Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lambats schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:13:
Het lijkt wel of de mensen te lui zijn om te wisselen. Punten die naar voren komen zijn: We zien niet zoveel voordeel hoor je. Ook hoor je dat UPC een disk-recorder beschikbaar heeft gesteld en dat krijgen we hier niet.

Klinkt mij allemaal een beetje raar in de oren want zo iets huur je natuurlijk van UPC en het is goedkoper om er zelf een te kopen.

Het zou juist een goed punt zijn een beetje concurrentie ten opzichte van de monopolisten als UPC. Ben benieuwd wanneer zij de kabel beschikbaar stellen voor concurrenten net als de KPN moest.
Voor de glasvezel wordt gewerkt aan een persoonlijke virtuele recorder die programma's voor je op kan nemen die worden opgeslagen op een server bij een van de providers. Dus waarom die hardware aanschaffen?

Ik schat dat 1 jaar na de totale oplevering ook andere providers als bbnet, online en anderen worden toegelaten om hun diensten aan te bieden. De ISP's van KPN, Hetnet, Xs4all etc. zullen zowiezo worden toegelaten omdat het glasvezelnetwerk uiteindelijk van KPN blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Topicstarter
Mensen vinden het gewoon teveel gedoe en daarnaast speelt onwetendheid/des-interesse ook natuurlijk
een grote rol. Daarbij speelt de karige informatie welke de inwoners hebben gekregen ook mee, in de
info welke we allemaal hebben gekregen zou eigenlijk ook een vergelijking met kabel-internet moeten
staan. Ik denk dat er dan veel meer mensen zouden overstappen of een nieuw abonnement nemen.

Voor de mensen zoals in dit topic is het wel duidelijk wat glasvezel is, echter snapt (bijvoorbeeld) mijn
51-jarige buurman er geen hout van ("ik heb toch al internet, telefoon en TV?") en zo zijn er veel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-04-2023
nieuws: Opta belooft scherper toezicht en zwaardere straffen

[ Voor 45% gewijzigd door lambats op 06-03-2010 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats

Misschien komt de actie van de opta te laat, maar het is wel een teken aan de wand.

Wat ik niet snap is dat mensen het niet een jaar proberen, als het echt niet bevalt. (Wat ik me niet kan voorstellen.) Kunnen ze na een jaar zo weer terug naar het duurdere UPC of KPN. Maar dan heeft iedereen in de toekomst wel een keuze en is er meer concurrentie mogelijk.

In Holten was het met de hakken over de sloot. Uit het stuk blijkt het ook zo te zijn dat als het er eenmaal komt zich toch nog meer mensen aanmelden. Hopen dat het ook goed gaat komen.

http://www.glas-hart.nl/h...ten-krijgt-toch-glasvezel

[ Voor 29% gewijzigd door lambats op 07-03-2010 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01-2024
Hier ook iemand uit Twello, zelf neem ik (nog) geen glasvezel.
Die lui staan overal te venten, ze kunnen niet aan de gewenste 45% komen. Daarom is de inschrijving ook naar 20mrt verschoven.
Mocht er toch glasvezel de grond in gegraven worden, dan laat ik me over 5a10 jaar maar een keer aansluiten, dan is het pas echt nodig. Aangezien ik ook nog niet op mezelf woon. En de kosten zullen dan niet enorm hoog zijn, aangezien ze dan staan te springen als er overstappers zijn.

Moest wel lachen over die reclame-uiting, staan overal mensen op een poster met dat ze het geweldig vinden en in Twello wonen. Maar het ligt er nog niet eens.

[ Voor 9% gewijzigd door Eddah op 10-03-2010 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Eddah schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:06:
Die lui staan overal te venten, ze kunnen niet aan de gewenste 45% komen. Daarom is de inschrijving ook naar 20mrt verschoven.
Het grappigst is die oude man welke op de hoek bij boekhandel ook staat. Als je hem wat inhoudelijks
vraagt over fiber raakt hij helemaal van slag en begint wat te brabbelen over het TV-zender aanbod. :')
Mocht er toch glasvezel de grond in gegraven worden, dan laat ik me over 5a10 jaar maar een keer aansluiten, dan is het pas echt nodig. Aangezien ik ook nog niet op mezelf woon. En de kosten zullen dan niet enorm hoog zijn, aangezien ze dan staan te springen als er overstappers zijn.
Over 10 jaar? Laat me raden, je maakt nu ook nog gebruik van een inbelverbinding?
En over de kosten.. Ach, Zolang Concepts ICT een uitgebreider pakket dan UPC levert voor minder euro's
vindt ik het wel best. Je kunt het zo duur maken als je wil, maar over het algemeen zijn ze juist goedkoper.
Moest wel lachen over die reclame-uiting, staan overal mensen op een poster met dat ze het geweldig vinden en in Twello wonen. Maar het ligt er nog niet eens.
Oh?
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/fy3dxc.jpg
5 jaar geleden bij mij achter het huis geplaatst, alleen zijn ze niet verder het dorp in gegaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eddah schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:06:

