Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lui,

Zojuist ben ik de trotse eigenaar van de Sony KDL 52 W5500.
Nouja, eigenaar.... ik heb hem besteld/betaald.

Nu zag ik dat er een internetaansluiting op de achterkant van de TV zat.
Wat kun je hier allemaal mee doen?
Ik vroeg me af of het mogelijk was om video te streamen van mijn computer via het netwerk zonder te tussenkomst van een computer?

Bedankt!

Funk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Als je PC DNLA ondersteund wel. Maar download de handleiding maar eens daar staat in hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Windows 7 Ultimate ondersteund het uit zichzelf al lees ik.
Ik hoop dat het echt zo makkelijk is om de TV aan te sluiten als er wordt beweert...

Gelukkig wel een mooi 54Mbit netwerkje (alles ethernetkabel met uitzondering van laptop) liggen thuis.
Daar zal het dus niet aan liggen.
Ik vraag me alleen af of die TV mijn MKV, Avi, DVD formaat video's allemaal gaat eten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:33:
Ik hoop dat het echt zo makkelijk is om de TV aan te sluiten als er wordt beweert...

Gelukkig wel een mooi 54Mbit netwerkje (alles ethernetkabel met uitzondering van laptop) liggen thuis.
Ik vraag me alleen af of die TV mijn MKV, Avi, DVD formaat video's allemaal gaat eten
Dat laatste kun je wel vergeten.. de tv ondersteund bijna geen videoformaten; raadpleeg hiervoor de handleiding daar staat in wat ie wel kan afspelen

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:33:

54 Mbit is niet heel snel voor een bedraad netwerk hoor ! Theoretisch net zo snel als Wireless G, en daar kan ik iig geen films fatsoenlijk mee streamen. Hier loopt alles door een 1 Gbit netwerk, dat loopt wel snel :), maar weet niet of je met 54mbit kan streamen :o, zijn vast wel experts op dat gebied die dat kunnen zeggen, maar mijn ervaring is dat het niet zo goed gaat.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nouja ik speel nu ook FullHD films af op mijn huidige tv beneden via mijn 54Mbit netwerkje...
Het enige verschil is dat er nog een PC tussenstaat....
Is dat principe niet redelijk hetzelfde?

Heel fijn dat jouw netwerk beter is dan de mijne... anyway...

Ik zal kijken hoe het loopt
In de handleiding staat vast wel wat ie allemaal slikt inderdaad.
Wellicht dat ik 's nachts wat rotzooi kan converteren en zo toch de boel af kan spelen.
We zullen zien, ik ben in ieder geval benieuwd naar de TV! :)

Bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

54Mbit is ook snelheid van je draadloze netwerk.. bedraad is altijd 100 of 1000Mbit

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb philips tv (8000 serie) met een netwerk aansluiting, eindelijk ook aangesloten.... na veel vloeken en half pakje sigaretten werkte het ook eindenlijk.

Ik kan de films prima afspelen, wel eerst omzetten naar afspeelbaar formaat, maar hoe krijg de subs erbij?
via de hc set met usb is het geen probleem .srt er bij zetten en kijken maar, helaas lukt dit niet via het netwek heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn netwerkverbinding met de tv loopt via MP 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:57

FeaR

In GoT we trust

Waarom dit topic ook kicken naast dat je Philips Cineos 42PFL9603D - streaming ook al hebt gekicked en gekaapt...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.