*kwijl* @ diotav. Zieke setup... Respect ;-)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 18:47 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 18:47 ]
Verwijderd
www.interfacelift.com, nu nog op de voorste paginaVerwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:17:
Het valt me op dat nog niemand om je wallpaper heeft gevraagd, bij deze zou je kunnen aangeven waar je de wallpaper vandaan hebt ?diotav
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door diotav op 15-02-2010 22:53 ]
Verwijderd
Markus van Ikea! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:46:
Die bureaustoel is ook wel erg sexy. Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Radical Birds
Ja hè? Ik heb ze eind november besteld op deze site en kreeg ze vorige week pas binnen. Blijkbaar waren er heel veel mensen die ze besteld hebben. Dit laatste kan nu zelfs niet meer.
Zelf heb ik een Finder pillowJohnvh schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:30:
[...]
Ja hè? Ik heb ze eind november besteld op deze site en kreeg ze vorige week pas binnen. Blijkbaar waren er heel veel mensen die ze besteld hebben. Dit laatste kan nu zelfs niet meer.
Verwijderd
Ja klopt, een iPod Touch menuZpAz schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:51:
[...]
Zag laatst ook een iPhone-dekbed-overtrek, die was ook wel erg stoer, maar wordt niet meer verkocht.
Verwijderd
Die is inderdaad ook gaaf zeg!ZpAz schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:51:
[...]
Zelf heb ik een Finder pillowKlikje
Zag laatst ook een iPhone-dekbed-overtrek, die was ook wel erg stoer, maar wordt niet meer verkocht.
En dat vind je duur?Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:55:
[...]
Die is inderdaad ook gaaf zeg!
Wel duur 21,- voor een kussen
Verwijderd
Haha, nou het is dan ook weer niet zo duurCubix schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:42:
[...]
Ja, idd! Hoe kan je dat nou zeggen?
Het is even goedkoop als een usb-dock kabeltje van Apple...
Verwijderd
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Geluid?
Zo'n nutteloze reactie heb ik nog nooit meegemaakt. Er probeert iemand een vraag op niveau te stellen, misschien moeilijk voor je?
Verwijderd
Heey!Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 15:10:
Bij deze mijn speeltjes en eerste post.
Ben alles nog een beetje aan het uitzoeken.
Ik heb het nog niet zo lang allemaal, maar het werkt errug prettig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Modelnaam: Mac Pro
Modelaanduiding: MacPro4,1
Processornaam: Quad-Core Intel Xeon
Processorsnelheid: 2,93 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 4
L2-cache (per core): 256 KB
L3-cache: 8 MB
Geheugen: 8 GB
Modelnaam: Mac Book Pro
Processornaam: Dual-Core 2 Duo
Processorsnelheid: 2,53 GHz
Aantal processors: 1
Totaal aantal cores: 2
L3-cache: 6 MB
Geheugen: 4 GB
Apple Cinema 24 inch
Euphonix MC Control
Euphonix MC Mix
M-Audio Axiom Pro 49
Yamaha CVP405
[ Voor 35% gewijzigd door Spinvis op 17-02-2010 20:44 ]
Okay ik ben het met je eens,Spinvis schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:35:
'Heey!' en 'M.v.g. Nick' weglaten svp.
Het is opzich wel een post waardigXekdekisi schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:38:
[...]
Okay ik ben het met je eens,
Maar is dat echt een post waardig?
Niet dat dicht echt een post waardig is maar goed.
Verwijderd
Voornamelijk dance producties, maar eigenlijk alle soorten muziek.Megajr schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:41: wat neem je er mee op ?
Hey Nick,Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:26:
[...]
Heey!
Ik zit er zelf aan te denken om die KRK Rokit speakers te kopen.
Ik ben wel heel benieuwd of die echt het geld waard zijn! Klinken ze super? Echt studio??
Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar zie ze wel op foto's enz.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 21:11 ]
Verwijderd
Volgens mij hobbyVerwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:11:
Mooie setup, LED Cinema blijft echt de mooiste![]()
Is de hele geluidsapparatuur voor je werk of meer hobby??
