Als je erop klikt zie je waarschijnlijk ervaringen?
offtopic:
Ik vrees dat een modje dit topic dicht gooit, omdat je eigen onderzoek moet doen.
Goede vuistregel: een topicstart van <10 woorden is vaak niet voldoende inzet aldus de crew. Zie bijvoorbeeld ook het beleid.
Het algemeen beleid
Ik vrees dat een modje dit topic dicht gooit, omdat je eigen onderzoek moet doen.
Goede vuistregel: een topicstart van <10 woorden is vaak niet voldoende inzet aldus de crew. Zie bijvoorbeeld ook het beleid.
Het algemeen beleid
[ Voor 9% gewijzigd door Boudewijn op 31-01-2010 21:34 ]
En wat heb je zelf al gevonden met google?
En hier in de search?
En hier in de search?
En jij gaat door voor de koelkast!Boudewijn schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:34:
offtopic:
Het algemeen beleid
En dan nog geldt dat we hier wel wat meer verwachten indien je een ervaringentopic wilt openen. Dit forum is namelijk geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:36:
I know maar ik wil ervaringen van tweakers, forums etc. Geen reviews of zo.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Enfin, eigenlijk wat dus al reeds door andere users gezegd is
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()