Toon posts:

Hmm goedkoper kan het niet?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 668 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:00

uibeltje

Idiotheque

een beetje luidspreker kabel kost al 159,- per meter, dit is ronduit bagger :r

Wie koopt er nou een speaker bij de Aldi? Je koopt toch ook geen PC bij de AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de boxen niet bevalt dan kun je ze toch ruilen????? Ik snap het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Idd.

Ik heb al meerdere dingen bij de aldi gekocht (duitse) zoals een 19" monitor voor 600 mark en dat was echt geen troep.
Zeker niet voor de prijs.
Verder kunnen ze het zich helemaal niet veroorloven om rotzooi te verkopen.
Het brengt een hoop negatieve publiciteit en gezeik met zich mee.
Aldi koopt gewoon grote partijen spul op en verkoopt het dan weer vet goedkoop.
En voor de prijs waarvoor je deze speakers kan halen kun je nergens anders ook maar wat krijgen.
Meeste audiozaken beginnen bij 300 piek per speaker en dan komen ze aanzetten met dat kleine prut.
Enne ga ergens anders zeiken over aldi enzo want er is NIX mis mee.
Ga lekker je boodschappen bij de AH doen ofzo als je je daar te goed voor voelt, of als je bang bent bekenden tegen te komen in de aldi >:)
Echt triest.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

man,man,man

wat een gekanker op de aldi. Dat spul is gewoon harstikke goed man. Aldi is gewoon niet van die klootlijers waarbij ieder achterlijk tussenpersoontje:r een winstmarge moet hebben van 20%.

Ik heb ook een versterker van een tientje van de rommelmarkt. Dat ding knalt harder dan 2 van die kut creative's bij mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en thundermol is een klootzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus wat een troep,... lees "zien er goed uit" ... hebben we het dan over die speakers op dat plaatje?? :r

En dat bereik wil echt niet veel zeggen hoor!
De gevoeligheid staat niet eens vermeld (dB), klinken vast als schelle melkpakken..

Spaar aub even door voor iets beters,.. voor 300 piek ofzo heb je best redelijke monotor speakers van JBL,BNS of B&W ofzo.

Die dingen komen nij mij echt niet binne..
Misschien in de openhaard. (is immers hoogwaardig hou :) )

(btw. ARL Jordan entry M5 Rules!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel dus hout en ALR Jordan...
(te traag toetsenbord :) )

http://www.alr.de/english/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg uibeltje????
"een beetje luidspreker kabel kost al 159,- per meter, dit is ronduit bagger"
wat is dit voor luidsprekersnoer dan, puur goud of zo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:04

4POX

Everybody is wired

Mijn broertje heeft ook twee speakers.. En iedereen die die dinge hoort is er helemaal lovend over.. Zo goed klinkt het.. En ik geef toe.. Er komt ook erg mooi geluid uit

Ik zeg niet dat het yoko boxen zijn voor 89,- ,maar het merk is er afgepeutert.. Mogen jullie zelf bedenken wat ik bedoel met dit verhaaltje

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit inderdaad wel goud in ja...
Mijne was iets goedkoper fl. 28,- p/m
Bijelkaar 12meter dus al meer dan die speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ouderwets koper tegenwoordig niet goed genoeg meer, of zijn jullie een beetje patsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, beetje wel :)

Nee, op een gegeven moment vervang je je speakers en amplifier en dan koop je ook maar meteen goede kabels van het geld wat je dan nog over hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 14:20
Op vrijdag 09 maart 2001 10:36 schreef jochie het volgende:

[..]

Als er een merk slecht is, dan is dat wel bose.
Als je speakers voor weinig zoekt dan ben je nog beter uit met Omni audio's. dezen hebben een 30 cm woofer en ze kosten niet veel.
Dan mag je mij eens even uitleggen welke bose speakers je hebt gehoord en aan welke versterker. Zoals je hieronder kunt lezen heb ik bose speakers....geen melkpakjes maar echte zuilspeakers en die dingen zijn beestachtig goed icm mijn receiver....niet het minste spul dacht ik zo....bose is echt goed...het licht er alleen aan hoe je het plaatst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draden moet je toch juist verstoppen? En niet open en bloot laten patseren?
Ik ben dagen lang bezig geweest met sleuven in mijn muur maken en weer dichtmaken.
Ik begin nu wel te twijfelen of ik niet ook beter goud had kunnen trekken *D
Maar er is dus geen hoorbaar verschil of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, verschil hoor je wel,.. klinkt veel scheller als je de 'standaard'1mm draad gebruikt ipv de 3mm die ik nu heb. De weerstand van een dunne draad is ook veel groter dan die van een dikke (logisch). Vaak wordt ook bij speaker of amplifier draaddikte aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat begrijp ik inderdaad wel, maar is het "goud" beter dan het coper?
Voor de weerstanden heb je mooiee tabelletjes met vooral draadlengten er in? Want dat is de grote boosdoener he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
ik denk dat de meesten hier vergeten dat de beste speakers aan een brol versterkertje slecht klinkt, dus zoek je beter de gulden middenweg, of de boxen van aldi daar bij horen weet ik niet maar, ga er naar toe en zoek ff op de doos of zo de verdere specs en kom daarna zeggen of ze goed zijn of niet.

Op uitzicht alleen kan je NIETS beoordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Laatst online: 08-10 14:20
Op zaterdag 10 maart 2001 00:07 schreef catfish het volgende:
ik denk dat de meesten hier vergeten dat de beste speakers aan een brol versterkertje slecht klinkt, dus zoek je beter de gulden middenweg, of de boxen van aldi daar bij horen weet ik niet maar, ga er naar toe en zoek ff op de doos of zo de verdere specs en kom daarna zeggen of ze goed zijn of niet.

Op uitzicht alleen kan je NIETS beoordelen!
Op specs alleen ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 23:45

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

ik durf de wedden dat de gemiddelde drol hier >:) het verschil nog niet hoort tussen een mp3 afgespeeld op aldi boxen met een versterken van de rommelmarkt.... en een supercd (dvd)op de meeste pastserige installatie met gouden kabel tussen de eindversterken en de boxen van 3500 gulden per stuk. Het zou me trouwens niet verbazen dat als ze het verschil wel horen, dat ze de aldi speakers met rommelmarkt versterker beter vinden klinken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu een auto radio neemt en je hangt daar 2 gewone 3 weg speakers aan is het geluid soms best wel goed te noemen .
Zoalang de versterker niet al te zwaar is en je zet er een paar stevige speakers achter maakt het niet uit wat voor merk ze zijn .
En al dat gedoe met die dure draden is een beetje onzin .
AAls je gewoon draden neemt die dik genoeg zijn is dat meer als genoeg .
Je moet wel een erg scherp gehoor hebben als je verschil wilt horen .
En de meeste mensen die wel eens op stap gaan naar een pub of disco hebben dat allang niet meer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dan had je toch beter het geld dat je over had in de Pub kunnen uitgeven he!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op woensdag 07 maart 2001 16:52 schreef Paashaas het volgende:
Zoals ik al zei heb ik 5 jaar geleden daar ook al een speakersysteem gekocht en die was echt GOED.
Beter dan Pioneer, Sony, Bose in de prijsklasse 500 > 1000.
Frequentiebereik is trouwens 25hz > 25.000hz.
Ik weet dat het moeilijk te geloven is maar het kan echt wel.
En bij veel zaken wordt je gewoon genaaid.
Net zoals die pc speakers van 500 a la creative enzo.
Vet slechte bass enzo maar ja omdat, het dik 500 piek kost zijn er toch wel goed dingen over te vertellen.
Dream on......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Laatst online: 01-09 20:24
hmm, ze hebben ook sokken, ik denk dat ik daar maar voor ga.. Iemand ervaring met die sokken?????

