Toon posts:

Prijzen van de Acer Ferrari One 200

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De prijzen bij de topics over de Acer Ferrari One 200 kloppen volgens mij niet helemaal.
De lagere genoemde prijzen zijn m.i. namelijk van de Acer Ferrari One 200-312G16N met 2 Gb en 160Gb en de hogere genoemde prijzen zijn van de Acer Ferrari One 200-313G25N met 3Gb en 250Gb.
Dus let goed op wat je koopt !!!!!!!
Helaas zijn desbetreffende topics al gesloten zodat ik dit daar niet kan melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Mogen we een linkje van je? Voor zover ik kan zien hebben we recent niks over dit ding gepubliceerd, dus ik weet even niet waar je het over hebt :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
o.a. hier: pricewatch: Acer Ferrari One 200-313G25N
Bij o.a. Dixons staat de prijs van de 200-312G16N met 2Gb/160GB en bij o.a. Informatique staat die van de 200-313G25N met 3Gb/250GB. En zo staan er m.i. nog meer fouten.

En bij de onderstaande link staat in de kop m.i. de prijs van de goedkopere 200-312G16N i.p.v. van de 200-313G25N. Zie Het grote Acer Ferrari One topic

Ik vraag me daarom ook af met welke versie de test is uitgevoerd.

Ik kan me overigens niet aan de indruk onttrekken dat die bedrijven zelf ook de type nummers doorelkaar gehaald hebben. De prijsverschillen zijn gewoon te groot. En bijvoorbeeld Informatique staat juist bekend dat ze erg goedkoop zijn en lijken hier juist heel duur.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

't Wordt iets duidelijker. Iets ;)

In reviews: Acer Ferrari One: de bolide onder de mini-notebooks? - waar je het kennelijk over hebt - staat op pagina 2 precies welk apparaat we hebben getest: de versie met 3GB en 250GB. Diezelfde notebook is ook gekoppeld met dat forumtopic.

Als ik je goed begrijp, is het 'enige' probleem dat er verkeerde prijzen in de PW staan, maar daar gaat de redactie niet over, daar hebben we een compleet Pricewatch-forum voor. En daar verplaats ik dit topic dus maar naartoe :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-03 19:58
De winkels met de 200-312G16N gekoppeld aan de 200-313G25N zijn voor zover ik zie Laptopleader, Chear en Dixons. Als je een prijs vindt, welke onjuist is, dan kun je dat ook direct vanuit die pagina melden naar het Pricewatch Meldpunt. Dat bespaart je een gang naar het forum en het komt meteen op het bord van de juiste persoon terecht. Des te sneller is zo'n foute prijs dan ook verdwenen. Het Meldpunt-icoontje ziet er uit als Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/r/ae.gif en kan je vinden door met de muis boven de foute prijs te hangen.