Toon posts:

Nieuw kaart nodig ouwe stuk

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo I kzoek nieuw video kaart want mijn kaart heeft het begeven vandaag heb reoze strepen in mijn scherm en heb al alles gedaan dat het moet shoonmaken versteken enzo....

Mijn pc info is

Intel(R) core(TM) 2 duo cpu E6850 3.00 GHz (2cups) GeForce 8500gt

kloksnelheid 3.00Ghz 1.00 GB

Gehheugen 1024mb ram

Besuring Microsoft windows xp home edition (5,1 build 2600)

systeemodel P5K

Prijs 100-200 euros

Game: Van alles COD4 Ava perfect world BFV AOT dat het kaart we deftige games kan laten lopen is goed :)
nog meer wil weten van de pc ask ik moet nie wat je allemaal moet weten bedankt ik zit nu hier op mijn kapot video kaart op veiligmode rap zal ik nie kunnen antwoorden bedankt om te lezen en antwoorden :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58
Een nieuwe videokaart kun je zelf makkelijk uitzoeken door reviews/benchmarks te lezen.
Lees ook even het volgende: **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:14

Herman

FP ProMod
De vermelding van je voeding is ook handig. Als je voeding weinig wattage heeft, kunnen misschien niet alle grafische kaarten in jou PC.

[Taalfreakmodus] Check je spelling [/taalfreakmodus]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Verwijderd

Topicstarter
Mijn watt van mijn voeding zal wel moeten 400w zijn die stond in rood en was max stond er welke videokaart zal goed zijn voor mijn pc dan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens goed door. Kijk vervolgens naar wat voor voeding de kaarten nodig hebben en op die manier kun je het lijstje inperken tot je de beste kaart te pakken hebt voor jouw systeem. Of je kunt overwegen om de voeding te upgrade. Sowieso zegt wattage niet alles, een 400W wokkietokkie voeding zal een veel minder zware kaart aankunnen dan een deugdelijk exemplaar.

In elk geval verwachten we van een tweaker dat deze zelf z'n hardware kan uitzoeken met behulp van **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?, dus dit topic gaat op slot

Dit topic is gesloten.