help me please

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Niet online
Op donderdag 08 maart 2001 06:58 schreef ALH het volgende:
Ja, je snapt toch wel dat speakers en Aldi en goedkoop niet samen gaan he!
goed + 22mm spaanplaat? Ik volg het even niet meer... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Niet online
Op donderdag 08 maart 2001 19:07 schreef nilsjei1234 het volgende:
en me niet negeren omdat jullie me triest vinden omdat ik geen betere boxen koop.
want ik ben nl maar 14 jaar oud.
dus geld voor boxen van meer als 200 gld heb ik niet.
Toen ik 14 was, had ik al m'n eerste paar JBL speakers gekocht á 600 per stuk. Moet je maar wat meer gaan werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Niet online
Op vrijdag 09 maart 2001 22:51 schreef danisox het volgende:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 16:13
Kan er niet gewoon en SLOTJE op deze draad. Iedereen denkt het allemaal beter te weten (ikzelf ook trouwens), maar niemand neemt iets van een ander aan en dus kom geen meter verder. Voor degene die denken dat deze Aldi-Speakers waar voor geld bieden, moeten ze kopen, mensen (zoals ik) die het bagger vinden en liever het 10+ voudige uitgeven, kopen ze niet.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zaterdag 10 maart 2001 02:07 schreef universal creations het volgende:
Kan er niet gewoon en SLOTJE op deze draad. Iedereen denkt het allemaal beter te weten (ikzelf ook trouwens), maar niemand neemt iets van een ander aan en dus kom geen meter verder. Voor degene die denken dat deze Aldi-Speakers waar voor geld bieden, moeten ze kopen, mensen (zoals ik) die het bagger vinden en liever het 10+ voudige uitgeven, kopen ze niet.
100% mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 11:11
Nounou dat schelden op elkaar hoeft nou ook weer niet hoor... Ik ga deze boxen toch aanschaffen denk ik hoor, voor bij mijn computer. En als ze nou echt niet klinken koop ik wel nieuwe als ik later rijk ben ;-) Voor 2 'slechte' boxen is altijd wel ergens plaats (een hobbykamer of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Niet online
maar ehh... wanneer start deze actie? en wanneer loopt hij af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Deze actie start woensdag 14 maart. Dit soort artikelen zijn meestal binnen een paar uur uitverkocht dus dan is de actie ook afgelopen... (zolang de voorraad strekt dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 09 maart 2001 22:51 schreef danisox het volgende:
Nare jongen !

Voor de Aldi-fans : wie speakers bij de Aldi wil kopen moet dat vooral DOEN.|:(
Daarna : klagen ZUL je, maar niet HIER zonder FLINK afgezeken te worden. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het heel simpel.
Je koopt ze, sluit ze aan en gaat een paar dagen luisteren.
Als je het niet vindt klinken breng je ze binnen en week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 16:59

Jag

Ik ga hier geen slotje op zetten, dat is nou ook weer niet nodig, maar dan moet het flamen wel afgelopen zijn.

Ik vind de Aldi een walgelijke winkel en zou er nooit mijn audio kopen, maar dat komt onder andere omdat ik nu veel meer uitgeef aan speakers dan deze bedragen. Wat je niet moet vergeten is dat Aldi HEEL veel van deze speakers koopt, wat waarschijnlijk een restpartij is oid. Dus je kan er best op rekenen dat je er anders het dubbele voor zou betalen ofzo. Wat wel vervelend is, is dat je ze niet kan beluisteren, en dat is natuurlijk wel een groot risico. Aan de andere kant kun je je moeilijk een buil vallen aan de deze speakers: ze zijn zo goedkoop. En wie weet kan je ze voor hetzelfde bedrag weer verkopen :), mochten ze echt tegenvallen.
een beetje luidspreker kabel kost al 159,- per meter
Ik vind luidsprekerkabel kopen voor 159,- per meter niet echt getuigen van een grote herseninhoud.

Jag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik denk dat dit setje prima te pruimen is. Ik heb nog een setje nodig voor op me werkzolder dus daar ga ik er ook eentje voor halen. (als achterluidsprekers) En die kabel van 159 gulden per meter is alleen effectief als je ook een versterker hebt in een wat hogere prijsklasse, en luidsprekers en een cdspeler in die prijsklasse. Beter is gewoon zilveren kabels te nemen van 10 piek per meter ofzo. Die werken net zo goed.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het niet laten om hier even op te reageren.

