Hoi,
Ik probeer een BMI calculator te maken die aangeeft wat je bmi is en daarbij ook of je ondergewicht, normaal gewicht, enz hebt
Screenshot:

Ik zou graag dus de optie willen toevoegen dat mensen ook gelijk te weten krijgen of ze een over of ondergewicht etc hebben. mijn code tot nu toe is
Code kan tussen [code=vb][/code] tags
weet iemand wat ik toe moet voegen om te laten zien wat diegene heeft (overgewicht/ondergewicht)
Dacht zelf aan een Label maar hoe moet ik instellen dat het programma dit in het label zet bij bijvoorbeeld een BMI waarde van onder de 18.5
Alvast heel erg bedankt!
Ik probeer een BMI calculator te maken die aangeeft wat je bmi is en daarbij ook of je ondergewicht, normaal gewicht, enz hebt
Screenshot:

Ik zou graag dus de optie willen toevoegen dat mensen ook gelijk te weten krijgen of ze een over of ondergewicht etc hebben. mijn code tot nu toe is
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Public Class Form1 Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load End Sub Private Sub Button1_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click Dim height, weight, bmi As Single height = TextBox1.Text weight = TextBox2.Text bmi = (weight) / (height ^ 2) Label4.Text = bmi End Sub End Class |
Code kan tussen [code=vb][/code] tags
weet iemand wat ik toe moet voegen om te laten zien wat diegene heeft (overgewicht/ondergewicht)
Dacht zelf aan een Label maar hoe moet ik instellen dat het programma dit in het label zet bij bijvoorbeeld een BMI waarde van onder de 18.5
Alvast heel erg bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 17-01-2010 18:52 ]