Wel toffe muziekVerwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:02:
[...]
Voornamelijk dance producties, maar eigenlijk alle soorten muziek.
Beetje allround dus. Het is maar net waar ik zin in heb.
Hier wat platen en cd's die ik vroegahhhh gemaakt heb.
Het wordt weer is tijd voor wat nieuws.![]()
[afbeelding]
Qyx schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:17:
[...]
Zo'n nutteloze reactie heb ik nog nooit meegemaakt. Er probeert iemand een vraag op niveau te stellen, misschien moeilijk voor je?
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
[ Voor 5% gewijzigd door bokkow op 17-02-2010 23:04 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Zonder in discussie te willen gaan met een mod , maar we hadden een x aantal posts terug ook een aantal posts over een Blackberry , boxen en nog wel wat dingen. Ook niet echt "Apple computer" achtigDaedalus schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:13:
Het posten van productfoto's van een HTC Legend zijn niet echt ontopic in een "show je Apple computer"-topic, nietwaar
Verwijderd
Haha ja, die gaat ook altijd dapper mee als ik die richting op ga.@Applestone, je zou je macbook pro toch kunnen gebruiken voor je andere werkhoek
Het was eerst werk. Nu is het weer hobby, maar wie weet wordt het weer mijn werk in de toekomst.Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:11:
Is de hele geluidsapparatuur voor je werk of meer hobby??
Mja toen ik dat toestel voor het eerst zag moest ik gelijk denken aan de iPhone 2Gbokkow schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:03:
offtopic:
Idd een beetje sarcasme op zn tijd mag neem ik aan, bij gebrek aan directe toegang tot HK plaats ik het hier dus bij deze: pardon dat ik je daar mee kwets Qyx, ik heb inderdaad moeite met moeilijke vragen dus stel ze liever niet
Ontopic:
Het design van de nieuwe HTC Legend matcht wel echt perfect bij de huidige MacBook Pro lijn, ik vind m eig beter passen dan de iPhone 3G(S) to be honoust(vind de 2G ook beter passen en algeheel mooier maar dat terzijde).
Voeg het graag toe aan mn huidige set-up, jammer dat het niet van Apple af komt al ben ik best tevreden over Android.
[afbeelding]
offtopic:bokkow schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:03:
offtopic:
Idd een beetje sarcasme op zn tijd mag neem ik aan, bij gebrek aan directe toegang tot HK plaats ik het hier dus bij deze: pardon dat ik je daar mee kwets Qyx, ik heb inderdaad moeite met moeilijke vragen dus stel ze liever niet
Helemaal eens. Android OS werkt ook erg fijn hoor, alleen de Store vind ik matig. Verder een prettig besturingssysteem. Ik heb een idee dat Apple's iPhone 4G wel richting de unibook-look gaat.bokkow schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:03:
offtopic:
Ontopic:
Het design van de nieuwe HTC Legend matcht wel echt perfect bij de huidige MacBook Pro lijn, ik vind m eig beter passen dan de iPhone 3G(S) to be honoust![]()
[afbeelding]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Verwijderd
Hmzz..ik heb een 24" 2,8ghz late 2008 model en hoor ook (heel) soms een soort knorrend geluid.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:10:
Bij deze ook nog maar een keertje:
[afbeelding]
iMac 27" Core 2 Duo met 8GB werkgeheugen
Oja, een gelige tint onderaan en een knorrende harde schijf (seagate troep!)
Verwijderd
Ik wil ook wel weten wat voor werk je doet hiermee.diotav schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:50:
Machines:
Mac Pro 2007
- 3.0 GHz Quad-Core
- 8 GB RAM
- 3 TB HDD
etc. etc.