Een Mod die zijn die eerst roept dat het maar af gelopen moet zijn en die daarna zelf zijn mening geeft, die VOLLEDIG off-topic, is mag zelf wel eens terecht worden gewezen

FOEI Jag

BTW Hier iets over goud...

It didn't take much time for me to be absolutely amazed by the high quality and fidelity of the sound produced by the SB Live! The sound is so pure, it's almost unbelievable. With the gold-coated connectors of this card, I no longer hear any buzzing sounds coming out when raising the speakers volume to the maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goud is goed voor connecties omdat het nogal storingsvrij is, maar zilver geleid beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel grappig om te zien wat prijs kan doen, als ze 1000,- duurder waren geweest en bij een aso dure hifi zaak hadden gestaan dan had iedereen die nu die dingen af loopt te zeiken er bij staan kwijlen. ik zou zeggen: gewoon proberen, mochten ze tegen vallen dan valt de prijs iig ook mee en is het dus een kleinere mis koop

btw ik zit dit te typen onder het genot van een muziekje uit mijn B&W DM602 speakertjes, relaxed zittend op mijn bureau stoel van de ALDI >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:54
wat voor een ophanging hebben die woofers eigelijk rubber of van dat stof achtige en van welk materiaal is het membraan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand die dingen onderhand al gekocht ?? Ben wel benieuwd hoe ze nou klinken en dan hoef ik het risico niet te lopen :)

Ik heb nu 300W boxen van 300 piek per stuk en daar komt rete vet geluid uit :P, ik moet alleen voor achter ook nog wat leuke boxjes hebben, dus dan zou dit een uitkomst zijn ( ALS ze goed klinken.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

een stuk 'touw' f159,- per meter????

hoe bedoel je: ik word afgezet?

een eind ijzer met een plastic omhulsel kan toch niet zo duur zijn?????

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gouden connectoren(verguld) zorgen voor een goede en verbinding. Ze zijn van goud om oxidatie te voorkomen! Dus als je na 10 jaar bedenkt laat ik deze aansluiting ook eens gaan gebruiken, dan moet je misschien effe extra poeren voor een goed contact.
Wat heeft goud in gnaam met het opvangen van storing te maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm goedkoper kan het niet ??

We gaan OFF TOPIC
Wie gaat die "spiekies" nou es vandaag halen ??? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RupS
  • Laatst online: 05-10 09:08
Ten eerste mensen met reacties als:

"bose zuigt :r " of iets in die trend, weet echt niet waar ie het over heeft.... dom overbodig en nutteloze reacties.

Ten tweede:

Speakers bestaande uit 22mm spaanplaat kan nooit echt wat zijn. Goede speakers maak je van MDF of hardhout, gewoon omdat je dan een goede klankkast hebt.

Dit zijn waarschijnlijk aardige speakers voor de gem. huis tuin en keuken installatie, maar ik verwacht er niet veel van.

120Watt rms zegt ook niet zoveel, de meeste merken sjoemelen hier al behoorlijk mee, dus ik verwacht dat dat hier ook gebeurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je wilt weten of ze goed zijn, koop ze en als je ze brak vind breng ze terug?? Dat is toch policy van de Aldi??

Ken je ze mooi eerst thuis ff beluistere...

Ik als arme student zijnde moet het met me Wharfedale Denton 2xp blijfe doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Wil iedereen die vraagt of iemand die boxen nou al heeft gekocht daar even mee wachten! Ze komen pas woensdag in de aanbieding namelijk.

Ik ga deze boxen halen denk ik, maar ik heb nog geen goeie versterker gekocht. Kan ik die boxen tijdelijk op mijn oude stereotorentje aansluiten waar nu boxjes van 20 watt (4 Ohm) aan hangen of blaas ik dat stereotorentje dan op? Ik heb nooit begrepen wanneer je nou het risico loopt om een versterker op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 12:29 schreef Hark het volgende:
Wil iedereen die vraagt of iemand die boxen nou al heeft gekocht daar even mee wachten! Ze komen pas woensdag in de aanbieding namelijk.

