Super was dat! Hele gezin van een man werd uitgeroeid, maar het deed hem niets! Gaan hem binnenkort weer s kijken, lekker foutsjirafje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 02:06:
[...]
Ik moest meteen aan deze film denken:
[afbeelding]
Wat een fantastisch slechte film
Eigenlijk is er gewoon een simpele verklaring voor het leeglopen. Als je in de crew zit krijg je heel vaak te maken met het neger team van Daniel en op een gegeven moment dan ben je daar wel klaar mee na zo lang misbruikt te zijn. Als dan een persoon zegt, Dit is genoeg! dan heb je vaak dat anderen ook zeggen dit is genoeg! een soort van butterfly effect.
@Teckna: ik geloof dat je nog steeds waanideeën hebt van dat groene spul van 3 jaar geleden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heeft Daniel het neger team vervangen door de board of directors van vnu? dat is wel een stukje nostalgie dat dan verdwenen iszeef schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 02:04:
Teckna! Outsourcing dude! Je dacht toch niet dat we dat nog allemaal zelf deden...
Ethanol is Ethanol!NMe schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:59:
@Teckna: ik geloof dat je nog steeds waanideeën hebt van dat groene spul van 3 jaar geleden.
[ Voor 25% gewijzigd door Teckna op 04-02-2010 03:19 ]
Of zou het de naweeën van de blerf zijn?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Weet je zeker dat je het antwoord op die vraag wilt meemaken...?Teckna schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 03:15:
[...]
Heeft Daniel het neger team vervangen door de board of directors van vnu? dat is wel een stukje nostalgie dat dan verdwenen is
Er kwam toch echt veel meer uit jou dan ethanol alleen...[...]
Ethanol is Ethanol!
Oslik blyat! Oslik!
My God, help mij er anders weer even aan herinneren

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb het idee dat TS toch iets anders bedoelde met 'leegloop'.
Dan is het geliefde volgens mij ook niet meer van toepassingEdmin schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:01:
Heeft weer met mijn nick te maken heEdmin schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 19:01:
Eigenlijk niet Dion.dion_b schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 17:12:
[...]
Weet je zeker dat je het antwoord op die vraag wilt meemaken...?
[...]
Er kwam toch echt veel meer uit jou dan ethanol alleen...
Ik heb alleen 'leegloop' gehad op de eerste moam! de andere twee waar ik geweest ben had ik dat niet! en ik was niet de enige hoor die toen last van leegloop had.
SorryAbbadon schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:57:
My God, help mij er anders weer even aan herinneren
[ Voor 17% gewijzigd door Teckna op 04-02-2010 20:17 ]
Hadden jullie dan zulke slechte luchtbedden?
Nee, we hadden een goede dosis ethanol!TERW_beDANkt schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:17:
Blerf... klinkt als een besmettelijke hoestziekte die heerscht onder het edele Smurfenvolk? Leg uit.
Zou kunnen, alleen gok ik dat de blerf afkomstig van smurfen blauw zou zijn en de originele moam blerf was wit met gele stukjesJejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]
Blerf... klinkt als een besmettelijke hoestziekte die heerscht onder het edele Smurfenvolk? Leg uit.
Verwijderd
Details over Blerf zijn in functie verkregen en zijn daarmee crew-only, sorry. Als we zouden vertellen wat het is zouden we je moeten dwingen er een kilo van naar binnen te werkenJejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]
Pfff ik vond het anders best wel lekker. Jullie zijn gewoon barbaren die alleen tevreden zijn met vleesch en bier.Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:16:
[...]
Details over Blerf zijn in functie verkregen en zijn daarmee crew-only, sorry. Als we zouden vertellen wat het is zouden we je moeten dwingen er een kilo van naar binnen te werken
Ach, de een noemt het gazon, de ander vind het een bed (na meer dan voldoende alcoholTerw_Dan schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 20:17:
[ Voor 23% gewijzigd door zeef op 05-02-2010 00:42 ]
Jij ziet er anders ook wel uit alsof je lekker zacht bent hoorzeef schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:41:
Ach, de een noemt het gazon, de ander vind het een bed (na meer dan voldoende alcohol)
Verwijderd
/me noteert 1 vrijwillig kussenBoudewijn schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 01:23:
[...]
Jij ziet er anders ook wel uit alsof je lekker zacht bent hoor.
Zou je zeef niet eerst om toestemming vragen? Is wel zo lief.
redactieblog: Kasteel in Baarlo opnieuw ingenomen door TweakersJejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
In ieder geval ben ik een stuk moeilijke als slaapplaats te gebruiken dan het grasveldje waar het bewuste anonieme crewlid zijn roes uit sliepBoudewijn schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 01:23:
[...]
Jij ziet er anders ook wel uit alsof je lekker zacht bent hoor.
Ach, ik zal het maar niet hebben over die La Chouffe die maar niet wilde opraken..... bupr
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Wat me ook opvalt is dat ze niet vervangen lijken te worden of de lijst met modjes in het forum overzicht klopt niet.,Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2010 @ 19:45:
Dus...
Het is de gemiddelde bezoeker wel opgevallen dat de laatste paar weken het halve team aan mods leegloopt die o.a geliefd waren bij de community enz. Kan iemand opheldering geven over wat er aan de hand is ? Of zijn er nieuwe versies van HlpDsk 2.0a en vervangen die alle actieve modjes?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Tsja gezien zeef's nieuwe regels voor de crew hier kan ik me niet voorstellen dat iemand nog mod wil worden.
Al dat bier halen alleen al
.
Al dat bier halen alleen al

Klopt. We zitten eigenlijk te wachten tot de geschikte users zich bij zeef in de mailbox melden. Sollicitatiebrieven zijn bij voorkeur twee A4'tjes lang (Arial, 10pt, regelafstand 1), CV's uitgewerkt tot op het niveau 'maand'.
Ik dacht dat je niet naar dat soort dingen moest vragen (net als a61) want dan word je nooit uitgekozen?
Als je een kratje bier meestuurt met die solicitatiebrief verhoogt dat je kansBoudewijn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:47:
Ik dacht dat je niet naar dat soort dingen moest vragen (net als a61) want dan word je nooit uitgekozen?
En ging het hier niet met het 'kinderen die niet vragen worden overgeslagen' princiepe?
[ Voor 13% gewijzigd door AlexV op 09-02-2010 18:51 ]
Klopt ook. De brief moet naar zeef, het bier naar mij.

Omdat het woord niet alleen bij de crew bekend mag zijn, hierzo:Jejking schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:33:
[...]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Blerf (NSFW en EIGEN RISICO)
Het zijn geen plaatjes, maar het gaat zich wel een beeld vormen in je gedachten
[ Voor 13% gewijzigd door painkill op 09-02-2010 18:53 ]
[Yes Minister]Me? I have absolutely no ambition in that direction.Edmin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:43:
Klopt. We zitten eigenlijk te wachten tot de geschikte users zich bij zeef in de mailbox melden. Sollicitatiebrieven zijn bij voorkeur twee A4'tjes lang (Arial, 10pt, regelafstand 1), CV's uitgewerkt tot op het niveau 'maand'.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het moet niet gekker worden dan dat gambieter mod wordt
.
Die waarschuwing was net te laatpainkill schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:52:
[...]
Omdat het woord niet alleen bij de crew bekend mag zijn, hierzo:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Blerf (NSFW en EIGEN RISICO)
Het zijn geen plaatjes, maar het gaat zich wel een beeld vormen in je gedachten

Hij zegt toch geen ambitie in die richting te hebbenBoudewijn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
Het moet niet gekker worden dan dat gambieter mod wordt.
Dus de brief naar zeef, het bier naar Ed_L en de foto naar jou? Nog een speciale voorkeur voor een foto?pven schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
[...]
En vergeet je foto niet, anders kan zeef je niet keuren!
[ Voor 41% gewijzigd door AlexV op 09-02-2010 18:56 ]
En vergeet je foto niet, anders kan zeef je niet keuren!Edmin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:43:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Moet het nog een foto van een bepaald lichaamsdeel of regio zijn?pven schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
En vergeet je foto niet, anders kan zeef je niet keuren!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik voorspel heel veel goatses voor pven.
.
Zul je zien dat ze hem daarom aannemenAlexV schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:55:
Hij zegt toch geen ambitie in die richting te hebben
[ Voor 73% gewijzigd door Boudewijn op 09-02-2010 19:01 ]
Niet alleen dat...Boudewijn schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 18:57:
Ik voorspel heel veel goatses voor pven.
* pven gaat zijn ban-knopje weer eens oppoetsen

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Be careful what you wish for...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Inmiddels begint het topic behoorlijk wat Huiskamertrekjes te vertonen en verdient het wel een afsluiting. En al die uit de school klappende modjes kunnen we hier niet hebben
Dit topic is gesloten.