Uhmm... CCcam installeren? MGCamd? Gewoon MultiCAS gebruiken, dat werkt perfect.
Wat je moet doen is het volgende (ik doe het even uit mijn hoofd):
1. Installeer OpenXCAS
2. Installeer MultiCAS 1.62C-A01
3. Upload het bestand cccam.cfg naar /PLUGINS/OpenXCAS/MultiCAS met daarin de volgende gegevens:
code:
1
| C: ipadres_interne_server 12000 gebruikersnaam wachtwoord |
4. Herstart de Azbox
5. Zodra de Azbox weer online is, ga je naar Plugins -> OpenXCAS -> Camd Setup -> MultiCAS -> Smartcard Interface -> Smart Card Splitter & CS
6. Standaard staat hij op Mode Off, druk op je afstandsbediening op rechts totdat je Client CCcam ziet.
7. Klik naar beneden en druk op de Blauwe knop van je afstandsbediening, als het goed is worden nu de gegevens uit je cccam.cfg gehaald.
8. Druk op de Rode knop van je afstandsbediening (dan worden je instellingen bewaard).
9. Ga naar beneden naar Login en druk op de OK knop. Als er staat "Login succes" dan werkt het. Staat er "Login fail" dan heb je verkeerde informatie in je cccam.cfg staan.
10. Als je nu via Back weer teruggaat, dan krijg je de melding: Connect to All servers? Selecteer dan natuurlijk Yes.
11. Eventueel je Azbox rebooten.
Okki5 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:10:
Om eerlijk te zijn zou ik het ook niet verder weten... Ik heb ook niet genoeg ervaring met EMU's, misschien dat de kenners op Azboxforum hier meer van weten, maar ik heb het idee dat ze daar een beetje stil zijn...
Misschien anders even www2.Satlords.nl proberen
Zelf zit ik meestal op sat4all.com en daar lijkt het behoorlijk druk te zijn in het Azbox forum. Er wordt gesproken over ervaringen met nieuwe firmware en multicas edities.
groennom schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:17:
[...]
Daar schuilt wat mij betreft ook het probleem. In mijn beleving is er geen grote community rondom de AZbox terwijl de software nog wel experimenteel is. Als je kijkt naar andere producten (bijvoorbeeld CFULLHDMA van Conceptronics) dan zie je daar zeer frquent firmwares uitkomen en ook een grote community hier op tweakers. Bij AZbox mis ik dat en dat is voor mij een reden om er niet aan te beginnen.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Maar nu zit je dus een NMT te vergelijken met een product dat zich primair als DVB receiver in de markt zet. Dat zijn twee hele verschillende dingen, het enige wat overeenkomt is dat ze dezelfde chipset hebben. Maar daar houdt de vergelijking dan ook op.
Als het op DVB aankomt, dan moet je dus naar de fora gaan waar ze hebben over DVB(-S2) zoals op sat4all.com of (voorheen) satdudez.com. Met een beetje Google werk zie je dat er diverse fora zijn waar druk wordt gesproken over de Azbox. En ja, het is geen grote community als je het gaat vergelijken met de Dreambox community.
[
Voor 42% gewijzigd door
nwagenaar op 11-03-2010 10:28
]