Hey,
Ik heb momenteel problemen met mijn huidige pc:
Asus Striker II Extreme
Intel Q9450 (overclocked Q9550)
Asus Geforce 9800GX2
3 GB DDR3 (2 x 1GB DDR CAS8 + 1 x 1GB DDR 3 CAS7 )
270 GB VelociRaptor (10.000 rmp)
Windows 7 Ultimate x64
Het probleem
Tijdens het installeren van nieuwe of oude Nvidia Drivers krijg ik een BOSD met daarin vermeld dat NVDLDDMKM.sys niet meer werkt.
Als de driver wel goed installeert dan komt dit probleem later tijdens het gamen.
Ik heb zelf nu een maand lang oplossingen geprobeerd en ik sta op het punt om een nieuwe video kaart te kopen.
De vraag
Nu wil ik een nieuwe video kaart kopen waarbij de prijs niet uitmaakt zolang hij maar goed is (de beste heeft voorkeur).
Hierbij wil ik gelijk mijn DDR3 geheugen vervangen met gelijke modules.
Ik vraag me echter af of de beste video kaart van ATI of Nvidia niet gebottlenecked wordt door mijn processor. Ik heb zelf al wat research gedaan maar ik krijg niet echt duidelijk antwoord op mijn vraag.
Zo iemand mij kunnen vertellen of de momenteel beste videokaarten gebottleneckt worden door mijn processor?
Bij voorbaat dank,
Justin Zant
Ik heb momenteel problemen met mijn huidige pc:
Asus Striker II Extreme
Intel Q9450 (overclocked Q9550)
Asus Geforce 9800GX2
3 GB DDR3 (2 x 1GB DDR CAS8 + 1 x 1GB DDR 3 CAS7 )
270 GB VelociRaptor (10.000 rmp)
Windows 7 Ultimate x64
Het probleem
Tijdens het installeren van nieuwe of oude Nvidia Drivers krijg ik een BOSD met daarin vermeld dat NVDLDDMKM.sys niet meer werkt.
Als de driver wel goed installeert dan komt dit probleem later tijdens het gamen.
Ik heb zelf nu een maand lang oplossingen geprobeerd en ik sta op het punt om een nieuwe video kaart te kopen.
De vraag
Nu wil ik een nieuwe video kaart kopen waarbij de prijs niet uitmaakt zolang hij maar goed is (de beste heeft voorkeur).
Hierbij wil ik gelijk mijn DDR3 geheugen vervangen met gelijke modules.
Ik vraag me echter af of de beste video kaart van ATI of Nvidia niet gebottlenecked wordt door mijn processor. Ik heb zelf al wat research gedaan maar ik krijg niet echt duidelijk antwoord op mijn vraag.
Zo iemand mij kunnen vertellen of de momenteel beste videokaarten gebottleneckt worden door mijn processor?
Bij voorbaat dank,
Justin Zant
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 14:58 . Reden: spelling ]