Precies het is totale volksverlakkerij die "We moeten 45% halen" Ook al halen ze 35% dan gaan ze toch van start. Dit zie je in veel plaatsen. En verwijzen naar artikelen(van glashart) waarin wordt vermeldt dat het nèt gehaald is, heeft geen zin.
Ik heb zelf ook glas gehad maar door een verhuizing naar een tijdelijke huurwoning(geen modem aanwezig, aansluitkosten zouden 150 euro zijn) heb ik nu ziggo en dat bevalt net zo goed. Let wel op dat Concepts-ict een afsluitprovisie berekend á 75 euro. Gelukkig wilde de nieuwe bewoners ons contract overnemen.
Trouwens televisie van glashart is slecht invergelijk met Ziggo tv. Plus het zenderaanbod van Ziggo is breder.
Toch neem ik in het nieuw te bouwen huis weer glasvezel omdat het gewoonweg de techniek van de toekomst is maar televisie neem ik van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:35:
[...]

Precies het is totale volksverlakkerij die "We moeten 45% halen" Ook al halen ze 35% dan gaan ze toch van start. Dit zie je in veel plaatsen. En verwijzen naar artikelen(van glashart) waarin wordt vermeldt dat het nèt gehaald is, heeft geen zin.
Ik heb zelf ook glas gehad maar door een verhuizing naar een tijdelijke huurwoning(geen modem aanwezig, aansluitkosten zouden 150 euro zijn) heb ik nu ziggo en dat bevalt net zo goed. Let wel op dat Concepts-ict een afsluitprovisie berekend á 75 euro. Gelukkig wilde de nieuwe bewoners ons contract overnemen.
Trouwens televisie van glashart is slecht invergelijk met Ziggo tv. Plus het zenderaanbod van Ziggo is breder.
Toch neem ik in het nieuw te bouwen huis weer glasvezel omdat het gewoonweg de techniek van de toekomst is maar televisie neem ik van Ziggo.
Concepts ict berekend de klant helemaal geen afsluit provisie. Hoe kom je daarbij ?
Ik ben bekend met het tv signaal van "glashart" en dat is dus echt niet slechter dan dat van ziggo, is dat het wel, dan zou ik er een monteur bij laten komen. Want het beeld is wel degelijk mooier.....

tot slot: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/basis-abonnement/

Ziggo:circa 60 zenders in digitale kwaliteit
Bijvoorbeeld Concepts-ict: Digitale TV Basispakket 70 zenders
Dus ziggo heeft in het basis pakket helemaal niet meer zender Thombias..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Concepts berekend inderdaad geen afsluitprovisie na je contractduur,
ik heb deze vraag nog specifiek gesteld toen ik me inschreef bij ze.
Misschien had Thombias nog een maand of twee te gaan en moest
hij die betalen? Op hun site zeggen ze het volgende over verhuizen;

Als u verhuist naar een adres waar Concepts ICT geen glasvezel kan leveren,
dan kan uw glasvezelaansluiting niet mee verhuisd worden. U zult het glasvezel
abonnement voor de nog resterende maanden van de minimale contractsperiode
moeten betalen, behalve indien u meewerkt uw contract over te dragen aan een
komende nieuwe bewoner. In dit geval betaalt de nieuwe bewoner alleen kosten
voor contractswijziging à € 30,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
@Opa_vertelt
Inderdaad, er liggen al veel "loze" kabels in Twello.
Voor me huis ligt ook een hele rits.
Maar ja, ik meld me er nog niet voor aan, met huidige gaat alles nog prima.
We zien wel weer hoe het in de toekomst gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Opa_vertelt schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:25:

Klopt die 30 euro waren de kopers van ons oude huis ook kwijt. Dus contractsovername. Het heeft ons dus geen cent extra gekost. En het werd allemaal heel netjes door concepts geregeld. Een provider met oog op de toekomst dus.
Echter stond er in de AV destijds echt dat er 70 of 75 euro afsluitkosten waren ook na 1 jaar abonementskosten. Dit hebben ze blijkbaar gewijzigd(heel verstandig want ik was daardoor volgend jaar echt niet bij hun teruggekomen. Dat ben ik nu wel van plan in het nieuwbouwhuis).

De 70 zenders in het basispakket klopt bij concepts maar bij ziggo is de kwaliteit gewoon beter en ze hebben alle BBC, Discovery's en syfy. Daarom neem ik volgend jaar ziggo en geen Glashart TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBC komt ook gewoon in het Concepts Pakket. Verschillende discovery's zijn ook geen probleem, en SciFi is ook geen probleem..

Ik zie niet in waar je zo`n probleem van maakt kerel.. en euh, wat betreft die kwaliteit, als er iemand is waarbij het digitale beeld via glasvezel slechter is dan bij Ziggo/UPC dan moet hij/zij maar eens vragen om een monteur of iets dergelijks, want het beeld is echt veeeeeel beter (of zou beter moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddah schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:28:
@Opa_vertelt
Zo krijgt Twello het idd nooit! teveel Twellonaren denken er zo over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:27:
BBC komt ook gewoon in het Concepts Pakket. Verschillende discovery's zijn ook geen probleem, en SciFi is ook geen probleem..
Maar die zijn er nu nog niet. En ik verwacht geen Travel Channel, BBC 3 en 4 bij Glashart en dat zijn nu net de zenders die ik veel kijk.