Ik ga deze boxen halen denk ik, maar ik heb nog geen goeie versterker gekocht. Kan ik die boxen tijdelijk op mijn oude stereotorentje aansluiten waar nu boxjes van 20 watt (4 Ohm) aan hangen of blaas ik dat stereotorentje dan op? Ik heb nooit begrepen wanneer je nou het risico loopt om een versterker op te blazen.
Ehm niet om het een of ander maar vertel gerust even wat voor vermogen dat versterkertje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit gebeurd wanner je de weerstand te laag maakt, maar don't worry die boxen (uhhh sorry speakers)hebben een weerstand van 4-8ohm en je hebt nu 4ohm er aan hangen, dus geen problemen denk ik.
Wel een beetje schraal denk ik die 20Watt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 11:14 schreef dutchrups het volgende:

Ten tweede:

Speakers bestaande uit 22mm spaanplaat kan nooit echt wat zijn. Goede speakers maak je van MDF of hardhout, gewoon omdat je dan een goede klankkast hebt.
MDF is veredelde spaanplaat :) en hardhout ??!?! tropische luidspreker ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RupS
  • Laatst online: 05-10 09:08
Jajajaja, vergeet dan niet te vermelden dat dat "veredelde spaanplaat" veel en veel harder en sterker is dan gewoon spaanplaat...
Wou jij beweren dat je wat anders moet gebruiken dan MDF dan?? probeer eens een 300watt woofer van 12" in spaanplaat te monteren, kijken hoelang dat goed blijft gaan.....

En nog nooit hardhout verwerkt zien worden in speaker??? mag ook eigenlijk niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zweer bij MDF erg mooi en makkelijk te bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Hoe weten jullie dat die boxen van spaanplaat zijn gemaakt???

Wat het vermogen van mijn versterker is weet ik niet, maar het kan nooit veel zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Weet iemand toevallig hoe laat de Aldi woensdagochtend opengaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 20:26 schreef Hark het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat de Aldi woensdagochtend opengaat?
Bij ons om 08:00 maar volgens mij kan dat wel verschillen per stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Ja dat kan wel kloppen. Weet iemand dan héél toevallig hoe laat de Aldi in IJmuiden open gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eh kijk op de winkeldeur?

Bij ons is het 8:30 (lichtenvoorde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
  • Laatst online: 01-02-2023
Ze zien er zeker zeer fraai uit: ze lijken namelijk nogal op mijn huidige boxen :D

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
en en en? HEEFT iemand ze al? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wrijf die zeep uit je ogen en KIJK EEN PAAR REACTIES GELEDEN |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
Op dinsdag 13 maart 2001 09:49 schreef Thundermol het volgende:
Wrijf die zeep uit je ogen en KIJK EEN PAAR REACTIES GELEDEN |:(
stel je niet zo aan zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen worden we wijzer over de misterieuze ALDI speakers!
Ik ben zo nieuwschierig!!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, hoelaat was de Aldi open ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

sorry, testje

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh waar zijn al onze leuke plaatjes gebleven??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 06:41

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Nou ik heb er 2 gehaald.. Ik heb nog geen tijd gehad om ze aan te sluiten, maar jullie horen vandaag nog hoe ze zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
De Aldi in IJmuiden was om half negen open. Ik heb 2 boxen gehaald. Ze zijn volgens mij van echt hout gemaakt, dus niet van spaanplaat. Op het plakkertje waar LIFE (?) op staat na zijn ze ook best mooi. Voor mijn trein ging heb ik één speaker even aangesloten op mijn oude stereotorentje, en er komt geluid uit. Dat begint dus positief. Vanavond zal ik wat beter luisteren (voor zover dat mogelijk met mijn oude stereotorentje) en dan horen jullie wellicht meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had tegen deze tijd al paginalange reviews verwacht over deze speakers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Laatst online: 26-09 12:50
Ja het duurt wel lang, dus

^^BUMP^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALH
  • Laatst online: 13-10 20:11

