Toon posts:

Het energieverbruik van honderden LDC tv's in beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views

Verwijderd

Topicstarter
Er is een nieuwe website geintroduceerd, *knip*, waarop consumenten het energieverbruik van allerlei producten kunnen zien en de daarmee gemoeide kosten en CO2-uitstoot. Bekijk ook hoeveel jouw apparaten in huis verbruiken en ontdek of het goedkoper kan. Wist je bijvoorbeeld dat een plasma-televisie gemiddeld 50% meer aan energie kost dan een lcd-televisie? En wat kost dat per jaar als je gemiddeld 5 uur per dag tv kijkt?

Derecte link naar de categorie LCD-tv's is: *knip*

Geregistreerde gebruikers kunnen meer. Vul zelf ontbrekende waarden aan, discussieer mee op het forum en/of stel uw eigen lijst samen van uw energieverbruikers. Registreren is gratis en kost nog geen minuut.

Ik hoop jullie ook tegen te komen op het forum van energieverbruikers;)

Groet,
Eric

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 02-02-2010 18:31 . Reden: SPAM ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor een tientje koop je een energiemeter die het energieverbruik van je huidige apparatuur kan meten, lijkt me makkelijker en vollediger dan op zo'n website kijken. Als je je site toch wil promoten kun je het beter (en dan zonder spelfouten) brengen als "wil je een nieuwe tv kopen, kijk dan eerst hier wat hij verbruikt".

Edit: Ohja, en bij alle verbruikscijfers "?" invullen helpt ook niet bij het vergelijken :*

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 02-02-2010 18:20 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• gastje13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-02 18:16
Laat het modden maar aan de moderators over...

[ Voor 71% gewijzigd door FeaR op 02-02-2010 18:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Grrrrrene: Ik zag de spelfout helaas te laat en kon 'm niet wijzigen (het forum heeft kennelijk de optie niet een titel te kunnen wijzigen). Je punt van het kopen van die energiemeter begrijp ik, maar de site heeft ook als doel de consument te informeren voordat deze het product koopt en dan valt er nog niets te meten. Ik ben de gegevens nog aan het aanvullen dus als het goed is komen er steeds minder ? tevoorschijn.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Deze gaat dus op slot.

Als referentie zie Het algemeen beleid en dan met name
Het algemeen beleid #verbodenspam

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.