Toon posts:

Weet iemand waar ik wintv kan downloaden??????????

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek wintv softwarte want daar blijk je ook gewoon ehum... ALLE zenders mee te kunnen kijken. dan snappen jullie het wel hoop ik. maar weet iemand dat te viden????
geef dan please ff een URL'etje!!!

thkz...

Verwijderd

slotje?

Verwijderd

Topicstarter
wat nou slotje???? dat hoeft toch helemaal neit want dat is geen iligale software!!!!!
dus geef maar snel alstublieft een URL want ik wil zo graag tv gaan kijken!!!!!!
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:28
Waarom zou dit NIET illegaal zijn?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
Daar zijn wij net zo blij mee als de meeste automobilisten met flitspalen.
Laat dat dus!!!
Er zijn zat sites op het Internet (er zijn naar schatting 2 miljard websites, lijkt me sterk dat je tussen die overige 1.999.999.999 sites niks van je gading vindt) waar je naar hartelust de meest illegale shit kunt halen die er te krijgen is.

Maar, maar... Abandonware dan? Al die ouwe proggies en OSsen als Paint Shop Pro, Wolfenstein3D, DOS 4 en Windows 3.11 mag toch wel?
Nee. Een programma is pas vrij te kopieren als de fabrikant dat zelf expliciet aangeeft. Ondanks het feit dat bijvoorbeeld Microsoft geen support meer op Windows 3.11 geeft, is het geen software dat zomaar verspreid mag worden. Dus linkjes naar dergelijke programma’s mogen ook niet, tenzij de maker ervan zelf aangeeft dat het vrij verspreid mag worden.
Dank U

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 21:39 schreef KoNtErBoNkEr het volgende:
wat nou slotje???? dat hoeft toch helemaal neit want dat is geen iligale software!!!!!
dus geef maar snel alstublieft een URL want ik wil zo graag tv gaan kijken!!!!!!
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
http://www.wintv.com/
Is er geen software meegeleverd bij de aankoop van je video /TV kaart? Anyway als je geregistreerd ben op de website kun je de software downloaden...

Verwijderd

Topicstarter
omdat dit standaard software is die bij een 3e rangs tv-kaart word geleverd maar ik een mooie miro pc/tv pro heb!!!
DAAROM!!!!

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 06 maart 2001 21:45 schreef KoNtErBoNkEr het volgende:
omdat dit standaard software is die bij een 3e rangs tv-kaart word geleverd maar ik een mooie miro pc/tv pro heb!!!
DAAROM!!!!
Standaard software betekent nog niet dat het software is die verspreid mag worden.

Bij Compaq pc's word ook "standaard" Windows meegeleverd. Dat betekent nog niet dat je die Windwos vrij mag verspreiden. Er blijft copyright opzitten.

Verwijderd

Topicstarter
ten 1e kan het me bar-weinig schelen of dat nou illigaal is of neit want dat is het niet want zelf op deze COMPLEET LEGALE site kun je toch zekr software UPDATE's halen dus zit niet zo zeiken over dat!!
ten 2e wil ik alleen maar ff een url en hoef ik neit dat hel gezeik over ons wet-boek en flitspalen
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 23:34
wat een gezeur zeg
wintv wordt standaard bij de hauppauge kaarten gegeven
www.hauppauge.com zou ik zeggen
daar kan je m gratis downloaden

geen warez dus !!!
ik weet alleen niet of het ook met andere merken tv-kaarten werkt

Verwijderd

Waarschuwing!

• Jag