Toon posts:

Philips 40PFL9704 LED TV

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oog laten vallen op LED TV van Philips, hierover (merk) geen twijfel meer. Nu is de vraag welke type kan ik het beste kopen?

Eigenlijk gaat mijn voorkeur uit naar een 37inch, maar 9704 bestaat niet in 37inch, dus vandaar het alternatief. Ik vind deze behoorlijk prijzig en vraag me af of ik het terug ga zien (kwaliteit) zeker omdat ik voor een 'klein' scherm ga.

Ik ben te vangen voor energiebesparende LED techniek in het beeldscherm zelf en dus niet alleen in de ambilight. Daarnaast uiteraard de kwaliteit van beeld/geluid. Wie kan mij wat technische input geven versus de 7 of 8 serie?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je vooral kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

En zoals gezegd lopen er hier in LCD, Plasma & Projectie aparte topics voor de verschillende series van Philips:Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat. Mocht je een betere TS hebben gemaakt en een nieuw topic willen openen kan dat natuurlijk altijd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.