Goeiedag,
ik heb 1 week terug COD MW2 dus gekocht en begon gelijk met installeren enzo, verder geen problemen mee, verliep allemaal prima.. maar heb ik hem dus geïnstalleerd en wil ik het spel heel graag spelen, dus ik klik het icoontje op me bureaublad aan, maar komt er het volgende te staan:
It appears that Modern Warfare 2 did not quit properly the last time it ran.
Do you want to run the game in safe mode?
This is recommended for most people.
It will change your system settings but not your controls.
En dan kan ik dus JA NEE of ANNULEREN aanklikken, ik klikte ja aan en kreeg ik een flikkerend beeld en leek het alsof het spel ging starten, je zag ook het beginscherm en vervolgens valt hij weer terug en krijg ik het volgende:
Error during initialization:
Couldn't create a 1024 x 2048 render target surface: Wrong texture format
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik daar verder mee kan?
ik heb 1 week terug COD MW2 dus gekocht en begon gelijk met installeren enzo, verder geen problemen mee, verliep allemaal prima.. maar heb ik hem dus geïnstalleerd en wil ik het spel heel graag spelen, dus ik klik het icoontje op me bureaublad aan, maar komt er het volgende te staan:
It appears that Modern Warfare 2 did not quit properly the last time it ran.
Do you want to run the game in safe mode?
This is recommended for most people.
It will change your system settings but not your controls.
En dan kan ik dus JA NEE of ANNULEREN aanklikken, ik klikte ja aan en kreeg ik een flikkerend beeld en leek het alsof het spel ging starten, je zag ook het beginscherm en vervolgens valt hij weer terug en krijg ik het volgende:
Error during initialization:
Couldn't create a 1024 x 2048 render target surface: Wrong texture format
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik daar verder mee kan?