Restpartijen van Conrad. Soms een knaak voor een fan. Check de site of bestel anders de gids. Dan krijg je om de zoveel tijd een restpartijenboekje.
Andere optie is inderdaad beurzen. Of anders ouwe computers uit elkaar slopen.
Andere optie is inderdaad beurzen. Of anders ouwe computers uit elkaar slopen.
Verwijderd
gewoon een elektro-zaak. Hoezo goedkoop eigenlijk??? Die dingen kosten toch geen flikker.
Ik heb nu wel adressen gevonden maar daar kosten die fan's boven de 30 piek 
Dat vind ik nog wel wat geld als je er een paar besteld. Maar die fan's draaien dan wel weer harder dus dat is dan weer het voordeel. Maar volgens mij kan je dan beter gewoon 2 fan's kopen die minder hard draaien.. Toch??
Dat vind ik nog wel wat geld als je er een paar besteld. Maar die fan's draaien dan wel weer harder dus dat is dan weer het voordeel. Maar volgens mij kan je dan beter gewoon 2 fan's kopen die minder hard draaien.. Toch??
Verwijderd
Gewoon wat computerzaken afgaan of ze nog kapotte voedingen hebben.
Ik was laatst bij een zaak, zag ik er 1tje liggen, en ik mocht hem meenmenen als ik een pakje CDR's kocht.
[EN er zat een fingerguard bij, dus ik helemaal BLIJ :9~]
Ik was laatst bij een zaak, zag ik er 1tje liggen, en ik mocht hem meenmenen als ik een pakje CDR's kocht.
[EN er zat een fingerguard bij, dus ik helemaal BLIJ :9~]
aan gewone kan ik genoeg komen
want ik krijg heel veel pc's die niks meer doen of heel oud zijn.
Maar ik denk dat ik toch vool de snellere versie ga
Maar ik denk dat ik toch vool de snellere versie ga
Verwijderd
Als je case fans bedoeld,
Bij Perfectsystems.nl heb ik een aantal coolers weg.
Coolermaster 80x80mm fan 23,-
No-name fan (werkt erg goed en is stil) 17,-
Beide fans heb ik op mijn mobo geprikt dit in tegenstelling tot de fans in electrozaken waar dan geen voedingskabeltje en stekkertje aan zit.
Bij Perfectsystems.nl heb ik een aantal coolers weg.
Coolermaster 80x80mm fan 23,-
No-name fan (werkt erg goed en is stil) 17,-
Beide fans heb ik op mijn mobo geprikt dit in tegenstelling tot de fans in electrozaken waar dan geen voedingskabeltje en stekkertje aan zit.
tja maar die goedkope fans blazen wel wat minder
Ja wat wil je dan? Niet het geld uitgeven voor een "dure" fan, maar ook geen genoegen nemen met een goedkope
Pagina: 1