ALH

Ik ben benieuwd of men toe durft te geven dat het nergens naar klinkt >:)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooww.. ik heb ze en beluisterd, matige conclusie: niet om te :9~ , maar zeker niet om te :r , wel lekkere bas, hoge tonen matig (beetje schel ofzoiets) Ik vind ze absoluut waar voor me geld, zeker omdat ik ze 'voor er erbij' heb en erg makkelijk als ik weer es een feestje geef !!! Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij ons waren ze al uitverkocht, er stond alleen een kijk-exemplaar maar ik vond dat ze er erg matig uitzien in het echt. Maarja het geet erom hoe ze klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er 2 in de huiskamer beneden gezet. Om even te kijken hoe ze klonken. Even aangesloten op Onkyo voor en eindversterker (die met die grote VU-meters) en er kwam best wel een aardig geluid uit. Schel was geen sprake van.. De bas was redelijk. Al met al.. voor 159 best wel waar voor je geld.
Alhoewel me Missions beter klinken :)

Die kabels die erbij zitten zijn btw Brak als de pest.. zoiets zou ik nog geen vuilniszak mee dichtknopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej duh, dat ze niet schel zijn op een Onkyo set >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze ook niet kunnen kopen (waren na een uur al uitverkocht?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fagao
  • Laatst online: 05-10 20:26
Ik heb ook een paar gekocht, omdat mijn oude Sony's opgeblazen waren.
Ik wilde niet al te veel uitgeven voor luidsprekers dus daarom heb ik ze gekocht.
Geluid is gewoon zeer goed voor de prijs. Het zijn uiteraard geen Blue Boxen van SA, maar er zit lekker bass in en het geluid klinkt ook vol.
Hier in Enschede was ik net op tijd, want er stonden er nog maar 2. En ik was er om 10:00..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 09:34
Op Wednesday 14 March 2001 18:46 schreef fagao het volgende:
Ik heb ook een paar gekocht, omdat mijn oude Sony's opgeblazen waren.
wleke sony's waren dat....klinken ze wel net zo goed dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fagao
  • Laatst online: 05-10 20:26
Die Sony's heb ik van mijn broer gekocht en die had ze ook al 10 jaar
+- 15 jaar oud dus....
Zou niet weten wat voor type het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Slicer
  • Laatst online: 12-10 22:05
Ik heb ze ook gekocht. Klinkt erg goed, hoewel ik niet _zo_ veel verstand van audio heb. Ze kunnen iig heel erg hard.>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn buurjongen heeft ze ook gehaald.
Ik zelf als redelijk audiofiel vind ze redelikk klinken.
Ik vind ze zelf lelijk om te zien.
Ik had ze ook groter verwacht.
Het hangt onwijs af welke muziek je luisterd.
Bij Trance muziek klinken ze behoorlijk goed, maar bij 'echte' muziek zoals Deep Purple, Dire Straits en Queen is het bagger :r
Kortom voor het geld heb je aardige boxen.
Maar ik zelf zou ze nooit gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
Op Wednesday 14 March 2001 19:50 schreef Komartguy het volgende:
Mijn buurjongen heeft ze ook gehaald.
Ik zelf als redelijk audiofiel vind ze redelikk klinken.
Ik vind ze zelf lelijk om te zien.
Ik had ze ook groter verwacht.
Het hangt onwijs af welke muziek je luisterd.
Bij Trance muziek klinken ze behoorlijk goed, maar bij 'echte' muziek zoals Deep Purple, Dire Straits en Queen is het bagger :r
Kortom voor het geld heb je aardige boxen.
Maar ik zelf zou ze nooit gekocht hebben.
ik denk dat boxen die niet geschikt zijn voor het beluisteren van 'echte muziek' nooit aardig zijn, zelfs niet voor dit geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Nou ik heb ze nu even goed beluisterd op mijn oude stereosetje en ik ben erachter dat dat niet echt gaat. Ze klinken beter dan de boxjes die er eerst aan hingen, maar ik hoor amper een bass. Eerst dus maar even een nieuwe versterker halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoG
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 06:41

PsychoG

Pumpin' on your stereo...