Die Napalm rave heb ik volgensmij, wel een oudje en onwijs lompe shit. hehe
Verwijderd
dacuba is er ook hoorHorizons schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:10:
[...]
nog geen gamert gezien hier op osirison (ex-gamert) na![]()
<Abbadon (ook ex-gamert)
nette setup
Verwijderd
Dat scherm blijft mooi, echter blijft het ook een tikkie overpriced, als ik het vergelijk met mijn dellGrin schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:48:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- MBP 5.1
- 24" ACD
- Rain Design Mstand voor MBP
- Logitech diNovo Mac Edition wireless
- Mighty Mouse wireless
- Airport Extreme
- Philips Living Color mini LED lamp
- Wat zooi onder m'n bureau
Grin schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:08:
Mocht er wel een scherm zijn van 24" (liefst groter) met een *IPS panel EN LED backlight, laat het mij weten.
Want zo'n fan ben ik nu ook weer niet van de 24" ACD...
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Scientia potentia est
Verwijderd
Daar denken meer mensen zo over (inclusief mijzelf) :Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:18:
[...]
Ik hoop dat ze de 30" een keer in die stijl gaan uitbrengen, want de 30" Cinema is nu toch al best oud
de mensen die het beste willen kopen natuurlijk eizoVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:51:
[...]
Daar denken meer mensen zo over (inclusief mijzelf) :
Link: http://img154.imageshack.us/img154/4643/30inchacd.jpg
In juni 2004 is de laatste en huidige Apple 30'' HD Cinema Display uitgebracht...
Vind ik toch wel erg lang geleden![]()
Zal hopelijk binnenkort wel uitkomen, want hij verkoopt wel goed (aan video-editers en
mensen de het beste willen)
Dat is een foutje in de pricewatch.breinonline schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:08:
[...]
offtopic:
Volgens de pricewatch wel: pricewatch: NEC Multisync LCD2690WUXi², prijs is alleen wat minder...
Omdat ik het een geweldig mooi ding vind.martijn--g schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:34:
@Grin, hoezo die airport extreme niet ergens 'achterin' op je bureau?
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Spinvis op 19-02-2010 23:37 ]
denk zelf om blind te typen te leren of iets in die richtingSpinvis schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:36:
Ziet er goed uit! Maareuh... hebbie linkje naar je background?
Edit:
En... Waarom die bestickering op je keyboard?
zonder haat geen liefde
Verwijderd
Ga weg met je Eizo.Horizons schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:45:
[...]
de mensen die het beste willen kopen natuurlijk eizo
teven verwacht ik wel een update aan de macbook pro's, de mac pro's, de iphone en natuurlijk het vernieuwde 30" scherm...
[ Voor 10% gewijzigd door Realityweb op 20-02-2010 13:48 ]
isthistheshitorwhat
Verwijderd
Scientia potentia est
Verwijderd
De HP DreamColor LP2480zx is een 24" LED monitor voorzien van een IPS paneel.Grin schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:08:
...
Mocht er wel een scherm zijn van 24" (liefst groter) met een *IPS panel EN LED backlight, laat het mij weten.
...
while (! ( succeed = try ()));
Welles
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2010 14:58 ]
Verwijderd
De foto is niet publiekelijk toegankelijk. Even in je public map zetten of aanpassen in de huidige map. Succes.
Het heeft voor zover ik kan zien geen led backlight, maar ik vond hem zeker noemswaardigGrin schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:08:
Dank!Verwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:24:
@pwhusmann Ik heb 'm geupload naar mijn dropboxaccount, in 1920x1200: http://dl.dropbox.com/u/3354223/Untitled-1.jpg
ehhhh..HOI
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebtVerwijderd schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 08:54:
[...]
Ga weg met je Eizo.![]()
De meesten kopen gewoon Lacie
Waar vind ik dergelijke 'onderzetters' zegmaarSpinvis schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:28:
Als 'oude rot' in deze hoek zal ik je helpen:
[afbeelding]
Foto's van een Mac Mini zijn niet zo stoer als van een iMac of Macbook (Pro), en over een Mac Pro hoeven we helemaal niets te zeggenkRiZzZiZ schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:06:
Valt me steeds meer op dat ik hier juist steeds minder mac mini's zie! Ondanks de redelijke update van een paar maanden geleden (volgens mij een paar maanden). Ik ben misschien in de race voor een Mac Mini maar vind het opvallend hoe weinig ik deze eigenlijk tegenkom!
Schrijven is zoooo 2009Igor92 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:40:
Ik vraag me af waar alle mensen die hier hun mooie appels posten hun pennen laten? Ik ben mijn kamer een beetje aan het opknappen. (Muren geverfd, er komen nieuwe gordijnen, inrichting wat anders, e.d.) Daarbij ook mijn bureau opruimen, enzo. Ik haal af en toe een beetje inspiratie van de verschillende werkplekken van de foto's hier. Dus binnenkort van mij een update
Welles
Verwijderd
SnesVerwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 23:05:
Na geruime tijd op Tweakers en vooral dit thread rond te hebben gezworven, had ik afgelopen week eindelijk de kans om een fatsoenlijke camera te lenen en wat pics te schieten van m'n spul. (Aangezien ik geen enkele ervaring had met spiegelreflex zijn de foto's niet altijd even goed uitgevallen, bovendien heb ik ook nog -wellicht te onpas- hier en daar wat effecten eroverheen gemieterd in Aperture:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat u ziet (klikbaar):
- iMac 24" early 2009 (2.66 GHz 4GB) met magic mouse en draadloos toetsenbord
- iMac G3, rond 2003 dunkt me (600 Mhz, 128MB)
- iPhone 3GS 16 GB
- iPod Classic 120 GB
- een tweetal apparaten van een grote speler op de consolemarkt die kwaad zijn dat de tv in de slaapkamer is vervangen door een iMac.
Wat u ziet wanneer u de foto's wat beter bekijkt:
- een bubbeltjesplastickalender
- een Kitty-Kat Clock
- toetsenbordbestickering waarbij de eerste letter van het afgebeelde object overeenkomt met de letter van de toets (in het Engels althans, hoewel het meeste in NL ook wel klopt).
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2010 09:37 . Reden: Zat een beetje te dromen tijdens het typen ]
Nickalicious schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:58:
[...]
Waar vind ik dergelijke 'onderzetters' zegmaar
Spinvis schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:04:
In 't vorige topic ook al redelijk veel over gesproken, maar vooruit dan, hier heb ik m'n 'laptuk' vandaan.
Verwijderd
Verwijderd
Slechte wijsheid?mcdronkz schreef op zondag 21 februari 2010 @ 17:11:
[...]
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt.
[ Voor 21% gewijzigd door Tijn89 op 22-02-2010 15:34 ]
[ Voor 4% gewijzigd door zwahiel op 22-02-2010 18:13 ]
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Ziet er goed uit zwahiel. Laat die opstelling van sam ook eens zien!!zwahiel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:12:
[afbeelding]
Mijn MacBook 2,2ghz, 4gb, 500gb (@7200RPM) + Apple Bluetooth keyboard. Met mijn Ilyama 22" TFT, WD MyBook 1TB, Wacom A5 tabled (erg oud) en Logitech muisje.
Alles op mijn zelf gebouwde bureau met mijn Herman stoel van de Ikea
Leuk man! Bedankt
I'm just taking care of business
Launching containers into space
Verwijderd
Zou je mij kunnen vertellen waar ik die poster zou kunnen kopen?zwahiel schreef op maandag 22 februari 2010 @ 18:12:
[afbeelding]
Mijn MacBook 2,2ghz, 4gb, 500gb (@7200RPM) + Apple Bluetooth keyboard. Met mijn Ilyama 22" TFT, WD MyBook 1TB, Wacom A5 tabled (erg oud) en Logitech muisje.
Alles op mijn zelf gebouwde bureau met mijn Herman stoel van de Ikea
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Daedalus op 23-02-2010 21:32 ]
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq