If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Vast niet veel, je hebt helemaal geen banrechten
And.....Terw_Dan schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:53:
[...]
It's gone
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Eigenlijk gewoon een beetje lamheid en de decemberdrukte waardoor ik niet in december maar pas in januari ben opgestapt.
En inderdaad, verschuiving van persoonlijke interesses is de reden, ben erg veel bezig met muziek maken (sax spelen) en een eigen bedrijfje gestart. Ook mijn werk is steeds minder NOS gaan bevatten en thuis heb ik ivm mijn bedrijfje nu een mac ipv een linux bakje
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Er is veel veranderd sinds jij weg bent!Terw_Dan schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:53:
[...]
edit: maar zoveel nou ook weer niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Edmin op 31-01-2010 21:58 ]
zomertje schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:57:
En het kerstpakket was er ivm de crisis dit jaar niet trouwens
Oh, dat is wel jammer om te horen.
/me anandus vindt dat de crew eenmaal per jaar wel zo'n kadootje verdient.
Maar als het niet kan, dan kan het niet. Begrijpelijk maar jammer.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zullen we maar een gironummer openen dan?anandus schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:01:
[...]
offtopic:
Oh, dat is wel jammer om te horen.
/me anandus vindt dat de crew eenmaal per jaar wel zo'n kadootje verdient.
Maar als het niet kan, dan kan het niet. Begrijpelijk maar jammer.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
8638 dan (t.net op z'n T9's) makkelijk doneren vanaf je mobieltje dan.
Is trouwens een postbusadres voor de chocotoffs niet handiger dan een gironummer, want in feite komt het op hetzelfde neer
Verwijderd
En dat vindt je gek met zo'n avatar?Terw_Dan schreef op zondag 31 januari 2010 @ 21:20:
Wacht... de rest kreeg een USBstick, ik kreeg een pakje floppies
Postbus 2171Wiethoofd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:23:
Is trouwens een postbusadres voor de chocotoffs niet handiger dan een gironummer, want in feite komt het op hetzelfde neer
3800 CD Amersfoort
Nu wel wat opsturen he!
[ Voor 4% gewijzigd door Dirk op 31-01-2010 22:32 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Ja maar volgens mij regelt zeef de post!Dirk schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:32:
[...]
Postbus 2171
3800 CD Amersfoort
Nu wel wat opsturen he!

Boh, begin van het jaar, bezem erdoorheen hè, weinig spannendsVerwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:53:
[...]
Zouden we wel willen denk ik
Maar ik zag toch een paar goede namen voorbij rollen... ik denk daar is iets aan de hand achter de schermen wellicht.
Maar zonder gekheid
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Chocotoffs zijn alleen voor de devvers!Wiethoofd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:23:
En dus kan je die beter direct sturen naar het kantoor adres (en dan wel naar 31b en niet naar a, want anders krijgt de redactie/pricewatch ze)

Werther's Original voor de crew dan maar doen?Erkens schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:26:
Chocotoffs zijn alleen voor de devvers!
2 zakken, 1 per adresEn dus kan je die beter direct sturen naar het kantoor adres (en dan wel naar 31b en niet naar a, want anders krijgt de redactie/pricewatch ze)
De meeste mods komen zelden tot nooit op T.net HQ.Dirk schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:32:
[...]
Postbus 2171
3800 CD Amersfoort
Nu wel wat opsturen he!
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 01-02-2010 00:20 ]
The devil is in the details.
Het is schijn!!1Tuut-Tuut schreef op zondag 31 januari 2010 @ 22:53:
En dan hebben jullie modjes het over Vrijdag middag rellen, 22 reacties van modjes binnen een tijdbestek van 3 uurDit is of een vreselijke rel of mobilisatie van alle troepen om de suggestie te weken dat alles goed gaat.........
Omdat sommige op een paar uitzonderingen na toch bestwelMute schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:20:
Waarom staat er '(geliefde)' in de topictitel?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2010 01:37 ]
Was jij soms ook van plan weg te gaan mooie jongen?
Erkens schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:26:
Chocotoffs zijn alleen voor de devvers!
Zie, daar mogen we niet komen, anders stelen we de chocotoffs.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Oh, jullie mogen best op HQ komen hoor, maar dan alleen op 31a, voor b moet je eerst een pasje aanvragen...MueR schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:22:
Zie, daar mogen we niet komen, anders stelen we de chocotoffs.
Never underestimate the power of stupid people in large groups

Ik blijf erbij dat je me niet genoeg betaalde voor je kleurtje.André schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:01:
_-NMe-_ en ik zijn niet goed uit de salarisonderhandelingen gekomen...toen ben ik maar weg gegaan

Wordt aan gewerkt.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 01-02-2010 12:03 ]
Pff, je eigen schuld, ik heb je verteld dat je modfuncties moet veilen en niet gewoon aanstellenNMe schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:03:
[...]
Ik blijf erbij dat je me niet genoeg betaalde voor je kleurtje.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Had ook prima geweest als kerstpakket hoor
Signature
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Moeten we alleen proberen de bierhalers dit jaar niet weg te jagen met Koos Alberts @ Singstar.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Duidelijk tijd om er weer eens te LANnen dus!NMe schreef op maandag 01 februari 2010 @ 00:19:
[...]
De meeste mods komen zelden tot nooit op T.net HQ.
Oslik blyat! Oslik!
Hah gelukkig heb ik nog de tijd tot 31.. ehh.. Nevermind... Volgend jaar weer een kans..Pim. schreef op zondag 31 januari 2010 @ 23:06:
Pfff, de waarheid is dat crewleden een contract ondertekenen (gelijk aan een verzekering oid) en ze mogen maar één keer per jaar opzeggen als mod, sjah...
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Mooie jongens gaan niet weg, ze worden weggestuurd.GENETX schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:14:
[...]
Was jij soms ook van plan weg te gaan mooie jongen?

Ik zei het toch zo van de week, misschien als je die kettingzaag eens laat staan dat niet iedereen angstig wegrent
...wat resulteerde in jou als doel van zeef's volgende uithaal?Terw_Dan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:12:
[...]
Ik zei het toch zo van de week, misschien als je die kettingzaag eens laat staan dat niet iedereen angstig wegrent![]()
Dat resulteert meestal inNMe schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:31:
[...]
...wat resulteerde in jou als doel van zeef's volgende uithaal?

Nietzeef schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:45:
[...]
Dat resulteert meestal in [afbeelding] + [afbeelding]...

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
* zomertje rent hard weg voordat Carlos aan dr broekspijpen hangt
* zeef noteert een luttele 100 push ups of afwascorvee voor Ed_L op de volgende MoaMEdmin schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:52:
Als zeef eens wat minder zou ruften in de crewfora, dan hadden we al die afhakers kunnen voorkomen
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Over ruften gesproken... Ik blijf het zonde vinden van de leegloop, terwijl er iets als imodium op de markt is...Edmin schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:52:
Als zeef eens wat minder zou ruften in de crewfora, dan hadden we al die afhakers kunnen voorkomen
[ Voor 57% gewijzigd door Coltrui op 02-02-2010 19:25 ]
Ik moest meteen aan deze film denken:

Wat een fantastisch slechte film
[ Voor 15% gewijzigd door sjirafje op 03-02-2010 02:17 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
* Edmin zet de looppas in...

Gelukkig organiseert hij nog wel een etentje voor ons
^ Subtiele hint
Super was dat! Hele gezin van een man werd uitgeroeid, maar het deed hem niets! Gaan hem binnenkort weer s kijken, lekker foutsjirafje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 02:06:
[...]
Ik moest meteen aan deze film denken:
[afbeelding]
Wat een fantastisch slechte film
Heeft Daniel het neger team vervangen door de board of directors van vnu? dat is wel een stukje nostalgie dat dan verdwenen iszeef schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 02:04:
Teckna! Outsourcing dude! Je dacht toch niet dat we dat nog allemaal zelf deden...
Ethanol is Ethanol!NMe schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:59:
@Teckna: ik geloof dat je nog steeds waanideeën hebt van dat groene spul van 3 jaar geleden.
[ Voor 25% gewijzigd door Teckna op 04-02-2010 03:19 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Weet je zeker dat je het antwoord op die vraag wilt meemaken...?Teckna schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 03:15:
[...]
Heeft Daniel het neger team vervangen door de board of directors van vnu? dat is wel een stukje nostalgie dat dan verdwenen is
Er kwam toch echt veel meer uit jou dan ethanol alleen...[...]
Ethanol is Ethanol!
Oslik blyat! Oslik!

