Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Torrents en browsen gaat niet samen?

Pagina: 1
Acties:

• erikvduyn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11 18:55
Hallo, ben ik weer. Nadat ik eindelijk m'n probleem met m'n uploaden had weggehaald is dit ervoor in de plaats gekomen.

Het lijkt erop dat torrents m'n internet helemaal leegzuigen. Als ik er eentje aan heb staan kan ik in IE, FF of Steam helemaal niks laden. Ik kan m'n websites pas weer zien als ik die torrents pauseer/stop. Heb al een re-install geprobeerd van zowel FF als Utorrent en dat werkte niet. Probeerde een andere torrentclient en dat hielp ook niks.
Ik heb een cap zitten in utorrent op zowel m'n download als m'n upload. Maakt niet uit hoe ik hem zet, het wilt niet.

Kan iemand mij helpen?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Heb je het aantal connecties dat je torrentprogramma maakt ook eens gelimiteerd?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dat is volgens mij altijd zo, ik merk het ook altijd als mijn zusje torrents binnen haalt. de oplossing ligt denk ik bij het instellen van een limiet ofzo.

Signature

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
erikvduyn schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:57:
Hallo, ben ik weer. Nadat ik eindelijk m'n probleem met m'n uploaden had weggehaald is dit ervoor in de plaats gekomen.

Het lijkt erop dat torrents m'n internet helemaal leegzuigen. Als ik er eentje aan heb staan kan ik in IE, FF of Steam helemaal niks laden. Ik kan m'n websites pas weer zien als ik die torrents pauseer/stop. Heb al een re-install geprobeerd van zowel FF als Utorrent en dat werkte niet. Probeerde een andere torrentclient en dat hielp ook niks.
Ik heb een cap zitten in utorrent op zowel m'n download als m'n upload. Maakt niet uit hoe ik hem zet, het wilt niet.

Kan iemand mij helpen?
Cappen helpt niet, je moet minder Utorrent instellen dat het minder verbindingen maakt, dat is namelijjk de oorzaak vna je probleem, je torrent client maakt zoveel connecties dat 'normaal' internet weggedrukt word.

• Hulkiedulkie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-11 16:00
Zelfde wat de andere gebruikers ook aangeven. Waarschijnlijk zit je modem/router aan het maximale aantal verbindingen. Kun je wijzigen in uTorrent.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:04
Zoals eerder gemeld kunnen de wat zwakkere routers (oudere routers vaak) niet zoveel connecties aan als wel gewenst is. Hierdoor kom je op connectie probleem. Je wilt internetten maar dit gaat niet of traag doordat je router telkens moet wachten tot er weer een connectie mogelijkheid beschikbaar is.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Connecties terug zetten zou zeker moeten helpen. Wat je ook kan proberen is HTTP verkeer voorrang geven in je router. Maar zet je connecties op zo'n 5-10 per torrent qua download en zo'n 3-4 qua upload.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Huishoudrouters kunnen een klein NAT-tabelletje met bv 256 regeltjes hebben. Voor elke connectie wordt er een regeltje aangemaakt en met 256 connecties kan je het volspammen. Geen plaats, dan ook maar geen nieuwe connecties erbij. Stel in je torrent client dat die niet teveel connecties (bv 50 in totaal) mag maken en limiteer ook de upstream en downstream. Upstream volsmijten zorgt ook ervoor dat de downstream in elkaar zakt.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Welke router heb je ?
Ik heb hetzelfde probleem in het verleden ook gehad met mijn vorige adsl modem.
Pagina: 1