Hallo allemaal,
Ik ben Rik, 16 jr en woon in omg. *knip plaatsnaam ivm verbod op werving*.
Ik heb Autisme (voor de mensen die dat niet kennen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme) en daardoor word werken voor mij zeer moeilijk gemaakt.
Ik heb nu een Krantenwijk, maar dat levert voor mijn gevoel niet genoeg geld op om leuke dingen van te kopen. (ong. 100 EUR in de maand met zakgeld erbij).
Ik zoek dus eigenlijk NOG een bijbaan.
Ik studeer ICT Beheerder MBO-4 via het afstandsonderwijs, en dat gaat goed.
Mijn concrete vraag is eigenlijk:
"Weten jullie nog een bijbaan voor mij?" (Zoals websites maken, een reparatie winkel beginnen?)
Nog wat essentiële info:
Ik computer al sinds mijn 3e jaar en heb vaak zat mijn én mijn pa zijn pc opengehad en dingen vervangen.
Dus misschien een Reparatie Shopje beginnen ofzo?
Ik kan alleen geen websites maken in PHP, wel in HTML. Dus webdesign zal wel geen optie zijn, als sta ik meer te springen om een eigen reparateur te worden...
Nou, ik hoop op een aantal leuke ( ! ) reacties!!
Grz. Rik de Graaff
Ik ben Rik, 16 jr en woon in omg. *knip plaatsnaam ivm verbod op werving*.
Ik heb Autisme (voor de mensen die dat niet kennen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme) en daardoor word werken voor mij zeer moeilijk gemaakt.
Ik heb nu een Krantenwijk, maar dat levert voor mijn gevoel niet genoeg geld op om leuke dingen van te kopen. (ong. 100 EUR in de maand met zakgeld erbij).
Ik zoek dus eigenlijk NOG een bijbaan.
Ik studeer ICT Beheerder MBO-4 via het afstandsonderwijs, en dat gaat goed.
Mijn concrete vraag is eigenlijk:
"Weten jullie nog een bijbaan voor mij?" (Zoals websites maken, een reparatie winkel beginnen?)
Nog wat essentiële info:
Ik computer al sinds mijn 3e jaar en heb vaak zat mijn én mijn pa zijn pc opengehad en dingen vervangen.
Dus misschien een Reparatie Shopje beginnen ofzo?
Ik kan alleen geen websites maken in PHP, wel in HTML. Dus webdesign zal wel geen optie zijn, als sta ik meer te springen om een eigen reparateur te worden...
Nou, ik hoop op een aantal leuke ( ! ) reacties!!
Grz. Rik de Graaff
[ Voor 2% gewijzigd door Rukapul op 21-01-2010 22:54 ]
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |