Beste,
Ik heb in een db diverse tabellen met informatie rondom elders opgeslagen docs(tiffs)
In een record informatie zoals documentid,aantal blz,opslagplek enz.
Ik heb een form gebouwd,een combobox,waarmee een gebruiker een keuze kan maken,vervolgens verschijnt in het subform het resultaat,1 of meerdere records,en een button,waarachter code tot oproepen van docs.
Wat is de bedoeling,een gebruiker zoekt naar een nummer mbv de combobox,krijgt een resultaat,selecteert een record,en klikt op de button om de/het bijbehorende doc te bekijken.
Op dit moment krijg ik alleen het document achter het eerste record te zien,in plaats van het geselecteerde record,wat doe ik fout,kan iemand me helpen.
Code achter button:
Ik hoop dat iemand me op het juiste spoor kan zetten,alvast bedankt voor de moeite !!!!
Ik heb in een db diverse tabellen met informatie rondom elders opgeslagen docs(tiffs)
In een record informatie zoals documentid,aantal blz,opslagplek enz.
Ik heb een form gebouwd,een combobox,waarmee een gebruiker een keuze kan maken,vervolgens verschijnt in het subform het resultaat,1 of meerdere records,en een button,waarachter code tot oproepen van docs.
Wat is de bedoeling,een gebruiker zoekt naar een nummer mbv de combobox,krijgt een resultaat,selecteert een record,en klikt op de button om de/het bijbehorende doc te bekijken.
Op dit moment krijg ik alleen het document achter het eerste record te zien,in plaats van het geselecteerde record,wat doe ik fout,kan iemand me helpen.
Code achter button:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Option Compare Database Private Sub Combo2_AfterUpdate() ' Find the record that matches the control. Dim rs As Object Set rs = Me.Recordset.Clone rs.FindFirst "[DWDOCID] = " & Str(Nz(Me![Combo2], 0)) If Not rs.EOF Then Me.Bookmark = rs.Bookmark End Sub Public Sub Command4_Click() ' Calculate subfolders,display path and filename and extension Dim intSubmap1 As Integer Dim intSubmap2 As Integer Dim intExt As Integer Dim A As Long Dim myVar As Byte intExt = 1 DWCOUNTER = DWDOCID intSubmap1 = Int(DWCOUNTER / (CLng(256) * 256)) intSubmap2 = Int(DWCOUNTER / 256) And 255 And 255 map1 = Format(intSubmap1, "000") map2 = Format(intSubmap2, "000") Do While intExt <= DWPAGECOUNT A = Shell("C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\MODI\11.0\MSPVIEW.EXE D:/" & "GIRONR" & "." & Format(DWDISKNO, "000") & "/" & map1 & "/" & map2 & "/" & Format(DWCOUNTER, "00000000") & "." & Format(intExt, "000")) ' MsgBox "Uw dossier bestaat uit " & DWPAGECOUNT & " blz " & "D:/" & map1 & "/" & map2 & "/" & Format(DWCOUNTER, "00000000") & "." & Format(intExt, "000") intExt = intExt + 1 DWCOUNTER = DWCOUNTER + 1 myVar = MsgBox("Wilt u de volgende pagina bekijken?", vbYesNo + vbQuestion) If myVar = 7 Then Exit Sub Loop End Sub |
Ik hoop dat iemand me op het juiste spoor kan zetten,alvast bedankt voor de moeite !!!!
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 19-01-2010 12:46 . Reden: Code-tags toegevoegd ]