Werkbank? Huh?
Als fanatiek [EL] bezoeker zullen we allemaal wel zelf aan het sleutelen geslagen zijn. Sommigen van ons zijn al even bezig en zitten misschien met stapels nutteloze junk, anderen hebben net hun eerste soldeerbout gekocht en dromen nog van rekken vol met componenten en een wand vol met meetapparatuur.Of je nu sleutelt in je slaapkamer, op de salontafel van je ouders, aan de eettafel, in een dedicated werkkamer, of in een topgeheime ondergrondse grot met laboratorium, we willen hier graag zien waar je je snode plannen tot wereldverovering ter uitvoering brengt.
Workshops & Gear
Als topicstarter mag ik natuurlijk niet vergeten een aftrapje te maken.
Mijn gearlistje is hier nog redelijk bescheiden, soldeerstation, breadboardje, en een hoop lege ruimte op het bureau. IKEA Galant-bureauladekastje voor al het gereedschap en componenten, en aan de overkant (onder de PC) een rolkratje met de projecten waar ik op dit moment aan bezig ben. De 'Pixar'-bureaulamp met 28W halogeen-peertje houdt de boel lekker licht.

En hier de opslag 'Junkyard Wars' (tweede slaapkamer), waar de bakken vol met gesloopte hardware staan, en projectjes die nog op werk staan te wachten. Ja, ik gooi niks weg, behalve als het écht stuk is!

Close-upje op het bureau, voor in het kader trouwens nog vier Philips TL-D HF elektronische ballastjes, 0-10V continu dimbaar, gescoord van eBay voor een verpletterende 1 euro + shipping
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud