goede software voor de tvkaart

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:34
Ik heb dus al een tijdje een tvkaart, maar die software om tv mee te kijken is echt brak, dus wou ik ff vragen wat nou een goed prgie is om tv mee te kijken???

De search heb ik gebruikt, maar kon niks goeds vinden

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik heb er laast ook al een topic over gestelt maar ook geen goed antwoord gehad
maar misschien deze keer

je hebt zeker een Miro pctv rave en je draaid
zeker ME...

Ik wel en daarom gebruik ik niet eens meer dat ding.

Verwijderd

ik heb ook een pctv rave, maar ik heb geen win me, maar wel 98. Ik vind die software ook gaar, dus nu zijn er al 3 mensen (waarschijnlijk nog meer) met dit probleem, rede genoeg dus om daar een goed antwoordt op te geven :?!

Verwijderd

uuuhmm ik heb precies het zelfde kaartje maar kun je mij vertellen wat je er niet aan bevalt????? ik heb namelijk nergens last van... misschien heb je oude software/slechte verbinding...anders weet ik het ook niet

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 23:34
ik heb er al eerder antwoord op gegeven
maar iedereen vond dat ineens illegaal
ik begrijp niet waarom

zie deze topic

Verwijderd

ik heb een haauppage primio propter `m erin en kon binnen 5 min alles mooi ontvangen met win32tv en win2000tv en jawel.....dit alles onder win me :r

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Heb hier ook een haupauge kaart, doet het prima:) maarjea alleen die software hè :(
Die brakke canalsuite die als je em opend of resized meteen de tuner opnieuw gaat instellen waardoor de hele app nogal brak en stotterend overkomt :r
Onder linux hebbie daar geen last van, die windows app is dus echt brak geprogrameerd:(

Als iemand een alternatief weet dan mogen ze hier van mij ook wel een linkje plaatsen:)

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Is er nu een jaar later al iemand die goeie software heeft gevonden?
Ik ben nu namelijk ook op zoek naar goeie software voor mijn TV kaart en er is hier nergens een topic over te vinden waarin ik een antwoord vind.

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 11:38

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Ik gebruik hier gewoon wintv2000(http://www.hauppauge.com is van de maker van de win/tv serie). Werkt wel aardig.

Verwijderd

Ik gebruik DScaler. Is een opensource project.
Heeft zijn eigen drivers voor bt7?? chips. Werkt beter als de PCTV studio.

http://www.dscaler.com

Ik denk dat dit een van de beste progjes is voor tv kaarten.
Pagina: 1