Hoe weet jij dat dat die zenders in het pakket komen? Werk je bij Glashart oid.?
Ik zie niet in waar je zo`n probleem van maakt kerel.. en euh, wat betreft die kwaliteit, als er iemand is waarbij het digitale beeld via glasvezel slechter is dan bij Ziggo/UPC dan moet hij/zij maar eens vragen om een monteur of iets dergelijks, want het beeld is echt veeeeeel beter (of zou beter moeten zijn)
Het analoge signaal van glas is beter dan Ziggo maar bij verscheidene mensen zie ik regelmatig blokken in het beeld van digitaal van glashart en dat zou ik niet echt wenselijk vinden. En dat was ook in de winkel van Glashart zo destijds. Van glashart mag je verwachten dat ze iets in de winkel hebben staan wat representatief is. Daarom blijf ik qua tv bij Ziggo en zeker zolang ze de kanalen die ik veel kijk niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op ! Twellonaren!! Nog 612 te gaan! Dus grijp die kans!!

Bron: glashart.nl/Twello

Wij zijn er van overtuigd dat Twello klaar is voor de toekomst! Het eindresultaat is in zicht: er zijn namelijk nog maar 612 glasvezelabonnementen nodig! Glashart heeft het idee dat Twello nog net dat duwtje in de rug nodig heeft. Daarom krijgt iedereen die een glasvezelabonnement besteld of besteld heeft 2 maanden gratis ongeacht abonnementskeuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:17:

Wij zijn er van overtuigd dat Twello klaar is voor de toekomst! Het eindresultaat is in zicht: er zijn namelijk nog maar 612 glasvezelabonnementen nodig! Glashart heeft het idee dat Twello nog net dat duwtje in de rug nodig heeft. Daarom krijgt iedereen die een glasvezelabonnement besteld of besteld heeft 2 maanden gratis ongeacht abonnementskeuze!
Klinkt goed, 612 is nog redelijk veel i.v.m. inwonersaantal.
Heb ze nog 8 daagjes voor, en dan wordt het zeker weer verlenging :p

Half jaar gratis en ik teken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:19:
[...]

Maar die zijn er nu nog niet. En ik verwacht geen Travel Channel, BBC 3 en 4 bij Glashart en dat zijn nu net de zenders die ik veel kijk.

Hoe weet jij dat dat die zenders in het pakket komen? Werk je bij Glashart oid.?

[...]

Het analoge signaal van glas is beter dan Ziggo maar bij verscheidene mensen zie ik regelmatig blokken in het beeld van digitaal van glashart en dat zou ik niet echt wenselijk vinden. En dat was ook in de winkel van Glashart zo destijds. Van glashart mag je verwachten dat ze iets in de winkel hebben staan wat representatief is. Daarom blijf ik qua tv bij Ziggo en zeker zolang ze de kanalen die ik veel kijk niet hebben.
Nee ik werk niet voor Glashart (of voor één van de providers, maar ik verdiep me wel in het aanbod).
En hoe ik dat allemaal weet ? Het grote WWW heeft geen geheimen. Een simpel bezoekje aan de site van bijvoorbeeld Concepts ICT doet wonderen ;-) .

Oooo ja, Travel channel zit ook gewoon in het digitale pakket hoor, bbc 3 en 4 (nog) niet.......
Ik zou zeggen, verdiep je eerst in het aanbod voor je dingen roept die niet helemaal waar zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddah schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:21:
[...]

Klinkt goed, 612 is nog redelijk veel i.v.m. inwonersaantal.
Heb ze nog 8 daagjes voor, en dan wordt het zeker weer verlenging :p

Half jaar gratis en ik teken ;)
Haha! half jaar gratis:P tjonge tjonge das nogal veel vind je niet?

voor 16,50 pm heb je al radio en tv dus 198 eu perjaar dan maar paar zaterdagavondjes minder stappen:P

zou je het na die tijd willen dan zit je weer met 350 eu aansluitkosten,.
meld je gewoon effe aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
Haha, ik overdrijf een beetje.
Maar als ik het zou nemen is het een all-in abbo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddah schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:10:
Haha, ik overdrijf een beetje.
Maar als ik het zou nemen is het een all-in abbo,
Haha, Oke! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:17:

http://www.glas-hart.nl/twello bedoel je ;)

Komen die gratis 2 maanden van glashart bovenop de 2 gratis maanden die je al van de provider(s) krijgt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opa_vertelt schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:31:
[...]

http://www.glas-hart.nl/twello bedoel je ;)

Komen die gratis 2 maanden van glashart bovenop de 2 gratis maanden die je al van de provider(s) krijgt? :X
haha ! ja je hebt gelijk! :P

zoals ik weet komen die 2 maanden er niet extra bovenop! anders zou Eddah ook wel overgaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddah schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:28:
@Opa_vertelt
Hoe kom je er bij dat dit "loze" kabels zijn?
Dat zijn toch de glasvezels van UPC naar de wijkcenters en geen huisaansluitingen.
Dat is wat UPC hun "Fiber Power Internet" noemen en alle abonnees misleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 13:51
Opa_vertelt schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:25:

Dit is onwettelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddah
Hoe kom je er bij dat dit "loze" kabels zijn?
Dat zijn toch de glasvezels van UPC naar de wijkcenters en geen huisaansluitingen.
Dat is wat UPC hun "Fiber Power Internet" noemen en alle abonnees misleiden.
[/quote]

Nou bij aanleg van nieuwe wijk/industrie werd er tijd terug heel wat aan kabel alvast de grond in gegraven. Neem aan dat dit daarvoor te gebruiken is. Of zit ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Eddah schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:04:
Nou bij aanleg van nieuwe wijk/industrie werd er tijd terug heel wat aan kabel alvast de grond in gegraven. Neem aan dat dit daarvoor te gebruiken is. Of zit ik fout?
Als we het over dezelfde kabels hebben, klopt dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddah schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:04:
In nieuwbouwwijken gebeurt het inderdaad wel. Meestal wordt de glasvezel dan ook alvast tot in de meterkast afgewerkt. In bestaande wijken gebeurd dat alleen als het wegdek in een straat vernieuwd wordt en als de datum vast staat dat het ook geexploiteerd gaat worden. De straat mag dan meestal een aantal jaren niet meer opengemaakt worden voor dit soort werkzaamheden en alle nutsbedrijven worden dan verzocht hun netwerk aan te passen of te vernieuwen.

De winnaar van het eerste van drie gratis jaarabonnementen is inmiddels ook bekend. Offenbachstraat 27 in Twello is de gelukkige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 09:51:

De winnaar van het eerste van drie gratis jaarabonnementen is inmiddels ook bekend. Offenbachstraat 27 in Twello is de gelukkige.
Wat een mazzelaar! :D
Waar vindt je die info trouwens? Op de site van glashart kon ik er niets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opa_vertelt schreef op zondag 14 maart 2010 @ 12:24:
[...]

Wat een mazzelaar! :D
Waar vindt je die info trouwens? Op de site van glashart kon ik er niets over vinden..
Inderdaad, waar vind je die info :-) ?
euh euh ,idd. wat een mazzlaar, daarvoor wil ik die prikkert wel het hele jaar laten staan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Concepts-ICT meld het hier

Misschien is dit een teken dat het target van 45% gehaald is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Even een vraag. Hoe krijg je eigenlijk in Twello televisie van Ziggo? UPC is toch de enige leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
lambats schreef op maandag 15 maart 2010 @ 11:31:
Even een vraag. Hoe krijg je eigenlijk in Twello televisie van Ziggo? UPC is toch de enige leverancier?
Ziggo is niet beschikbaar in Twello. (staat ook op hun site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Binnenkort beginnen ze ook in Leeuwarden. Zal wel na de zomer worden voordat ik er gebruik van zal kunnen maken, maar ik kan bijna niet wachten. Waar ik woon is ADSL2 niet mogelijk, dus ben ik gebonden aan UPC. Opzich niet heel veel problemen mee, maar met glasvezel krijg ik meer voor minder. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:02:
Concepts-ICT meld het hier

Misschien is dit een teken dat het target van 45% gehaald is.
Hier heb je wel een goed punt, waarom anders de prijs al uitdelen als ze het netwerk toch niet gaan leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Opa_vertelt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:28:
[...]

Hier heb je wel een goed punt, waarom anders de prijs al uitdelen als ze het netwerk toch niet gaan leggen?
Ik weet het niet op de site van http://www.concepts.nl/glasvezel-twello staat ook dat er nog 570 aanmeldingen moeten komen.

We moeten nog 570 aanmeldingen voor Twello verglaasd kan worden!
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Pure onzin, zij ik toch al. Die actie van "We hebben minimaal zoveel nodig want anders..." is puur om mensen over de muur te trekken die eigenlijk niet direct willen aanschaffen maar willen wachten totdat...
Het glaswerk in Twello komt er wel. Het is puur een reclame actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Thombias schreef op maandag 15 maart 2010 @ 14:57:
Pure onzin, zij zei ik toch al.
Bron?

Zelf denk ik dat ze die 570 nog nodig hebben om de 45% te halen, dat wil natuurlijk
niet zeggen dat met een eindresultaat van 40% de schop niet in de grond gaat..
Je kunt ze moeilijk kwalijk nemen dat ze het maximale eruit willen halen.

Oh, even wat anders; Hoe kom jij in godsnaam aan Ziggo in Twello?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opa_vertelt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:28:
[...]

Dat zou wel heel dom zijn als ze niet zeker wisten dat het glasvezelnetwerk wordt aangelegd.
Het is namelijk bij wet geregeld dat de winnaar van een prijs ook mag kiezen voor de helft van de waarde die de goederen of diensten vertegenwoordigen. Ze winnen dus hoe dan ook.

Als het werkelijk zo is dat ze nog 570 aansluitingen moeten hebben dan zouden ze dus nu op bijna 35% zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Opa_vertelt schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:17:
[...]

Oh, even wat anders; Hoe kom jij in godsnaam aan Ziggo in Twello?
In de hele discussie is er iemand die steeds zegt dat het tv signaal van Ziggo veel beter is! Vandaar mijn vraag.

35 procent klopt die had ik ook ongeveer uitgerekend. Maar zouden ze het daarvoor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
lambats schreef op maandag 15 maart 2010 @ 16:47:
[...]

In de hele discussie is er iemand die steeds zegt dat het tv signaal van Ziggo veel beter is! Vandaar mijn vraag.
Daarom vroeg ik het ook even aan Thombias. ;)
35 procent klopt die had ik ook ongeveer uitgerekend. Maar zouden ze het daarvoor doen?
Er op afgaande van wat ik heb gehoord;
35%? Nee, dan wordt het nogmaals verlengt.
40%? Verlenging + daarna 9 v/d 10 keren o.k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_R
  • Laatst online: 14-09 20:10
Ik las net op glasvezel.nu dat het vanuit de overheid wordt gestimuleerd om glasvezel aan te gaan leggen en dat gemeentes hiervoor geld zouden mogen investeren.

Zie:
http://www.glasvezel.nu/n...niet-langer-met-breedband

Aangezien er nu nog 505 (Bron: www.glashar.nl/twello) abbonnementen moeten komen in 4 dagen is dit misschien de oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Nu nog maar 474 te gaan, we hebben nog 3 dagen. Lijkt me sterk dat ze het nu nog afketsen. :P
Volgens mij komen we er op de 20ste nog maar 400 tekort ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Bas_R schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:40:
Ik las net op glasvezel.nu dat het vanuit de overheid wordt gestimuleerd om glasvezel aan te gaan leggen en dat gemeentes hiervoor geld zouden mogen investeren.

Zie:
http://www.glasvezel.nu/n...niet-langer-met-breedband

Aangezien er nu nog 505 (Bron: www.glashar.nl/twello) abbonnementen moeten komen in 4 dagen is dit misschien de oplossing!
Ik hoop het de OPTA zit er ook achteraan:

Hopen dus dat het goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:47
De boel is verlengt, tot vandaag. Maar op de site's staat dat ze nog 304 abbonomenten moeten...
Vandaag kon je je volgens mij ook nog aanmelden. Heb iets gehoort dat als je je vandaag aanmelt in het dorp voor de boekhandel dat 1 van de directeuren van de serviceproviders persoonlijk je schoenen zou poetsen?

Denk eigenlijk niet dat ze die 304 abbo's vandaag halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_R
Ik lees net dat er nog 249 (http://www.glashart.nl/twello) abbonementen nodig zijn.

Ik was vandaag nog in de Expert en ik heb het idee dat het nog steeds doorloopt met de aanmeldingen.

Volgens mij hebben ze nu ook al meer dan 40% te pakken dus dan zal het denk ik wel doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Wedden dat het doorgaat..... De rest kan zich nog aanmelden zolang er nog niet gegraven is in hun straat. Aanvraag daarna dan ben je de aansluitkosten verschuldigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Thombias schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:20:
Wedden dat het doorgaat..... De rest kan zich nog aanmelden zolang er nog niet gegraven is in hun straat. Aanvraag daarna dan ben je de aansluitkosten verschuldigd
Ondertussen begin ik je steeds meer en meer te geloven :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Xaero schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 16:25:
[...]

Ondertussen begin ik je steeds meer en meer te geloven :+.
Read my lips :+

Zo ging het in Holten.

Ik kan trouwens iedereen glasvezel aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Dat het doorging was eigenlijk al bekend toen het eerste jaarabonnement werd gewonnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
We moeten nog 237 aanmeldingen voor Twello verglaasd kan worden! (site Concepts http://www.concepts.nl/glasvezel-twello)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Glasvezel in Twello?

De uitslag is nog niet bekend. Maar daar zal Glashart snel duidelijkheid over geven. In ieder geval hebben zich afgelopen zaterdag nog vele mensen aangemeld bij Concepts ICT. En als extra service kregen zij van de directeur van Concepts ICT, Joost Hermanns, een schoenpoetsbeurt. Wij zien dat als persoonlijke service, iets wat u ook na de aanleg van het glasvezelnetwerk van ons kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Het blijft spannend

Op dit moment is Glashart samen met Concepts ICT, XMS en Solcon aan het inventariseren hoeveel abonnementen alledrie de partijen hebben binnengekregen. Omdat dit via diverse kanalen binnen kan komen, daarna administratief verwerkt dient te worden vergt dit een aantal werkdagen. Wij houden u uiteraard op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Bij Solcon op de site staat dat glasvezel in twello beschikbaar is :P

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/5fhric.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opa is echt scherp, maar euh, dat stond er volgens mij al voor de 20e.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:03:
opa is echt scherp, maar euh, dat stond er volgens mij al voor de 20e.......
Dacht ik een primeur te pakken te hebben, staat het er al tijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Weet er iemand al wat meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Volgens de sites zijn ze het nogsteeds aan het uitvogelen.
Het lijkt mij echter uitermate sterk dat het niet doorgaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_R
Ik las net op http://www.twelloopglasvezel.nl. Dat ze morgen (vrijdag) bekend gaan maken of het wel of niet doorgaat.

Dus nog ff afwachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bas_R schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:20:
Ik las net op http://www.twelloopglasvezel.nl. Dat ze morgen (vrijdag) bekend gaan maken of het wel of niet doorgaat.

Dus nog ff afwachten!!
Glashart Twello schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:25

Op dit moment zijn we alle aanmeldingen aan het ordenen. We krijgen nog steeds aanmeldingen per post en per mail binnen. Vrijdag willen wij het verlossende antwoord geven. Vooralsnog ziet het er wel zeer positief uit.
Natuurlijk gaat het door. Vorige week moesten ze nog 237 abonnees hebben. Ze hadden dus toen al een exact overzicht (40,7%).
Of ze hebben ontzettend veel meer als 237 abonnees geworven of ze tellen tergend langzaam 8)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2010 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Opa_vertelt schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 23:14:
Volgens de sites zijn ze het nogsteeds aan het uitvogelen.
Het lijkt mij echter uitermate sterk dat het niet doorgaat..
Het zou mij ook erg verbazen. Ik overweeg zelfs als het niet doorgaat gratis schoenen te gaan poetsen in Twello :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Er zit wel verschil in het percentage bij verschillende plaatsen?

http://glashart.nl/neede/

Hier hoeft maar 35 procent zich aan te melden.

Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
lambats schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:31:
Er zit wel verschil in het percentage bij verschillende plaatsen?

http://glashart.nl/neede/

Hier hoeft maar 35 procent zich aan te melden.

Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Het is gewoon een farce die hele percentageshow.
In Holten moest er 50% aangemeld zijn. Dat is later naar 40% gesteld.
Het is gewoon een hype creëren, puur commercie, meer niet.

In Holten is er een nieuwe actie....geen aansluitkosten tot 15 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Als het een (volgens jou) farce is, waarom gaat/ging het in sommige
dorpen dan gewoon niet door omdat het percentage niet behaald is?
(heb jij je trouwens ook aangemeld of doe je niet mee aan deze farce?)

[ Voor 21% gewijzigd door Sinner op 28-03-2010 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_R
Ik lees net dat het doorgaat, of iemand die een geintje uit haalt.

Zie www.twelloopglasvezel.nl en dan weblog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Bas_R schreef op maandag 29 maart 2010 @ 16:10:
Ik lees net dat het doorgaat, of iemand die een geintje uit haalt.

Zie www.twelloopglasvezel.nl en dan weblog.
Het ziet er wel verdacht uit. De site van glashart is nog niet bij gewerkt. Zou verwachten dat ze dat als eerste zouden doen!

Denk dat we nog even moeten afwachten.

Meldingen lopen nog door:

Glashart Twello @ Mon, 29 Mar 2010 23:50:10 +0000:

Beste Twellonaren , Om verdere twijfel uit te sluiten: U krijgt woensdag de officiele bevestiging op onze website. Het aantal aanmeldingen heeft de norm ruim overschreden !! Echter hebben er zich wat onvolkomenheden voorgedaan met de inschrijving. Naar blijkt hebben er enkele malen bij ons steunpunt meerdere inschrijvingen tegelijkertijd plaatsgevonden. Dit vereist een hertelling , zoals wij ook in Rotterdam hebben uitgevoerd. We verwachten absoluut niet dat dit tot een rectificatie zal leiden!

Glashart Twello @ Mon, 29 Mar 2010 15:32:13 +0000:

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat onderstaand felicitatie-bericht écht door Glashart op het weblog is geplaatst en niet op hun eigen site. Daarnaast staat het vol met typefouten en klopt de zinsbouw ook nog eens voor geen meter.

Glashart Twello @ Mon, 29 Mar 2010 15:31:58 +0000:

Woensdag ontvangt iedereen het bericht via de post

Glashart Twello @ Mon, 29 Mar 2010 15:28:21 +0000:

Iedereen kan dus een berichtje onder de naam "Glashart Twello" maken.. :(

[ Voor 59% gewijzigd door lambats op 30-03-2010 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lambats
Bericht via de post: (kaart van Glashart)

Twello viert feest. Twello krijgt een glsvezelnetwerk!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Yep, ik heb ook een kaartje ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Hoe snel zullen ze nu beginnen met graven? En hoe lang zal het duren voor je echt op glasvezel zit?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Geen idee, ik denk graven ergens in juni en echt aangesloten zijn in september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graven rond de zomer, gebruik er van maken volgend jaar als ik het goed heb begrepen van de heren in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het was gezellig hier op het forum, maar deze Twellonees vertrekt binnen nu en 3 a 5 maanden naar een nieuwe woning....
O ja, ik neem wel m`n concepts aanvraag mee, want als alles mee zit gaat het in neede (waar ik dus kom te wonen) ook lukken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_R
Hey Jan_Son succes met het volgende project dan maar.

