Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een t-biljet. Hoe kom ik eraan, hoe regel ik het?
(en vooral: wanneer moet het bij de belastingdienst zijn??)

volgens mij wel het juiste frm voor...

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Beste net tweaker, welkom hier. Alle leden hier, proberen dit een discussieforum, geen google forum te maken. Jouw vraag is zeer waarschijnlijk sneller op te zoeken met google, dan dat het tijd kost om te posten.

Doe ons allemaal een plezier, en lees even de FAQ door, die hier geldt :), dan snap je waarschijnlijk waarom dit topic niet zo geweldig is.

Nogmaals welkom hier :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zo'n biljet vraag je natuurlijk aan bij de belastingdienst, of je download het programma van de site.
In dit topic staat waneer deze binnen moet zijn: Belastingaangifte 2009 - Tips & Trucs

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap dat ik dat formulier via belastingdienst kan krijgen, maar via die site kon ik alles niet duidelijk vinden. Vandaar dat ik het hier maar eens vroeg. RaZ dank, daar kan ik wel wat mee denk ik.
Het gaat me vooral om het 'hoe en wat' van dat T-biljet.

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 23:33:
Ik snap dat ik dat formulier via belastingdienst kan krijgen, maar via die site kon ik alles niet duidelijk vinden. Vandaar dat ik het hier maar eens vroeg. RaZ dank, daar kan ik wel wat mee denk ik.
Het gaat me vooral om het 'hoe en wat' van dat T-biljet.
Je kan ook bellen met de belastingdienst. Ze sturen dat spul zonder kosten naar je op ;)

Verwijderd

Topicstarter
OK, dan neem ik wel even contact met ze op want ik ben er nog niet uitgekomen. Op de site van de belastingdienst staan T-biljetten tot 2007.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dan heb je niet goed gekeken, hij staat hier gewoon tussen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 20:28
Belastingdienst is echt heel vriendelik en behulpzaam bij dit soort vragen

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster,
Dank, ik had een lijstje met biljetten en andere aangifteformulieren maar die hadden ze niet geupdate. Dank ik ieder geval.

Verwijderd

Topicstarter
Dan vul je daar je gegevens in, krijg je dit:
Pagina niet gevonden

De pagina die u hebt opgevraagd, is niet gevonden. De link op deze pagina is verkeerd of achterhaald.

* Controleer het internetadres in de adresbalk.
* Ga naar de startpagina: belastingdienst.nl.

Foutmelding: De pagina is niet gevonden (404)

Datum: Thu Jan 21 10:08:53 2010
Zucht.. leuker kunnen we het niet maken.

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 15:00
Ik moet dit binnenkort ook doen, op de website staan gewoon de formulieren applicaties die je digitaal kan invullen hiervoor heb je wel een DigiD nodig (en die kan je gratis aanvragen) maar je moet voordat je kan terug vragen wel eerst je jaaropgaaf hebben (als je die al hebt zijn ze snel bij jou) ja werkgever is verplicht die te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog geen jaaropgaaf, daarom vroeg ik ook hulp hier, want ik heb allemaal geen idee hoe het allemaal werkt. Ik werk nu pas voor het eerst (tja... eerder nooit tijd gehad).

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 20:28
Vraag z.s.m. je digid aan, beetje mazzel heb je die tegelijk met je jaaropgave. Je hebt op zich best wel de tijd om je teruggaaf te regelen maar ik kan me voorstellen dat je dat geld snel wilt hebben.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Topicstarter
Goed idee. En hoe vraag ik zo'n digid aan?

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 10:09:
Dan vul je daar je gegevens in, krijg je dit:

[...]

Zucht.. leuker kunnen we het niet maken.
Geweldig.
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:59:
Hier.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
http://www.digid.nl/ natuurlijk.. En het T biljet is volgens mij al een paar jaar achterhaald. Als je gewoon via het programma van de belastingdienst digitaal aangifte doet met behulp van de gegevens van je jaaropgave rekent hij vanzelf voor je uit hoeveel je terugkrijgt. Als je hem vervolgens digitaal verzend met het programma stort de belastingdienst het op je rekening. :)

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 19:59:
Ga naar www.google.nl, type in digid, klik op de eerste link en klik vervolgens op 'aanvragen'.

Volgens mij al met al minder werk dan een bericht posten op GoT.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Verwijderd

Topicstarter
Dank, ik heb na een paar honderd foutmeldingen mijn digId aangevraagd, zal binnenkort wel op de mat vallen.

Dank.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:54
Beste net tweaker,

Welkom op GoT.

Vanuit de crew zou ik je er op willen wijzen dat we iets meer eigen inzet verwachten op het forum. Dat betekent dat we voor het stellen van een (vervolg)vraag graag zien dat je het eenvoudige zoekwerk zelf ter hand neemt en daarna eventueel de voor discussie interessante vervolgvraag op het forum plaatst.

Aangezien dit zo wel is opgelost sluit ik dit topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.