Heb van de week de P5K vervangen voor bovengenoemd bord, omdat mijn HD3870X2 plaats heeft gemaakt voor een HD5870.
Tijdens het monteren van de Scythe Mugen 2 sloopte ik, naast m'n vingers
ook 1 van de 4 pushpins. Ben helemaal klaar met dat zure systeem! Die koeler is gewoon te groot voor dit moederbord, totaal geen ruimte om die pushpins fatsoenlijk dicht te drukken.
Ik heb binnenkort een CM Storm Sniper Black als kast, inclusief de 200 mm grote fan in de zijdeur.
Ik wil mijn mijn E8400 overclocken, zit te denken tot 3.6 of 3.8.
Als CPU koeler heb ik de CM Hyper TX3 op het oog. Klein ding, dus hopelijk past dan de deur nog dicht met die grote fan erin.
Echter, is dit koelertje capabel genoeg om mijn processor voldoende koel te houden? En, past deze makkelijk op een Asus P5E Deluxe? Dat bord zit redelijk volgebouwd namelijk en ik ga niet dingen eraf trekken om een koeler passend over de CPU te krijgen.
Tijdens het monteren van de Scythe Mugen 2 sloopte ik, naast m'n vingers

Ik heb binnenkort een CM Storm Sniper Black als kast, inclusief de 200 mm grote fan in de zijdeur.
Ik wil mijn mijn E8400 overclocken, zit te denken tot 3.6 of 3.8.
Als CPU koeler heb ik de CM Hyper TX3 op het oog. Klein ding, dus hopelijk past dan de deur nog dicht met die grote fan erin.
Echter, is dit koelertje capabel genoeg om mijn processor voldoende koel te houden? En, past deze makkelijk op een Asus P5E Deluxe? Dat bord zit redelijk volgebouwd namelijk en ik ga niet dingen eraf trekken om een koeler passend over de CPU te krijgen.