Heeft er iemand toevallig al wat gehoord van de overige 2 gratis jaar abonnementen, ik heb ook al getracht een mail te sturen naar Glashart, maar deze mensen reageren niet meer :? .

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nagtoralik
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Middag,

Even benieuwd,

Wie welk abbo neemt nu het geheel bijna gereed is...

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Nagtoralik schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:31:
Middag,

Even benieuwd,

Alex
Concepts familiepakket hiero..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 13:07
Liggen de graafwerkzaamheden een beetje op hun gat door de bevroren grond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
DJustin schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:45:
Liggen de graafwerkzaamheden een beetje op hun gat door de bevroren grond?
Denk het haast wel. Ze kunnen wel graven, maar krijgen de stenen dan niet meer in de grond... Zullen dan wel na de winter weer verder gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
met het gevolg dat de oplevering ook een maandje of wat opschuift!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Vanwege de weersomstandigheden zijn alle werkzaamheden tot nadere orde uitgesteld. De afspraken voor een huisaansluiting op 30 november en 1 december zullen wij afronden. Vanaf 2 december worden er nieuwe afspraken gemaakt. Excuses voor het ongemak.
GLASHART GEEFT U EEN KERSTBOOM CADEAU!
Bestel op 10 of 11 december a.s. een glasvezelabonnement bij onze Glashart kraam bij de Welkoop Twello en krijg een kerstboom t.w.v. € 25,- cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Hier is de aansluiting in huis aangelegt en hebben we de lampjes brandend. Tevens de tv ontvanger ontvangen. Zonder begeleidende brief o.i.d. Enig idee wat de mogelijkheden op dit moment al zijn? Zonder dat ik voor niets alles aanpas m.b.t. het thuisnetwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Als je volledig bent opgeleverd en de ISP waa rje voor ingeschreven heeft er diensten op egzet heeft (lijkt me wel als je de STB ontvangen hebt) dan zo in theorie alles moeten werken waar je voor ingeschreven bent.

maar anders bel je toch even je ISP op om te checken wat al actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_R
Nagtoralik schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:31:
Middag,

Even benieuwd,

Alex
Hier het familie pakket van concepts helemaal opgeleverd en werkend inclusief de PVR.

Nu nog even wachten op de Video on Demand dienst maar ik heb begrepen dat dit in februari toegevoegd wordt aan het digitale TV pakket.

:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerryJerryJerry
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 23:19
Hoe is de verbinding, Bas ? :)

Vandaag hebben ze bij ons, na 2 maanden vorstverlet, op kantoor de mantel naar de voordeur 'geschoten'.... er zit dus eindelijk weer euhh.. 'schot' in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 23:03

Steffie

Opaque

Hier komen ze morgen het modem plaatsen. Welk type wordt er eigenlijk geleverd? Op de site van Glashart vind ik daar helemaal geen info over. Ik heb trouwens gekozen voor Concepts ICT internet (50/50) + telefonie. Televisie blijven we via de superieure (wat betreft zenderaanbod) schoteltechniek doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Steffie op 03-02-2011 20:54 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Twello krijg zo ver ik weet nog de 100mbit Genexis CPE''s
Weet het niet 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Bij mij komen ze maandag (avond) het signaal activeren, modem hangt er al bijna 2 weken.
De PVR heb ik er toch maar niet bij genomen, mede omdat ik toch al niet zo'n persoon ben
(ook nooit geweest trouwens) welke TV-programma's opneemt. Mocht het achteraf gezien
toch wel nodig zijn kan ik er nog altijd 1 bijkopen, het winkeltje zit immers in Deventer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_R
De snelheid zit goed heb 73/72 gemeten met kabel er direct op alleen heb ik nog een probleem in mijn draadloze verbinding op N maximaal 44/44 maar dat is voorlopig wel voldoende.

Het modem is idd een genexis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Wij hebben ook een brief door de deur gehad, dat ze halverwege februari de modem komen plaatsen. Maar begrijp ik nu dat ze een 100mbit modem plaatsen? Is dit niet een zinloze investering, omdat over bij wijze van spreken over 3 jaar zeker 200/200 wordt aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Inderdaad, het is dus een Genexis. Type is voor mij onduidelijk. Modem is verzegeld en op de buitenkant staat verder nergens een typenummer, dus ik kan niet zeggen of het nou een 100Mbit of een 1Gbit modem is. Overigens zal het nog wel even duren voordat ik er het internet mee op kan. Er moet eerst nog een storingsmonteur komen, omdat de kabel niet goed is aangesloten in de straat; verwisseld met de buren ofzo. De Polen die het kwamen installeren spraken opzich best goed Nederlands, maar niet goed genoeg om precies het probleem uit te leggen. Later op de middag werd ik wel gebeld door iemand van HACO, om voor maandag een afspraak te maken voor een bezoek van die storingsmonteur. Opzich wel positief dat ze dat gelijk regelen. :)

