Toon posts:

[MMORPG] Star Trek Online 2e thread

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:

Verwijderd

Stronkie schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:07:
voeld iemand zich geroepen een nieuwe startpost te maken.. Anders offer ik me wel op :)
Te laat :P
Als de moderators liever hebben dat het allemaal in 1 lange thread blijft ; verwijder deze dan maar.
Martinspire schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:05:
[...]

Ik heb nu ook al dat de beta install gepatched moet worden (nu met 1,6 gb) en de steam installer is ook alweer overnieuw begonnen :( FFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU

Vind het zoiezo niet echt lekker werken via steam. Die gooit hem iets te vaak op reinstall. Binnenkort maar es een paar backups maken, want dit schiet niet op.

Wel lekker, heb vanochtend nog gespeeld en dacht nu naar de maintenance weer meteen te beginnen, maar nu moet ie dus weer patchen.
Dit is de 1e keer dat ik dit probleem meemaak bij steam. Ik denk dan ook eerder dat het aan Cryptic ligt.
Ik ga als deze install klaar is ook een backup maken, zet autoupdate in steam uit en start voortaan met de cryptic launcher. Jammer want ik viind de shift tab functie van steam echt handig.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-10 01:09

Martinspire

Awesomeness

Wordt dit het nieuwe topic? Zo ja, waarom?

Ik heb het momenteel bij beide, maar ik weet niet of het komt omdat er een nieuwe patch uitgekomen is?
Als er nog mensen zin hebben om wat missies samen te doen, voeg me dan maar toe:
martinspire@martinspire

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-10 19:52

PromoX

Flying solo

Zolang er geen degelijke topicstart geplaatst wordt, is een nieuw deel niet nodig. Verder in [MMORPG] Star Trek Online dus.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.