Bedankt allemaal hoor

De nickchange van TERW_DAN naar Terw_Dan heb is puur vanwege estetische redenen. In het rood ziet TERW_DAN er prima uit, in zwart is Terw_Dan veel mooierder
Overigens zie/zag ik mezelf ook niet echt meubel zoals sommige dat hier doen geloven. Zo lang was ik nog helemaal geen crew, slechts een maand of 15
Met een hamer past alles? (al heb ik in dit tijd wel een ver3dubbeling aan fora gehad om in te spelen, van PMG en OM naar OH, OM, VB, CSL, PMG en MSH).
De reden dat ik er voor nu mee kap is gewoon dat het best wat tijd vergt en ik daardoor af en toe wel eens terug verlangde naar het user zijn. En op een gegeven moment neemt dat gevoel de overhand. En in zulke gevallen ga ik niet lang lopen twijfelen, maar heb ik dus de beslissing genomen m'n rode jas in te leveren (dat is trouwens een leugen, het is geen jasje, het is verf en dat wordt dus met een schuursponsje weggehaald en dat doet pijn

).
Ik wil gewoon wat meer tijd in andere dingen gaan steken en ik vond dat ik als ik moderator was ik het werk niet halfbakken kon doen, als user gaat dat gewoon wat makkelijker.
Ik.
Ik heb het 3 jaar gedaan toen ik nog helemaal geen mod was, dus ik ga er gewoon mee door. Nu hangt dat wel een beetje van de users af, het was wel makkelijk om zelf zooi op te ruimen in het topic, dat kan ik nu niet meer en als daardoor het topic een zooitje wordt is het misschien tijd daarmee te kappen, maar zo somber zie ik het helemaal niet in, ik ga gewoon lekker door

.
Jullie zijn ook niet van me af, ik blijf lekker in de fora rondlopen, m'n oudcollega's bestoken met TRs en natuurlijk karmahoeren in het algemeen