Verder vond ik het erg stom dat ze het modem niet hoger mogen plaatsen dan anderhalve meter vanaf de vloer. Ik heb wel enkele minuten een discussie gevoerd met ze of het echt niet helemaal bovenin de meterkast kon. Daar zit immers een stopcontact en op een router na staan daar verder geen spullen. Glasvezelkabel was ook gewoon lang genoeg daarvoor, maar die installateurs hadden het er over dat ze op zo'n hoogte die kabel niet mogen lassen. :? De persoon die enkele maanden geleden kwam inventariseren waar we het modem wilde hebben zei toen niet dat het onmogelijk was. Nu hebben ze het middenin de meterkast geplaatst naast de groepenkast. Helaas hadden we daar altijd de stofzuiger staan wat nu niet echt meer gaat. :(

[ Voor 48% gewijzigd door Steffie op 07-02-2011 21:40 ]

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Hier is alles aangesloten. Prima verbinding 70/70mb. Tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Teleurstellend. Storingsmonteur van HACO is vandaag niet aan de deur geweest en er is ook niet gebeld. :( Hoop niet dat dit een voorbode is... Morgenvroeg gelijk mijn beklag maar doen bij Glashart.

[ Voor 28% gewijzigd door Steffie op 07-02-2011 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Heb jij dat.

Bij mij is alles geplaatst, zelfs een andere behuizing om de Genexis. (deze heeft een witte top ipv grijs)
Ik moet echter de decoders nog krijgen, dacht eerlijk gezegd dat die gast dat ding bij zich zou hebben. :')

[ Voor 8% gewijzigd door Sinner op 07-02-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Vanmorgen heeft Glashart zelf gebeld over het sturen van die monteur. Geen reden of excuus gehoord waarom die monteur gisteren niet is geweest. Wel zouden ze er direct een langssturen. Inmiddels is het probleem opgelost. Verderop in de straat bleek de kabel niet goed gelast te zijn. Monteur zou later vandaag ook nog iemand langs laten komen om de boel op te leveren.

Kan het denk ik zelf niet doen, want als ik met telnet connect naar modem (wat volgens de sticker aan de binnenkant een OCG-118m is) dan kom ik niet verder dan een waarschuwing die zegt dat alles gemonitored wordt en dan de login. En die gegevens weet ik dus niet. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Steffie op 08-02-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Hier komen ze overmorgen tussen 12u en 14u de glasvezelverbinding aanleggen. Alleen wil graag het kastje op +/- 1,75m hoogte hebben hangen. Ik lees nu op het forum dat ze niet hoger mogen dan 1,5 meter. Dus hopelijk werken ze deze keer wel mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
De wens om de glasvezelmodem zo hoog mogelijk te hangen is niet gehonoreerd. Hij is netjes op de 1,5meter blijven steken.
Nu wachten totdat de provider zin heeft om een brief te sturen.....

Gegevens over wat voor soort modem er is komen te hangen is mij compleet onbekend. Er staat geen gegevens op typenummers op het modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Glasvezel is aangesloten

Snelheid is naar alle tevredenheid, alleen upload is te hoog:
Down: 32,60 mbit/s
Up: 59,83 mbit/s (met uitschieters ruim boven de 75mbit/s)

Wij hebben het abonnement van Solcon met 35/35 mbit/s

Ping is 11ms, is dit normaal?

[ Voor 8% gewijzigd door DJustin op 18-02-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
DJustin schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 22:24:
Glasvezel is aangesloten

Snelheid is naar alle tevredenheid, alleen upload is te hoog:
Down: 32,60 mbit/s
Up: 59,83 mbit/s (met uitschieters ruim boven de 75mbit/s)

Wij hebben het abonnement van Solcon met 35/35 mbit/s

Ping is 11ms, is dit normaal?
Dacht dat glasvezel altijd wel een lagere ping had :+. Ping van 3 tot 5ms.. Maar 11 is zowiezo lager dan ADSL, dus opzich niet te klagen.
En een hoger iets is toch altijd goed?:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerryJerryJerry
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 23:19
precies, geen slapende honden wakker maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Inmiddels heeft Concepts ICT mijn abonnement ook geactiveerd. Paar dagen geleden een brief gekregen dat ze dat vandaag op zouden leveren. Vanmorgen kabel in het modem gestopt en het werkte meteen. Dit is het resultaat (50/50 abo):

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1174922364.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
Uploadsnelheden blijven bij mij aan de hoge kant. Niet dat ik het vervelend vind hoor.
Maar wat ben ik ontzettend blij met deze verbinding. Ik heb zelf ook een NAS, en als ik bij andere ben om, en wil mijn NAS benaderen, is vaak de downloadsnelheid van anderen de beperkende factor. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1174223971.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Hier moeten ze nog steeds graven.. :). Op de site stond eind februari ligt overal glasvezel. Had maar even gemailt, kreeg wel direct antwoord (half uur ofzo). Mail was rond 10 uur 's avonds verstuurd. Best netjes.
Maar door weersomstandigheden duurde het allemaal nog wat langer. Balen.
Pagina: 1 2 Laatste