Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. En persoonlijk vind ik jouw "onderzoek" wat aan de karige kant. Je noemt drie tv's, maar verder niet waarom je voor die gekozen hebt en waarom andere tv's bijvoorbeeld afvallen.
We zijn in LCD wat ruimer geworden als het gaat om dit soort topics. Maar dan moet er natuurlijk wel wat inzet zijn vanaf jouw kant en niet dat het een soort boodschappenlijstje is. Dit topic gaat dus op slot.
Ik stel voor dat je vooral kijkt naar
Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.
In het
LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.
Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je gewoon naar de winkel moet gaan en daar in de praktijk zien hoe een tv presteert als het gaat om dingen als kleurweergave, design, enzovoorts. Want tv's blind op spec kopen is geen goed idee, want dat zegt niets over de beeldkwaliteit en eventuele andere dingen waar je op moet letten.
Als je kijkt naar
De Algemene Voorwaarden en
Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat. Mocht je een betere TS hebben gemaakt en een nieuw topic willen openen kan dat natuurlijk altijd.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.