Weer nieuwe spel???

Pagina: 1
Acties:
  • 385 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bh-hage
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik ben groot fan van de serie heb alle films Episodes gezien, maar er zijn al meer dan 12 spelen, PS 2 3x bur, 3x Ten, 2 specials,
en nog Burst limit en Airbrid,
niet een beetje teveel van het goede het enige wat ze veranderen zijn af en toe de gameplay, maar die komt meestal toch al uit een eerder versie,,
nog rendabel ik weet het niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gok dat je het hebt over Dragon Ball Z?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Kan iemand mij verlichten en vertellen waar dit over gaat?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03:53

g0tanks

Moderator CSA
Wat is het praktisch nut van dit topic?

Om trouwens even op de discussie in te gaan, de Dragonball Z games zijn over het algemeen wel leuke vechtspellen, zelfs al is er niet veel veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Als er een nieuwe console uitkomt vind ik het prima dat ze een nieuwe releasen, maar om nou Shin Budokai 1, 2 en weet ik veel wat te releasen voor dezelfde console...

[ Voor 81% gewijzigd door g0tanks op 18-01-2010 12:45 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gok2, er komt een nieuwe DBZ game uit, vechtspelletje.

Maar ik heb 2 games ervan en moet zeggen dat het verschil toch wel enorm is, Burst Limit en nogwatnogwat deel 3. Burst Limit speelt btw wel leuk :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Je topic is erg onduidelijk en de titel laat je lekker aan de verbeelding over maar dat is niet helemaal de bedoeling. Sowieso is het handig om eerst Het algemeen beleid te lezen.

Dit topic gaat dicht want nu gaat het 'nergens over'..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.