gewoon nee.
EB cardetailing tot aan uw huis
maar je had in een van de post gezet dat je katten (of poesen) heb.. nou vraag ik me af of die laser dan wel zo handig zijn.. angezien katten vaak achter laser aan rennen:O
↓ volgende bericht hieronder ↓
Dat zal nog wel even duren, ze komen er pas op na het spuiten.Mexel schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:06:
Echt mooi gedaan alleen ben ik benieuwd naar het resultaat op de kast, hoe gaat het dan eruit zien, FOTO REQUEST.
Ik heb nog wat meer huiswerk gedaan over wapensystemen, niet noodzakelijk F117
( ja ik weet het, die verdwijnen in het vliegtuig bla bla )
Je ziet hier wapens onder en boven de vleugels en dikke en dunne.
Oh en hier zie je raketten met vleugeltjes voor en achter.
Dit zijn raketwerpers van een helicopter, die lijkt me wel wat.
Dit zijn perslucht dempers, gered uit de vuilnisbak.
7 stuks kunstig aan elkaar geplakt.
En zo komen onder de vleugels te hangen.
Via via nog twee sidewinders gevonden en gemod in dezelfde kleuren.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
[ Voor 11% gewijzigd door Liquid-Man op 22-06-2010 07:06 ]
Eigenlijk kan de hele casemod erwel aan meedoen
volgens mij zijn ze daar altijd opzoek naar ideeen die te patenteren zijn, lijkt me lastig bij een casemod.JustMU schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 08:52:
Dat gedoe met die Action pennen is misschien wel wat voor Beste Idee van Nederland?
Eigenlijk kan de hele casemod erwel aan meedoen
ik heb ook nog mijn twijfels over de verhouding van die raketwerpers, maar ik verwacht dat dit wel goed gaat komen

Een pc met bommen en raketten
DPC Chef-kok :)
Mop mop, gas derop!

Als je raketten van een pen kunt maken zal dit toch ook wel lukken
Keep Up The Good Work
[ Voor 8% gewijzigd door Cedrix9000 op 30-06-2010 10:46 ]
Just do It
Dat gaat toch nooit passen manCedrix9000 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:41:
Misschien dit wapen ?
[afbeelding]
![]()
Als je raketten van een pen kunt maken zal dit toch ook wel lukken
Keep Up The Good Work
Signature
de gatlinggun werkt via het slede principe ( kogels..eeeh nee halve mortieren) worden via een baan naar de loop vervoerd.
dus de barrelloop onder en dan net of het zo uit de kast/kist komt
Precies! uit de onderkant van de voorkant met een fan erachter van 80mmBlackwolf-nl schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 17:03:
die gaat wel passen joh ................
de gatlinggun werkt via het slede principe ( kogels..eeeh nee halve mortieren) worden via een baan naar de loop vervoerd.
dus de barrelloop onder en dan net of het zo uit de kast/kist komt![]()
The plane is a Accesory
Just do It
maar wordt het dan niet meer en meer een A-10 tankkiller mod ?
( wat OOK een leuk mod-idee is BTW ! )
[ Voor 44% gewijzigd door Xenomorphh op 25-06-2010 22:46 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Verwijderd
(stuk tekst onder de foto is geniaal gewoon heb hem nu al tig keer gelezen en blijft lol)
Van de voorkant zag het er niet eens zo slecht uit...
Maar van de zijkant vond ik het 3 x niks. BAD IDEA.
Begonnen met detailling door middel van kit-bashing.
Hey, een uitlaat van een motorfiets model.
En dan met wat fantasie op willekeurige plaatsen erop kitten.
En links en rechts zoveel mogelijk gelijk.
Sier-strip druppel spoilers van de Aktion, 6 voor een euro.
Closeup van de happer aan de voorkant.
Geen idee wat het was, maar nu is het een deel van mijn mod !
In plaats van een rare neus, wat symetrisch geplaatste parts.
Ook de achterkant komt aan de beurt, met willekeurig aangebrachte modelbouw parts.
Maar niet zomaar erop kwakken....
Netjes met de blokhaak recht zetten.
Hier een beschadigde popnagel....
Leuk gevormd modelbouw part erover en klaar.
De kast zit ondertussen vol met leuke en gekke modelbouwdelen, in diverse kleuren.
Als alles erop zit, gaat de verf erover en dan begint het afwerken.
Je gaat alles zwart verven neem ik aan?
[ Voor 75% gewijzigd door the mod man op 28-06-2010 21:21 ]
I can't wait to shoot!

Mop mop, gas derop!
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
lekker van het zonnetje genietenGNOOM172 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:35:
Leuke bijzondere mod aan het worden. R2D2 kijkt ook mee zie ik.
die neus is inderdaad een NO-GO
ja, daag.
Incompl te
geniaal die latste 2 plaatjesFrenkie123 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:03:
Na wat SketchUp doodling, toch maar even een echt model van de neus gemaakt met Forex.
Hier een beschadigde popnagel....
[afbeelding]
Leuk gevormd modelbouw part erover en klaar.
[afbeelding]
![]()
De kast zit ondertussen vol met leuke en gekke modelbouwdelen, in diverse kleuren.
Als alles erop zit, gaat de verf erover en dan begint het afwerken.
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Nothing to see here!
Verwijderd
Maar ziet er weer supervet uit, je weet altijd weer iedereen te verbazen
Een misvormde smiley ?
Nee, het gaat hierom: een van de patches van de F117 squadrons.
Netjes nagetrokken in Forex, en mooie schuine kanten eraan gemaakt.
Bodem plaatje gemaakt wat netjes past.
En zo komt hij op de kast te zitten.
Eerste laag zijde glans mat zwart erop.
Begint er al een beetje op te lijken.
Nog wat meer paint en detailling en dan zijn we er bijna.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
En ik weet niet of je het met opzet hebt gedaan, maar je bent dat rondje in het midden van die ster van die patch vergeten.
[ Voor 29% gewijzigd door boazkl0p op 04-07-2010 23:14 ]
Incompl te
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
[ Voor 31% gewijzigd door DjThase op 05-07-2010 12:18 ]
Mop mop, gas derop!
Dat is ook het eerste wat ik dacht, misschien een scherpe hoek maken met bondo?boazkl0p schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:12:
Ik vind het alleen jammer van die kitrand bij die grote vleugels. Dat is natuurlijk moeilijk beter te maken, maar het stoort wel op zo'n verder perfect uitgevoerde mod.
...
en dan deze zwarte laag gebruiken als grondverf?
heb je het doorzichtige plexi nu ook zwart gespoten?
Heb je ook een foto met het zijpaneel eraf?
Ja, zoiets, maar dan moet je wel eerst wat kit wegsnijden. Dat gaat weer ten koste van de stevigheid er van (die volgens mij al niet zo heel geweldig is)JWR schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:09:
[...]
Dat is ook het eerste wat ik dacht, misschien een scherpe hoek maken met bondo?
en dan deze zwarte laag gebruiken als grondverf?
Maar dat zou je weer wat kunnen compenseren door wat extra kit te doen onderaan, waar het toch niet zichtbaar is.
Hij had op het doorzichtige plexi wat folie laten zitten, en dus is dat nog helder als hij de folie eraf trektheb je het doorzichtige plexi nu ook zwart gespoten?
Je hebt helemaal gelijk wat betreft die kitrand die beter kan, maar helemaal ongelijk wat betreft de stevigheid.boazkl0p schreef op maandag 05 juli 2010 @ 15:16:
[...]
Ja, zoiets, maar dan moet je wel eerst wat kit wegsnijden. Dat gaat weer ten koste van de stevigheid er van (die volgens mij al niet zo heel geweldig is)
Maar dat zou je weer wat kunnen compenseren door wat extra kit te doen onderaan, waar het toch niet zichtbaar is.
[...]
Ik zal eens wat studeren op de kitrand opties.
Blij dat ik ongelijk heb wat betreft de stevigheid. Maar je hebt de ondersteuningsdriehoekjes vrij klein vergeleken met de vleugel, dus daarom dacht ik dat.Frenkie123 schreef op maandag 05 juli 2010 @ 18:53:
[...]
Je hebt helemaal gelijk wat betreft die kitrand die beter kan, maar helemaal ongelijk wat betreft de stevigheid.
Ik zal eens wat studeren op de kitrand opties.
Verwijderd
Als je hem gespoten hebt ziet het er echt bruut uit, ik kijk er naar uit
vleugel zelf weegt nauwelijks iets, zo'n stukje kan best wat druk aan + kit helpt zeker meeboazkl0p schreef op maandag 05 juli 2010 @ 19:15:
[...]
Blij dat ik ongelijk heb wat betreft de stevigheid. Maar je hebt de ondersteuningsdriehoekjes vrij klein vergeleken met de vleugel, dus daarom dacht ik dat.
ja, daag.
Ik had hem laatst laten omvallen van de salontafel, bij kukelde op de linkervleugel en tolde gewoon door. Kwam met een klap op de grond. Ik verschoot van licht roze naar paars-geel-groen..... maar er was helemaal niets kapot. Niet alleen is de vleugel heel stevig, maar door zijn lengte en kitlaag ook nog eens buigzaam en flexibel.Remmes_NT schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 01:15:
[...]
vleugel zelf weegt nauwelijks iets, zo'n stukje kan best wat druk aan + kit helpt zeker mee
^^
btw. Nice modwork, keep it up!
[ Voor 26% gewijzigd door martijntjuhh op 06-07-2010 21:22 . Reden: typefoutje :$ ]
Het is bedoening, niet bedoeling
Ziet er goed uit, zo eenmaal gespoten.
[img]error.jpg[/img]
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
klopt hier iets niet...
@ daantjer, primer is niet echt nodig denk ik zo
ja, daag.
ook klopt de combo mat+glans niet echt
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
idd het is of zijdeglas or mat.. niet zijdeglans mat XDdaantjer94 schreef op zondag 11 juli 2010 @ 20:16:
@remmes ik gebruik het altijd voor mijn brommers, en geeft altijd een mooi resultaat, dus kan nooit verkeerd zijn.
ook klopt de combo mat+glans niet echt
ja, daag.
Mijn vrienden van Space Promotion kwamen met deze cooler aan, de Zalman VF3000A !
Omdat ik al dat rood niet bij de mod vond passen, heb ik een groot deel gespoten.
Ziet er niet verkeerd uit he ?
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Let asjeblieft niet op hoe vies dat eigelijk klinkt
[ Voor 16% gewijzigd door Fid3lity op 21-07-2010 23:41 ]
uhhh uhh uhhhh heb je gelijk in.... ik zal meneer Sapphire eens lief aankijken.Blue-Tiger schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:40:
Netjes gespoten heurMaar hoe ga je die op een 5570 passen
offtopic:
Let asjeblieft niet op hoe vies dat eigelijk klinkt

Alleen de verpakking al verdient award :-)

De verf is droog, nu voorzichtig de folie eraf halen.

Ziet er precies zo uit als ik me bedacht had. Je ziet niets meer van de constructie kit randen.

Zo, en nu ga ik me hiermee eens goed uitleven. Stay tuned ! Last post coming up real soon now!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Verwijderd
Verduidelijk eens jouw vraag, waar heb je het over. Het 'ding' in zijn hand, of vindt je de case gewoon lelijk ?
Ik denk dat ie het "ding" in zijn hand bedoelt. En volgens mij is dat bovenste een pincet en het onderste een scalpelachtig mesVerwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:47:
[...]
Verduidelijk eens jouw vraag, waar heb je het over. Het 'ding' in zijn hand, of vindt je de case gewoon lelijk ?
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
ja, daag.
Mop mop, gas derop!
Verwijderd
Het ging denk eerder om de kitranden die je bij het plexiglas zag, doordat de rand van het plexie meegespoten is zie je dat nu niet meer.boazkl0p schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:12:
Uhm, volgens mij zie je die kitranden, juist heel goed. Het sluit helemaal niet goed op elkaar aan. Maar volgens mij ga je daar nog verandering in bregen met dat vage 'gereedschap' wat je in je handen hebt op de laatste foto
Volgens mij zijn het gewoon een Pincet, scalpel-mes en een detail-schaarRemmes_NT schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 00:01:
ziet er uit als een rare passer.. XD
die kit randen kunnen idd. wel wat extra aandacht gebruiken.boazkl0p schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:12:
Uhm, volgens mij zie je die kitranden, juist heel goed. Het sluit helemaal niet goed op elkaar aan. Maar volgens mij ga je daar nog verandering in bregen met dat vage 'gereedschap' wat je in je handen hebt op de laatste foto
Wel een mooie mod
Volgens mij is het gewoon een scalpel die je kan afsluiten met die 2 dingen eromheenwally1987 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 07:04:
[...]
Volgens mij zijn het gewoon een Pincet, scalpel-mes en een detail-schaar

Op een strategische plek door de vleugel omhoog.
Ja, ik weet, stealth vliegtuigen hebben geen missiles op de vleugels, deze mod lekker wel

Hier is de raket.

En met de Dremel netjes aan elkaar gesoldeerd.

Ook de stinger aan de vleugel gekit met constructie kit.

Mijn eigen persoonlijke wapen schild.

en hier zien jullie de laatste foto's van de casemod.
Door de snel invallende duisternis komen de ledjes en lampjes ook wat beter tot hun recht.

De witte Fractal Design fans lichten extra goed op met een blauw ledje.

En de rode lasers geven een leuk contrast met al dat zwart en blauw.

Hier zien jullie de vele 'neergeschoten' CRT monitoren, als trofeeën onder het topraam.

Op de staart aanduiding heb ik mijn geboortedatum in verwerkt ( op een 1 na

Oh en de dubbele GPUs in deze foto is alleen even om uit te proberen, no worries.

Zo ziet de binnenkant eruit met de enorme CoolerMaster V10.

En met deze foto neem ik afscheid van jullie, ik ga lekker op mijn welverdiende vakantie.

In het najaar begint de nieuwe mod, genaamd "Charge!" .

dit is weer een superbuild om bij op het lijstje te zetten !
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr

Heb aan het begin van het topic ook al aangegeven dat ik het concept geweldig vond maar mijn vraagtekens had bij de afwerking van de randen en helaas is dit bij het eindresultaat nog steeds zo.
Echt een prachtig mooi ontwerp en het eindresultaat mag er zeker zijn, maar de afwerking van de randen stoort me toch enorm en is naar mijn mening niet wat we van je gewend zijn Frenkie

Inderdaad mee eens. Het lijkt wel alsof Frenkie haast had met de afwerking. Misschien moest ie af voordat hij op vakantie af zijn?floriske.nl schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:03:
Twijfelde heel erg of ik deze reactie wel zou plaatsen omdat ik nauwelijks meer in cm te vinden ben, maar doe het toch maar.
Heb aan het begin van het topic ook al aangegeven dat ik het concept geweldig vond maar mijn vraagtekens had bij de afwerking van de randen en helaas is dit bij het eindresultaat nog steeds zo.
Echt een prachtig mooi ontwerp en het eindresultaat mag er zeker zijn, maar de afwerking van de randen stoort me toch enorm en is naar mijn mening niet wat we van je gewend zijn Frenkie