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dan is het geliefde volgens mij ook niet meer van toepassingEdmin schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:01:
Ik heb het idee dat TS toch iets anders bedoelde met 'leegloop'.
Heeft weer met mijn nick te maken heEdmin schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:01:
Ik heb het idee dat TS toch iets anders bedoelde met 'leegloop'.
Eigenlijk niet Dion.dion_b schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:12:
[...]
Weet je zeker dat je het antwoord op die vraag wilt meemaken...?
[...]
Er kwam toch echt veel meer uit jou dan ethanol alleen...
Ik heb alleen 'leegloop' gehad op de eerste moam! de andere twee waar ik geweest ben had ik dat niet! en ik was niet de enige hoor die toen last van leegloop had.
SorryAbbadon schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:57:
My God, help mij er anders weer even aan herinneren
[ Voor 17% gewijzigd door Teckna op 04-02-2010 20:17 ]
Nee, we hadden een goede dosis ethanol!TERW_beDANkt schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:17:
Hadden jullie dan zulke slechte luchtbedden?
Blerf... klinkt als een besmettelijke hoestziekte die heerscht onder het edele Smurfenvolk? Leg uit.
Zou kunnen, alleen gok ik dat de blerf afkomstig van smurfen blauw zou zijn en de originele moam blerf was wit met gele stukjesJejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]
Blerf... klinkt als een besmettelijke hoestziekte die heerscht onder het edele Smurfenvolk? Leg uit.
Verwijderd
Details over Blerf zijn in functie verkregen en zijn daarmee crew-only, sorry. Als we zouden vertellen wat het is zouden we je moeten dwingen er een kilo van naar binnen te werkenJejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]
Pfff ik vond het anders best wel lekker. Jullie zijn gewoon barbaren die alleen tevreden zijn met vleesch en bier.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:16:
[...]
Details over Blerf zijn in functie verkregen en zijn daarmee crew-only, sorry. Als we zouden vertellen wat het is zouden we je moeten dwingen er een kilo van naar binnen te werken
Ach, de een noemt het gazon, de ander vind het een bed (na meer dan voldoende alcoholTerw_Dan schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:17:
Hadden jullie dan zulke slechte luchtbedden?
[ Voor 23% gewijzigd door zeef op 05-02-2010 00:42 ]
Jij ziet er anders ook wel uit alsof je lekker zacht bent hoorzeef schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:41:
Ach, de een noemt het gazon, de ander vind het een bed (na meer dan voldoende alcohol)
Verwijderd
/me noteert 1 vrijwillig kussenBoudewijn schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 01:23:
[...]
Jij ziet er anders ook wel uit alsof je lekker zacht bent hoor.
redactieblog: Kasteel in Baarlo opnieuw ingenomen door TweakersJejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]

In ieder geval ben ik een stuk moeilijke als slaapplaats te gebruiken dan het grasveldje waar het bewuste anonieme crewlid zijn roes uit sliepBoudewijn schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 01:23:
[...]
Jij ziet er anders ook wel uit alsof je lekker zacht bent hoor.
Ach, ik zal het maar niet hebben over die La Chouffe die maar niet wilde opraken..... bupr
Wat me ook opvalt is dat ze niet vervangen lijken te worden of de lijst met modjes in het forum overzicht klopt niet.,Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:45:
Dus...
Het is de gemiddelde bezoeker wel opgevallen dat de laatste paar weken het halve team aan mods leegloopt die o.a geliefd waren bij de community enz. Kan iemand opheldering geven over wat er aan de hand is ? Of zijn er nieuwe versies van HlpDsk 2.0a en vervangen die alle actieve modjes?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Al dat bier halen alleen al

Als je een kratje bier meestuurt met die solicitatiebrief verhoogt dat je kansBoudewijn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:47:
Ik dacht dat je niet naar dat soort dingen moest vragen (net als a61) want dan word je nooit uitgekozen?
En ging het hier niet met het 'kinderen die niet vragen worden overgeslagen' princiepe?
[ Voor 13% gewijzigd door AlexV op 09-02-2010 18:51 ]

Omdat het woord niet alleen bij de crew bekend mag zijn, hierzo:Jejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Blerf (NSFW en EIGEN RISICO)
Het zijn geen plaatjes, maar het gaat zich wel een beeld vormen in je gedachten
[ Voor 13% gewijzigd door painkill op 09-02-2010 18:53 ]
[Yes Minister]Me? I have absolutely no ambition in that direction.Edmin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:43:
Klopt. We zitten eigenlijk te wachten tot de geschikte users zich bij zeef in de mailbox melden. Sollicitatiebrieven zijn bij voorkeur twee A4'tjes lang (Arial, 10pt, regelafstand 1), CV's uitgewerkt tot op het niveau 'maand'.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die waarschuwing was net te laatpainkill schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:52:
[...]
Omdat het woord niet alleen bij de crew bekend mag zijn, hierzo:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Blerf (NSFW en EIGEN RISICO)
Het zijn geen plaatjes, maar het gaat zich wel een beeld vormen in je gedachten

Hij zegt toch geen ambitie in die richting te hebbenBoudewijn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
Het moet niet gekker worden dan dat gambieter mod wordt.
Dus de brief naar zeef, het bier naar Ed_L en de foto naar jou? Nog een speciale voorkeur voor een foto?pven schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
[...]
En vergeet je foto niet, anders kan zeef je niet keuren!
[ Voor 41% gewijzigd door AlexV op 09-02-2010 18:56 ]
En vergeet je foto niet, anders kan zeef je niet keuren!Edmin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:43:
Klopt. We zitten eigenlijk te wachten tot de geschikte users zich bij zeef in de mailbox melden. Sollicitatiebrieven zijn bij voorkeur twee A4'tjes lang (Arial, 10pt, regelafstand 1), CV's uitgewerkt tot op het niveau 'maand'.
Moet het nog een foto van een bepaald lichaamsdeel of regio zijn?pven schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
En vergeet je foto niet, anders kan zeef je niet keuren!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zul je zien dat ze hem daarom aannemenAlexV schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
Hij zegt toch geen ambitie in die richting te hebben
[ Voor 73% gewijzigd door Boudewijn op 09-02-2010 19:01 ]
Niet alleen dat...Boudewijn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:57:
Ik voorspel heel veel goatses voor pven.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.