Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
stel je niet zo aan zegOp dinsdag 13 maart 2001 09:49 schreef Thundermol het volgende:
Wrijf die zeep uit je ogen en KIJK EEN PAAR REACTIES GELEDEN
Verwijderd
Ik ben zo nieuwschierig!!?!?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd

Verwijderd
Verwijderd
Alhoewel me Missions beter klinken
Die kabels die erbij zitten zijn btw Brak als de pest.. zoiets zou ik nog geen vuilniszak mee dichtknopen.
Ik wilde niet al te veel uitgeven voor luidsprekers dus daarom heb ik ze gekocht.
Geluid is gewoon zeer goed voor de prijs. Het zijn uiteraard geen Blue Boxen van SA, maar er zit lekker bass in en het geluid klinkt ook vol.
Hier in Enschede was ik net op tijd, want er stonden er nog maar 2. En ik was er om 10:00.....
wleke sony's waren dat....klinken ze wel net zo goed dan???Op Wednesday 14 March 2001 18:46 schreef fagao het volgende:
Ik heb ook een paar gekocht, omdat mijn oude Sony's opgeblazen waren.
+- 15 jaar oud dus....
Zou niet weten wat voor type het is
Verwijderd
Ik zelf als redelijk audiofiel vind ze redelikk klinken.
Ik vind ze zelf lelijk om te zien.
Ik had ze ook groter verwacht.
Het hangt onwijs af welke muziek je luisterd.
Bij Trance muziek klinken ze behoorlijk goed, maar bij 'echte' muziek zoals Deep Purple, Dire Straits en Queen is het bagger

Kortom voor het geld heb je aardige boxen.
Maar ik zelf zou ze nooit gekocht hebben.
ik denk dat boxen die niet geschikt zijn voor het beluisteren van 'echte muziek' nooit aardig zijn, zelfs niet voor dit geldOp Wednesday 14 March 2001 19:50 schreef Komartguy het volgende:
Mijn buurjongen heeft ze ook gehaald.
Ik zelf als redelijk audiofiel vind ze redelikk klinken.
Ik vind ze zelf lelijk om te zien.
Ik had ze ook groter verwacht.
Het hangt onwijs af welke muziek je luisterd.
Bij Trance muziek klinken ze behoorlijk goed, maar bij 'echte' muziek zoals Deep Purple, Dire Straits en Queen is het bagger
Kortom voor het geld heb je aardige boxen.
Maar ik zelf zou ze nooit gekocht hebben.
als je die wijven zoveel leuker vond, bekijk dan t adres van t plaatje en verwijder die 2 voor .jpgOp Thursday 08 March 2001 13:10 schreef Thundermol het volgende:
Jammer dat je het origineel zo vakkundig hebt weggehaald.
Die wijffies zagen er toch net iets beter uit dan die "speakers".
Verwijderd
HEHEHEHE dat is nummertje 1....Op Wednesday 14 March 2001 22:35 schreef PsychoG het volgende:
Nou... wet van murphy.. 1 speaker is naar de klote.. gaat hevig trillen bij maar iets bass.. Die andere klinkt redelijk tot goed.. nog niet echt kunnen testen.

wie volgtOp Wednesday 14 March 2001 22:55 schreef Thundermol het volgende:
[..]
HEHEHEHE dat is nummertje 1....
Verwijderd
Maar idd, was wel ouderwets vechten bij de ALDI, 9:00 flinke rij voor de deur, naar binnen worstelen, ouwe dametjes ellebogen, etc
Verwijderd
hmmm goedkoper kan het niet ?? Is deze subject-omschrijving goed gekozen door die Haas of wat ??
Verwijderd
Verwijderd
is 600 watt rms geen huiskamer niveau dan?Op Thursday 15 March 2001 17:22 schreef Techieguy het volgende:
Ehhhmmm.... Wie vergelijkt er nou huiskamer speakers met Blueboxen:? Das niet echt logisch, aangezien dat 600Watt (rms) zware ctieve PA speakers zijn....
:D:D, "Ik-heb-iets-gekocht-wat-eigenlijk-niks-is-dus-ik-probeer-er-maar-wat-van-te-maken"Op Thursday 15 March 2001 19:32 schreef Hark het volgende:
Als je rooster te los zit kan je het onderste randje wat naar beneden buigen zodat het rooster beter vastgeklemd zit.
haha!! en die 2 jaar garantie dan?Op Thursday 15 March 2001 19:32 schreef Hark het volgende:
Als je rooster te los zit kan je het onderste randje wat naar beneden buigen zodat het rooster beter vastgeklemd zit.
Ach dat maakt niet uit, het gaat om het geluid toch?Op Thursday 15 March 2001 19:32 schreef Hark het volgende:
En aangezien dat van hoge kwaliteit is is zo'n roostertje slechts bijzaak.
(speakers heb ik bij iemand lopen beluisten)
PS. Waarom werkt het forum al dagen zo verrot? Ze hebben zeker teveel geld aan boxen uitgegeven zodat ze nu geen geld meer voor een fatsoenlijke server hebben
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Dit topic is gesloten.