrast tussen strakke MBP en bureau/tafel/brandhout is wel leuk.
Ik vraag me alleen af of het fijn werken is, het ziet er uit alsof het echt versleten is. of is het netjes afgewerkt en dus wel glad en schoon?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, werken is er wss niet zo fijn op, maar muziek luisteren op een ruw oppervlak lukt nog wel net.
Verder bedankt voor de complimenten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:39:

[afbeelding]
Wat voor een headset is dat?

AKG gok ik zo, maar welk model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 14:08
Sick Nick schreef op zondag 14 maart 2010 @ 19:49:
De een noemt het karakter, de ander brandhout :+
:D :D

Ik vind het er wel hip uitzien, zou er alleen niet te lang op werken.

Maar ik neem aan dat de eigenaar wel een ander bureau heeft/gebruikt om op te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-09 21:09
DayteX schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:33:
[...]

Wat voor een headset is dat?

AKG gok ik zo, maar welk model?
Ik denk een K601, AKG inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-01-2024
Nieuwe werkkamer, nieuwe Mini, desktopsetje, speakers etc..

Moneyshot: (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/10endkh.jpg

Dagelijks: (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/9ksbj7.jpg

Lijstje:
- '09 Mac Mini, 2Ghz, 4GB
- '07 Macbook Pro, 2,33GHz, 4GB
- 2x iiyama ProLite E2407HDS 24"
- Desktopsetje: Apple Wireless Keyboard, Magic Mouse
- Apple Airport Express-N
- M-Audio Studiophile AV40
- iPod Classic 120GB, iPod 4G 30GB
- Ikea lampje, stoeltje, tafel en bureaukastje en ander grut

Onzichtbaar:
- Nikon D40 + 18-55mm kitlens (foto mee geschoten)
- Debian bakje, 6TB aan raid opslag voor nzb-downloads, foto-, film-, muziek- en backup-opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Bluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:41:
................
................
Hoe bevallen deze speakers je? En waarom heb je gekozen voor de AV40 en niet de AV30?
Ben zelf ook aan het kijken naar goede 2.0-speakers, en de speakers van M-Audio hebben mijn interesse gewekt.

ps: laat je pizza niet koud worden!

[ Voor 6% gewijzigd door Rossi op 15-03-2010 19:52 . Reden: Vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
Rossi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:48:
[...]

Hoe bevallen deze speakers je? En waarom heb je gekozen voor de AV40 en niet de AV30?
Ben zelf ook aan het kijken naar goede 2.0-speakers, en de speakers van M-Audio hebben mijn interesse gewekt.

ps: laat je pizza niet koud worden!
De AV40's zijn te gek, luister veel muziek en deze worden veel aangeprezen als allaround. Heb een tijdje zitten twijfelen om 150-200eu voor een speakersetje uit te geven maar ze bevallen toch heel goed. Reden om voor deze te gaan waren op aanraden van de lokale high-end audioboer die meende dat deze de meerprijs toch echt waard zijn boven de AV30-set, heb er geen moment spijt van gehad.

pizza is inmiddels non-existant! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Bluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:41:
Nieuwe werkkamer, nieuwe Mini, desktopsetje, speakers etc..

Moneyshot: (klikbaar)
[afbeelding]

Dagelijks: (klikbaar)
[afbeelding]

Lijstje:
- '09 Mac Mini, 2Ghz, 4GB
- '07 Macbook Pro, 2,33GHz, 4GB
- 2x iiyama ProLite E2407HDS 24"
- Desktopsetje: Apple Wireless Keyboard, Magic Mouse
- Apple Airport Express-N
- iPod Classic 120GB, iPod 4G 30GB
- Ikea lampje, stoeltje, tafel en bureaukastje en ander grut

Onzichtbaar:
- Nikon D40 + 18-55mm kitlens (foto mee geschoten)
- Debian bakje, 6TB aan raid opslag voor nzb-downloads, foto-, film-, muziek- en backup-opslag
WOW :9~
Die 2 24''schermen heb je op de ene mini aan gesloten?
En kan je met die mini een beetje internetten en photoshoppen?
Echt super mooi!
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
Bluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:58:
[...]

