Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kun
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 22:40
Ik heb een tijdje terug mijn HTC HD2 van Vodafone binnen gekregen, en wil deze nu ook graag in het buitenland gebruiken. Kennelijk zit er geen simlock op dit toestel, want na het plaatsen van mijn buitenlandse SIM kaartje kon ik direct bellen zonder problemen.

Echter lukt het me nog niet om een 3G verbinding op te zetten. Wanneer ik naar de gegevensverbindingen ga in de instellingen dan heb ik daar alleen de keuze tussen 'Vodafone NL - Business' en 'Vodafone NL - Private'. Via Google kwam ik erachter dat je hier normaal gesproken je land en provider kunt kiezen, maar kennelijk heeft Vodafone dit aangepast. Ik heb ook geprobeerd om in GoT te zoeken of iemand dit al eerder heeft uitgezocht, maar ik blijf alleen maar errors krijgen bij het zoeken, dus kwam ook daar niet verder.

Ik heb ook al contact opgenomen met mijn provider in het buitenland, en die hebben me toen de configuratie toegestuurd. Deze heb ik via de telefoon geaccepteerd, maar zonder succes.

Weet iemand nog een andere mogelijkheid om handmatig een verbinding in te stellen naar mijn lokale provider in het buitenland? Of moet ik dan eerst de telefoon flashen naar een stock rom van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Deze vraag kan je het beste stellen in het grote HTC HD2 topic
Daar zitten de mensen met gebruikerservaring van deze telefoon.

Aap!