Actie Haiti 2010

Pagina: 1
Acties:
  • 760 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Topicstarter
Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd en bedacht me ineens of het misschien een idee is om net als in 2005 iets te ondernemen waardoor "wij" als T.Net ons steentje bijdragen op Giro 555.

Ter informatie terug in de tijd plan: Actie voor slachtoffers aardbeving Azië

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Complete FP uitlenen aan @giro555 voor #haiti gaat wat ver, maar @tweakers heeft zojuist een tekstad ingeboekt. Banners zijn onderweg.
bron
Bezig met opzetten actie tbv #haiti via @tweakers. Geen geld of hardware, maar kleding. (via @wilbertdevries)
bron

Zo te zien zijn ze al ergens mee bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Tenzij ik iets mis gebeurt er helemaal niets tenzij dat ook via Twitter gebeurt. I.i.g. is het toch wel handig om het voor vanavond af te ronden want dan wordt de opbrengst verdubbeld.

Gezien het tijdstip en de resterende uren denk ik dat het nu een beetje te laat is. Jammer.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Guardian Angel schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:55:
Tenzij ik iets mis gebeurt er helemaal niets tenzij dat ook via Twitter gebeurt. I.i.g. is het toch wel handig om het voor vanavond af te ronden want dan wordt de opbrengst verdubbeld.

Gezien het tijdstip en de resterende uren denk ik dat het nu een beetje te laat is. Jammer.
En waar gaan ze dat dubbel aantal kleren vandaan halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:56
Ik geloof niet dat we deze keer geld gaan inzamelen, of ik moet 'deze keer geen geld of hardware' verkeerd interpreteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Wat ik heb begrepen is dat ze ook geen kleding willen, omdat het simpelweg niet gedistribueerd kan worden. Geld is het enige wat telt hoor ik overal :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
zeef schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:39:
Ik geloof niet dat we deze keer geld gaan inzamelen, of ik moet 'deze keer geen geld of hardware' verkeerd interpreteren. ;)
Er is een tekort aan voedsel, middelen om puin te ruimen, huisvesting e.d.. Kleding kost ook geld en kan gekocht worden met.... geld. Ik vind dat er dus niet goed over is nagedacht.

Maar nogmaals, dat de opbrengst van de actie tot vandaag verdubbeld wordt is voor de hulp wel zo leuk. Het kan ook morgen maar dat scheelt dan 50%.

Ik zou het niet verstandig vinden om nu nog iets te starten.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom maak je je er zo'n punt van? Het is niet alsof de hele media ons niet overstelpt met verzoeken tot storten op Giro 555.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Topicstarter
Gunner schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:51:
Waarom maak je je er zo'n punt van? Het is niet alsof de hele media ons niet overstelpt met verzoeken tot storten op Giro 555.
Het maakt mij helemaal niets uit of er iets vanuit T.Net gedaan wordt hoor.

De laatste keer dat T.Net iets deed was in 2005 en aan die actie deed ik mee waardoor ik nu nog steeds een abonnement heb. Als het toen goed liep, waarom zou het dan nu niet goed lopen?

Het schoot mij pas te binnen toen ik gisteren een e-mail kreeg dat mijn abonnement afliep en dat heb ik direct verlengd.

Don't shoot the messenger. Als het jou geen bal interesseert is het beter om te zwijgen.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:56
Royz schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:40:
Wat ik heb begrepen is dat ze ook geen kleding willen, omdat het simpelweg niet gedistribueerd kan worden. Geld is het enige wat telt hoor ik overal :?
Iedereen die geld wil geven kan dat doen via 555. Daar wordt het ook nog eens verdubbeld door de overheid. Het heeft dus niet zoveel zin om dat óók te gaan doen. Tweakers heeft daarom gedacht om een alternatief te verzinnen waarbij we het makkelijk maken voor mensen om de medemens in Haïti te helpen. Natuurlijk staat het je volkomen vrij om het er niet eens mee te zijn of om niet me te doen. Het is echter absoluut niet waar dat deze vorm van hulp niet gewenst is.

De niet geheel onbekende stichting Wereldouders denkt daar alsvolgt over:
Wat heeft Haiti nu nodig
Hulp is heel hard nodig. Voor noodhulp en de wederopbouw kunnen mensen hun giften overmaken op giro 1171 onder vermelding van noodactie Haïti -WereldOuders. Heel veel dank! Rick Frechette heeft aangegeven dat er naast financiële steun ook behoeften is aan:

Medicijnen
Verbandmiddelen (ook steriel)
Gipsmaterialen
Spalk materiaal
Handschoenen
Infuusmaterialen en -middelen
Injectienaalden
Mondkapjes
Gipsmaterialen
Antibiotica
Pijnstillers
Morfinepreparaten

En alles waar tijdens een ramp behoefte aan is voor de daklozen zoals lakens, slaapzakken, handdoeken, tenten etc..
Verdere discussie graag hier : Tweakers.net zamelt kleding in voor Haïti

[ Voor 18% gewijzigd door zeef op 21-01-2010 15:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.