Mijn moederbord wilt ineens spontaan niet meer booten vorige week had ik hetzelfde probleem
het moederbord boot niet alleen de fans gaan aan en je hoort verder niks geen beeld helemaal niks
vervolgens had ik de RTC-ram gecleared wat dus ook geen zin had
de volgende dag probeerde ik het weer ik drukte op de knop en ineens boot hij wel......... : |
de dagen ernaar had ik geen problemen meer nadat vandaag hetzelfde weer gebeurde het moederbord wilt weer niet booten. Het gebeurde nadat ik aan het overclocken was ik zette de pc uit en haalde een reepje geheugen uit mijn kast om te kijken tot hoe veel volt het gaat.
ik zet het reepje weer terug en druk op de aan-knop en vervolgens gebeurd er niks meer..... geen piep geen beeld alleen de fans gaan aan...........
RTC-ram gecleared CMOS battery eruit allemaal geen zin....
alleen het rare is als ik het geheugen of de videokaart eruit haal krijg ik wel een piep code wat vervolgens klopt met de handleiding... no memory detected... no vga detected dat klopt maar als ik alles terug zet gebeurd er weer niks...
IEMAND EEN IDEE ?????
Systeem
ASUS p5ql-pro
q6600
4gb ddr2 Corsair xms2
Ati 4850
hkc 580watt voeding
het moederbord boot niet alleen de fans gaan aan en je hoort verder niks geen beeld helemaal niks
vervolgens had ik de RTC-ram gecleared wat dus ook geen zin had
de volgende dag probeerde ik het weer ik drukte op de knop en ineens boot hij wel......... : |
de dagen ernaar had ik geen problemen meer nadat vandaag hetzelfde weer gebeurde het moederbord wilt weer niet booten. Het gebeurde nadat ik aan het overclocken was ik zette de pc uit en haalde een reepje geheugen uit mijn kast om te kijken tot hoe veel volt het gaat.
RTC-ram gecleared CMOS battery eruit allemaal geen zin....
alleen het rare is als ik het geheugen of de videokaart eruit haal krijg ik wel een piep code wat vervolgens klopt met de handleiding... no memory detected... no vga detected dat klopt maar als ik alles terug zet gebeurd er weer niks...
IEMAND EEN IDEE ?????
Systeem
ASUS p5ql-pro
q6600
4gb ddr2 Corsair xms2
Ati 4850
hkc 580watt voeding
[ Voor 15% gewijzigd door SerSam1 op 21-01-2010 16:43 ]