Asus EEE Windows 7 upgrade, dvd nodig?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhpunte
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-02-2010
Hoi,
Ik heb hier even rondgekeken en zit nog steeds met een vraag waar ik het antwoord niet van vinden kan.
Namelijk: Hoe installeer ik Windows 7 op mijn Asus EEE.

Ik heb op mijn normale desktop een upgrade gedaan naar Windows 7, en wil nu deze upgrade op mijn eee doen, maar ik weet niet of er voor een upgrade ook een dvd aanwezig moet zijn? Ik heb de bestanden wel op USB namelijk.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48
Welkom bij GoT!

Misschien dat je even kunt aangeven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google. Je kunt je startpost aanvullen d.m.v. de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Overigens kun je hiervoor ook even in het [Windows 7] Ervaringen en discussies kijken, daar staat ook wel uitleg om Windows 7 vanaf een USB stick te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhpunte
Nou, dat is ook niet mijn probleem.
Het is vooral de vraag of ik voor een upgrade ook die dvd of usb nodig heb, of dat dat gewoon van
de computer zelf af kan.

Verder heb ik al wel rondgekeken, en zag ik alleen maar over het USB en dan het opnieuw installeren van windows 7, waarbij je dus alles kwijt bent. Wanneer je hem alleen upgrade dan behoudt je de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Wat staat er nu op, XP of Vista? Vanaf de eerste kan je namelijk niet upgraden. Als je de bestanden al op de hd hebt gezet zou je gewoon setup moeten kunnen starten vanuit het huidige OS, mits ondersteund (dus Vista en zelfde architectuur x86/x64 en taal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhpunte
Ik heb er nu windows XP opstaan. Dat is helemaal niet mogelijk qua upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:08
Nee, upgraden naar Windows 7 kan eigenlijk alleen vanaf Vista (met SP1 of SP2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhpunte
Hmm.. das dan mooi balen.
Nou, maar eens kijken hoe ik het ga doen dan.
Denk gewoon een backupje maken en opnieuw installeren:)
In ieder geval hartstikke bedankt:)
Pagina: 1