• unzip
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-01-2022
Ik ben op zoek naar een goede 32 inch TV om aan een media center PC aan te sluiten. De kwaliteit van SD is van groot belang! Hetgeen ik me afvraag is of upscalen en noise reduction nog gebeurt door de TV indien ik via een tunerkaart in PC werk? Naar wat moet ik vooral kijken ? Verder is deze TV nodig om wat 'gewoon' mee te surfen en wat console gaming te doen.

Welke zijn absolute aanraders voor deze doeleinden (budget is +- 750 euro) ?

Zelf had ik volgende LCD tvs op het oog :
- Sony KDL-32W5500
- Philips 32PFL8404H
- Samsung UE32B6000

Iemand die mij wat tips kan geven ?
Alvast bedankt!

Edit : fuck ik zie dat ik mijn topic title nogal slordig heb ingevuld (blijkbaar is het al laat...), kan ik dit nog aanpassen op een of andere manier?

[ Voor 11% gewijzigd door unzip op 03-02-2010 00:20 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En persoonlijk vind ik jouw "onderzoek" wat aan de karige kant. Je noemt drie tv's, maar verder niet waarom je voor die gekozen hebt en waarom andere tv's bijvoorbeeld afvallen.

We zijn in LCD wat ruimer geworden als het gaat om dit soort topics. Maar dan moet er natuurlijk wel wat inzet zijn vanaf jouw kant en niet dat het een soort boodschappenlijstje is. Dit topic gaat dus op slot.

Ik stel voor dat je vooral kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je gewoon naar de winkel moet gaan en daar in de praktijk zien hoe een tv presteert als het gaat om dingen als kleurweergave, design, enzovoorts. Want tv's blind op spec kopen is geen goed idee, want dat zegt niets over de beeldkwaliteit en eventuele andere dingen waar je op moet letten.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat. Mocht je een betere TS hebben gemaakt en een nieuw topic willen openen kan dat natuurlijk altijd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.