Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Browser kapt ermee tijdens uploaden

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• erikvduyn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11 18:55
Dit is pas mijn eerste post hier op tweakers, dus als dit in een andere sectie thuishoort, mijn excuses.

Sinds een paar weken doet mijn upload heel vreemd. Als ik iets wil uploaden naar Youtube, Megaupload, etc gaat hij gewoon uploaden (soms op krankzinnige snelheden, vraag me niet waarom) om er vervolgens mee te kappen en m'n browser met zich mee te slepen. Firefox, IE, maakt niet uit, als hij vast loopt met uploaden gebeurt het volgende:
- Sites openen gaat niet, hij geeft gelijk aan 'done' onderin maar laadt niks.
- Als ik hem afsluit blijft het proces vaak nog runnen, wat dan handmatig geterminated moet worden.
- (soms) als ik dan Task Manager open krijg ik de een of andere gare fout maar hij weigert hem te openen, waardoor ik moet rebooten.
- Als ik dan eenmaal FF weer wil openen zegt ie dat er een error is geweest en dan vraagt ie of ik een error report wil sturen of gewoon FF wil restarten. Maakt niet uit welke van de 2 ik kies, het schermpje verdwijnt om vervolgens 2 tellen later weer te verschijnen.

Ik wordt hier helemaal ziek van, ff iets uploaden gaat gewoon niet meer. Kan iemand mij hiermee helpen? Eventuele benodigde info betreffende m'n PC kan gegeven worden.

PS: Ik kan wel gewoon attachments sturen als ik online ingelogd ben op m'n Hotmail. Zou niet weten of dat helpt, maar op z'n minst de moeite waard.

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-11 16:47
Firefox al opnieuw geïnstalleerd? Heb je vergelijkbare problemen bij bijvoorbeeld IE, Opera, Chrome etc.? Al in veilige modus gescanned op spy- en/of malware en eventueel schoongemaakt?

• erikvduyn
MPeek schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:24:
Firefox al opnieuw geïnstalleerd? Heb je vergelijkbare problemen bij bijvoorbeeld IE, Opera, Chrome etc.? Al in veilige modus gescanned op spy- en/of malware en eventueel schoongemaakt?
Re-install al geprobeerd. Heb het ook bij IE. Heb al gescand met AVG en Malwarebytes Anti Malware en dat leverde niets op.

Mocht het nog helpen, een lijstje met m'n Firefox Add-ons:
All-in-one sidebar
AVG safe search
Download statusbar
Google Gears
Greasemonkey
HP Smart web printing (disabled)
Java Quick Starter
Linkification
Microsoft .NET Framework Assistant
PC Sync 2 Synchronisation Extension

Verwijderd

Al geprobeerd te uploaden in "veilige modus met netwerkondersteuning"?

• erikvduyn
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:49:
Al geprobeerd te uploaden in "veilige modus met netwerkondersteuning"?
Als je me ff vertelt hoe ik dat doe, dan zal ik het proberen.
FF is trouwens m'n main browser.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 11:53

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Welke versie van FF, welk OS? Als eens geprobeerd met plugins/externe programma's uitgeschakeld (vooral die met bestanden te maken hebben, zoals virusscanners)? Al eens een andere (oudere, of juist een de nieuwste beta) versie van FF geprobeerd?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Tijdens het opstarten van Windows druk je een paak keer op de F8 toets tot je een bootmenu krijgt.
Dan kies je voor opstarten in veilige modus met netwerk mogelijkheden.
Als je het Windows scherm krijgt te zien, dan ben je te laat. ;-)

Hopelijk wordt je virusscanner dan niet geladen, want die zou wel eens dwars kunnen zitten.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
We zijn hier verder gegaan in een nieuw topic (was niet de bedoeling maar toch).

Torrents en browsen gaat niet samen?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.