Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Omzeilen beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
Ik heb een tijdje geleden een CD gekocht met volledige documentatie voor me jaguar(service & parts manual) bij
http://www.jdht.com/html/TrustFrames.html

nu is het vervelende dat wanneer ik een PDF opstart er een HCPS Manager opstart die ervoor zorgt dat:
PDF printen dmv pdf printer niet mogelijk is
screenshots maken niet mogelijk
tekst/afbeelding selecteren -> kopieren niet mogelijk

ook kan ik het alleen draaien met adobe reader 6.0

er zal vast een manier zijn om het te omzeilen en ik vind dat ik er wel recht op heb gezien ik gewoon heb betaald hiervoor.

beetje jammer want het is wel gewoon hele mooie/onmisbare documentatie.
en ik word er ook wel beetje moe van om voor alles adobe reader 6.0 te moeten gebruiken op mijn pc

verder is de CD volgends de FAQ op de website ook niet bruikbaar onder Vista, Mac OSX of Linux

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Je kan de docmuntatie toch gewoon inzien? Je mag alleen geen kopie maken.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 19:59
Daar ik een Linux-gebruiker ben heb ik misschien nog wat tips die je kan gebruiken in een willekeurige Linux distro. Ik zou het gewoon eens proberen met een willekeurige open source reader: Kpdf, Evince, etc etc. Voor zover ik weet luisteren die helemaal niet naar restricties in de pdf file. Mocht dat echt niet lukken kan je nog op de commandline aan de slag met pdfedit, pdf2ps (in postscript heb je geen restricties meer)...

In je post noem je even kort dat er een bepaalde manager opent als je die pdf file probeert te openen. Is het wel een pdf file dan? Ik kan me niet voorstellen dat een pdf file een executable gaat laden namelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door gertvdijk op 20-01-2010 14:43 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Of het mogelijk is om de beveiliging van deze CD te omzeilen is niet iets waar we hier op GoT je bij helpen. Ook al heb je toestemming of het product gekocht. Zie ook het Het algemeen beleid

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.