Ik wil graag een forum opzetten met vbb, maar ik weet niet hoe da moet. Kan iemand mij helpen?
(wat heb je ervoor nodig , etc,etc.)
(wat heb je ervoor nodig , etc,etc.)
Verwijderd
[coughcough]S[/coughcough]Op woensdag 07 maart 2001 13:36 schreef Zef het volgende:
[cough]for Application[/cough]
Verwijderd
[Enorme hoestbui] ook de VBA die bij Office NL zit heet VBA, niet VBP [/Enorme hoestbui]Op woensdag 07 maart 2001 14:01 schreef Bazzel het volgende:
[Kuch]voor Programma's[/kuch]
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
[Kug]Op woensdag 07 maart 2001 13:55 schreef Zef het volgende:
[..]
[Kuch]For Applications[/Kuch];)
Verwijderd
Het klonk toch al niet, maar stel je voor:[Enorme hoestbui] ook de VBA die bij Office NL zit heet VBA, niet VBP [/Enorme hoestbui]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ja... of Heelklein Zacht Kantoor 2000 met Visuele Basis voor Programma's, draaiend onder Ramen 2000...Op woensdag 07 maart 2001 14:16 schreef Bazzel het volgende:
[..]
Het klonk toch al niet, maar stel je voor:
Heelklein kantoor 2000 voor ramen 2000...
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
is het antwoord en anders gewoon even op http://www.vbulletin.com community zelf vrage nOp woensdag 07 maart 2001 14:31 schreef chem het volgende:
f2s draait altijd in safe mode. Dan kun je geen set_timelimit veranderen. haal die regel eruit, en hoop dat alles snel genoeg wordt afgerond.
Verder staan je gegevens voor je db server neit goed.
RTFM
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Dit topic is gesloten.
![]()