[JavaScript] Items en subitems via drag en drop

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie dit topic wat ik in het verkeerde forum had geplaatst.

Ik heb nu de nested sortable uitgeprobeerd. Het wordt denk ik heel lastig om mijn probleem hiermee op te lossen, omdat ik het precies wil stijlen naar mijn eigen wensen. Ik wil bijvoorbeeld die lelijke save knop weg, ik wil gewoon dat het live geupdate wordt net zoals bij table drag and drop plugin. Ook krijg ik in internet explorer een javascript error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Webpage error details

User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0)
Timestamp: Mon, 25 Jan 2010 16:10:06 UTC

Line: 19
Char: 28378
Code: 0
URI: *

Hier zit ik niet echt op te wachten en ik denk dat als ik hiermee doorga ik alleen maar meer errors krijg, omdat ik niet zo goed ben met JavaScript of jQuery. Weet iemand misschien een andere oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:20

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

En ook hier geld NMe in "[JavaScript] Items en subitems via drag ...". We schrijven zelf onze javascript hier. Als je daar een probleem mee hebt mag je uiteraard een topic maken, maar dan wel met relevante code, eventueel een voorbeeld ergens online. Lees de Quickstart nog eens door wil je?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.