Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 07:49
vanaalten schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 22:16:
Je zit in het verkeerde topic - dit gaat over gratis navigatie met Nokia Maps, niet over het downloaden van apps uit de OVI store.

Maar vooruit, een hint: Google en "download ovi store firefox".
Oeps ja verkeerde topic, zag zo snel geen general ovi store topic staan. Super bedankt voor je hint ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 07:43
mikekiwi schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:57:
[...]

Nu heb ik me hier afgelopen weekend ook even op losgelaten en volgens kan dit ook offline.

- Ga naar "Per Auto"

- Dan "Instellen als bestemming"

- vervolgens "Zoeken"

- en dan invullen "<straatnaam><huisnummer>,<woonplaats>(,<land>) (bijv. kerkstraat 41, IJmuiden, Nederland) waarbij land volgens mij optioneel is als het in hetzelfde land is als waar je op dat moment bent...

En dan gaat ie offline zoeken en vind hij bij mij gewoon adressen.....bij jullie dan ook, toch?
Net een 5230 gekregen, en kon het niet vinden. De komma bleek het probleem. Dit werkt goed, thanks!!!
Gelukkig zonder internet, scheelt toch weer een internet bundel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tonkey schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:31:
[...]

Net een 5230 gekregen, en kon het niet vinden. De komma bleek het probleem. Dit werkt goed, thanks!!!
Gelukkig zonder internet, scheelt toch weer een internet bundel ;)
Ze zijn nu in beta met Maps 3.0.6, een van de verbeterpunten is de invoer. Nu moet je het exact invoeren, straks krijg je (eindelijk) een zinvolle 'Did you mean' functie.
Zie http://betalabs.nokia.com/apps/ovi-maps-beta-for-mobile

Overigens geen idee wanneer dit ge-released wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Dat is natuurlijk ideaal! Maar ga het toch voornamelijk zakelijk gebruiken en dan heb je toch een precies adres ;) Klopt wel dat een kleine typfout nu geen resultaat opleverd, wat wel jammer is.

En ach, waar haal je een telefoon, met navigatie en auto houder voor minder dan 150 euro? ;) Geen licentie nodig, wel groot touchscreen. Mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Afgelopen zaterdag in belgie geprobeerd ook gps te gebruiken, maar op een of andere manier heb je daar wel internet nodig... In nederland laat ik het uit staan, maar ik bleef in belgie de melding krijgen of ik wel gebruik wou maken van internet.

Dit, terwijl de mappen in belgie er gewoon op staan.... Schiet lekker op zo zeg! Is dit wel op te lossen of hoe werkt dit normaal?

Edit: er staat wel een update klaar nu. Gaat naar versie 3.4, hopelijk lost dit al het een en ander op.
Ook veel in NL krijg ik niet gevonden, soms neemt hij namelijk gemeente als plaats. Schiet ook lekker op...

[ Voor 29% gewijzigd door Tonkey op 14-02-2011 18:30 ]

Pagina: 1 2 Laatste