De AV40's zijn te gek, luister veel muziek en deze worden veel aangeprezen als allaround. Heb een tijdje zitten twijfelen om 150-200eu voor een speakersetje uit te geven maar ze bevallen toch heel goed. Reden om voor deze te gaan waren op aanraden van de lokale high-end audioboer die meende dat deze de meerprijs toch echt waard zijn boven de AV30-set, heb er geen moment spijt van gehad.

pizza is inmiddels non-existant! ;-)
Ik heb zelf nog geen enkele zaak gevonden waar deze speakers ook verkocht worden. Wil ze zo graag even zelf beluisteren.
Welke zaak heb jij ze gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
fotografie999 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:59:
[...]

WOW :9~
Die 2 24''schermen heb je op de ene mini aan gesloten?
En kan je met die mini een beetje internetten en photoshoppen?
Echt super mooi!
:9~
Yep, dat was de enige reden om een nieuwe Mini aan te schaffen :P Photoshoppen gaat prima, ik moet zeggen dat ik met weinig hogere-resolutie dan dat van m'n D40 werk, safari/adium/terminal en wat spul in de achtergrond gaat ook nog prima te gelijk met een 720p-mkv'tje op het 2e scherm. 1080p wordt zeuren (paar framedrops), maar daar heb ik een xbmc-mediacentertje voor aan een tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluedude3410
Rossi schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:03:
[...]

Ik heb zelf nog geen enkele zaak gevonden waar deze speakers ook verkocht worden. Wil ze zo graag even zelf beluisteren.
Welke zaak heb jij ze gehaald?
Ik heb ze een keer bij een toko in A'dam beluisterd, al weer een jaartje geleden dus weet eerlijk gezegd niet meer precies waar die was.. Geloof dat ze ze bij het iCenter in Uitgeest ook hebben staan. Ik heb ze uit eindelijk via internet gekocht. Om niet geheel off-topic te gaan nog wat close-up'jes, again klikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/122dkox.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/148he1s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:04
Jee, dagelijks pizza :P

Mooie setup, een iets strakkere bureaulamp zou het naar mijn idee compleet afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluedude3410 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:40:
[...]

Ik heb ze een keer bij een toko in A'dam beluisterd, al weer een jaartje geleden dus weet eerlijk gezegd niet meer precies waar die was.. Geloof dat ze ze bij het iCenter in Uitgeest ook hebben staan. Ik heb ze uit eindelijk via internet gekocht. Om niet geheel off-topic te gaan nog wat close-up'jes, again klikbaar:

[afbeelding]

[afbeelding]
Welk dock is dat voor jou ipod??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij mijn opstelling

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/8164/dsc005282.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img706.imageshack.us/img706/5825/dsc00529x.jpg

Apple iMac 27" instapmodel
iPod Classic 80GB
Logitech 1100R Muis
Apple Wireless Keyboard
Dymo Labelwriter 400
Nokia E71
WD 500GB Externe HD (achter de iMac)

+ nog wat troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
[mbr]Je mag best wat meer respect tonen en niet meteen met veronderstellingen gaan strooien.[/]

Kom op zeg, wat meer respect tonen?
Gaat tweakers.net dezelfde kant op als 99% van de andere forums? :X

[ Voor 118% gewijzigd door The Great HooD op 16-03-2010 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal vanavond even een mooie foto plaatsen :).

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 14:08
Zo, even een kleine desktop update.

Een aantal pagina's terug zag ik iemand die zo'n iphone dock heeft besteld van deal extreme.

Dat vond ik zo gaaf, dat ik die ook maar ff heb besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.uweigenpeter.nl/overige/tweakers/IMG_2253.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.uweigenpeter.nl/overige/tweakers/IMG_2250.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.uweigenpeter.nl/overige/tweakers/IMG_2251.JPG

Ik moet zeggen, wat een kwaliteit voor dat geld, ongelofelijk. En ook nog, best snel binnen.

En gelijk maar even een "Appel notitieblokje" bij bestelt, kwam wel tot zijn recht in deze apple-minded omgeving :D.

Wat je ziet:

- Macbook Pro 15" half 2008 (laatste niet unibody serie). 2.4Ghz, 4GB, 250GB
- Extern toetsenboard met numeriek gedeelte, amerikaanse indeling O+ net als de mbp :D
- Apple Mighty mouse
- Logitech speakersetje
- iPhone 3GS 32GB
- M'n XP bak met als hoofddoel stofhappen, af en toe IE issue's uitwerken en heel af en toe GTA4
- Bergen, maar dan ook bergen met zooi.

Wat je niet ziet:
- WD MyBook externe schijf 500GB voor time machine backup
- WD externe schijf 1TB voor data dump
- Canon 450D waarmee de foto gemaakt is
- iPod video 32GB, die niet meer gebruikt wordt ivm iPhone
- En nog dingen die ik zeer waarschijnlijk vergeet of niet noemwaardig zijn.

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Laatst online: 27-01-2024
Toffe poster, mag ik vragen waar je die vandaan hebt?

Sub Focus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Nu online
gepeterd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:46:
Zo, even een kleine desktop update.

Een aantal pagina's terug zag ik iemand die zo'n iphone dock heeft besteld van deal extreme.

Dat vond ik zo gaaf, dat ik die ook maar ff heb besteld:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik moet zeggen, wat een kwaliteit voor dat geld, ongelofelijk. En ook nog, best snel binnen.

En gelijk maar even een "Appel notitieblokje" bij bestelt, kwam wel tot zijn recht in deze apple-minded omgeving :D.

[....]
Heb je toevallig een originele dock om hem mee te vergelijken? Want ik wilde eerst ook zo'n dock bestellen, maar was bang dat het maar goedkope plastic troep zou zijn.

En waar heb je die poster van de eiffeltoren vandaan? Ziet er leuk uit! :)

Nog een foto van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/1zg4zk2.jpg

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Die poster is van de Ikea volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Nu online
Had ik al gekeken, maar kon alleen deze vinden.

Maar nu ik twee keer kijk zie ik dat *gepeterd de poster gekanteld heeft. :z

EDIT: 140 x 200 cm. Dat past niet eens op mijn muur. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Marcusso op 16-03-2010 19:25 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 08-09 23:00
Wauw :). Mooie setups allemaal. Over 2 weken kan ik mijn eerste Mac hopelijk ook posten :). iMac 27 inch i5 ;p. Met een deal extreme iPod dockje, die ik nog niet heb kunnen vinden helaas. Maar gebruik anders wel iPhone dockje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Gepeterd, dat notitieblokje van die appel heb ik ook! Had ook de peer versie besteld, maar die heb ik weggegeven. Ook heb ik dat iphone dock, alleen zo aangepast dat mijn ipod er in past.
Ik zal ook wel weer eens foto's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMick schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:40:
Over 2 weken kan ik mijn eerste Mac hopelijk ook posten :) iMac 27 inch i5 :9
Klinkt goed, iMac 27'' Quad-Core i5 :D
Eerste Mac is altijd goed, ik ben op mijn dertiende al begonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Laatst online: 08-09 23:00
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:57:
[...]

Klinkt goed, iMac 27'' Quad-Core i5 :D
Eerste Mac is altijd goed, ik ben op mijn dertiende al begonnen ;)
Ik 14e hoop ik ;p. Want anders is hij er pas op 8 mei of later. En laten we daar maar niet vanuit gaan ;p. Nu hopen dat hij geen problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Apple en ook nog eens smaak :9 :P

Sub focus :slayer:

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:52:
Hierbij mijn opstelling

[afbeelding]
[afbeelding]

Apple iMac 27" instapmodel
iPod Classic 80GB
Logitech 1100R Muis
Apple Wireless Keyboard
Dymo Labelwriter 400
Nokia E71
WD 500GB Externe HD (achter de iMac)

+ nog wat troep
De kleurstelling van de moto klopt niet echt he :s
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[html]&#8226; Ga niet offtopic.
&#8226; Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
&#8226; Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
&#8226; Lees ook de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33406952#33406952">topicstart</a> voordat je hier post.~[/html]