Nou... wet van murphy.. 1 speaker is naar de klote.. gaat hevig trillen bij maar iets bass.. Die andere klinkt redelijk tot goed.. nog niet echt kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAm
  • Laatst online: 17:06

bAm

Op Thursday 08 March 2001 13:10 schreef Thundermol het volgende:
Jammer dat je het origineel zo vakkundig hebt weggehaald.
Die wijffies zagen er toch net iets beter uit dan die "speakers". |:(
als je die wijven zoveel leuker vond, bekijk dan t adres van t plaatje en verwijder die 2 voor .jpg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 22:35 schreef PsychoG het volgende:
Nou... wet van murphy.. 1 speaker is naar de klote.. gaat hevig trillen bij maar iets bass.. Die andere klinkt redelijk tot goed.. nog niet echt kunnen testen.
HEHEHEHE dat is nummertje 1.... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALH

ALH

Op Wednesday 14 March 2001 22:55 schreef Thundermol het volgende:

[..]

HEHEHEHE dat is nummertje 1.... :Z
wie volgt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha GE-WEL-DIG!!! Draai ik het volume een flink stuk harder, flikkert er een rooster van de box af! zal em van te voren wel niet goed aangedrukt hebben ofzo...
Maar idd, was wel ouderwets vechten bij de ALDI, 9:00 flinke rij voor de deur, naar binnen worstelen, ouwe dametjes ellebogen, etc ;) Net koopjes jacht bij de V&D, niet echt iets voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEHAHAHAHA, muhahahaha, super dit...
hmmm goedkoper kan het niet ?? Is deze subject-omschrijving goed gekozen door die Haas of wat ?? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die roosters zijn inderdaad zo krom als een hoepel. Heb ze er maar afgehaald, Logootje ook maar verwijderd :) Heb er trouwens nu een Kenwood receiver aanhangen. Werkt best lekker opzich. Hierop zijn ze btw wel schel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhhmmm.... Wie vergelijkt er nou huiskamer speakers met Blueboxen:? Das niet echt logisch, aangezien dat 600Watt (rms) zware ctieve PA speakers zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
Op Thursday 15 March 2001 17:22 schreef Techieguy het volgende:
Ehhhmmm.... Wie vergelijkt er nou huiskamer speakers met Blueboxen:? Das niet echt logisch, aangezien dat 600Watt (rms) zware ctieve PA speakers zijn....
is 600 watt rms geen huiskamer niveau dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Als je rooster te los zit kan je het onderste randje wat naar beneden buigen zodat het rooster beter vastgeklemd zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALH

ALH

Op Thursday 15 March 2001 19:32 schreef Hark het volgende:
Als je rooster te los zit kan je het onderste randje wat naar beneden buigen zodat het rooster beter vastgeklemd zit.
:D:D, "Ik-heb-iets-gekocht-wat-eigenlijk-niks-is-dus-ik-probeer-er-maar-wat-van-te-maken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeepoog
haha!! en die 2 jaar garantie dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach dat maakt niet uit, het gaat om het geluid toch?
En aangezien dat van hoge kwaliteit is is zo'n roostertje slechts bijzaak.
(speakers heb ik bij iemand lopen beluisten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roosters sloop je toch eraf.. kapjes ook..
ik duw jou toch ook geen prop in je mond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark
Nou ik laat die roosters er op zitten hoor! Ik vind die boxen zonder roosters zo 'bloot'. En erger nog, als die roosters er niet op zitten ben ik veel te bang dat mijn kat mijn ontzettend mega goede hoge-kwaliteits boxen gaat slopen...

PS. Waarom werkt het forum al dagen zo verrot? Ze hebben zeker teveel geld aan boxen uitgegeven zodat ze nu geen geld meer voor een fatsoenlijke server hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Niet online
heb die boxen in Zierikzee gekocht, om 16:40 er waren nog iets van 12 dozen.. qua drukte viel het nogal mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnes746
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-01-2022
Woepie!! Is er nog iemand die zin heeft in een voortzetting van deze discussie? :)

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hervaz
  • Laatst online: 19-09 21:31
Leuk he, zo'n ouwe topic omhoogschoppen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tonnes-> Als je nou nog wat zinnigs te melden hebt; ok, maar dit is niet nodig.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.