3.5 jack male femal 3 rings (headset extender) waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-01 06:33
Overal waar ik heb gezocht, ebay, conrad, amazone en op tweakers blijkt het niet mogelijk te zijn om een headset extensie kabel te kopen.

Het gaat hier dus over een normale (niet recessed zoals de ipod) 3 rings 3.5mm jack kabel. Male female.

Weet iemand waar ik dit kan kopen?

• fortfort
Ja dat bedoel ik inderdaad, echter dit kost 60$ inclussief verzend kosten. Raar dat bedrijven als conrad, allekabels etc dit niet hebben. Weet jij nog een winkel?

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 15:29
Probeer anders eens te zoeken op iphone headset verlengkabels. Want fysiek zouden die hetzelfde moeten zijn alleen na wat zoeken kom ik daar ook niet echt gek veel van tegen. Overigens kom ik wel verlopen van 3.5mm naar 2.5mm tegen dus als je daar kabels voor tegen kom zou dat ook nog een optie zijn...

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

medimarkt, heb een philips voor 13 euro gekocht daar.

sssh1112

Weet niet of het werkt (lijkt in ieder geval op wat je zoekt), maar werkt perfect op mijn Nokia E75

If you choose to criticise you choose your enemies

Verwijderd

Emmeau schreef op zondag 17 januari 2010 @ 18:33:
medimarkt, heb een philips voor 13 euro gekocht daar.

sssh1112

Weet niet of het werkt (lijkt in ieder geval op wat je zoekt), maar werkt perfect op mijn Nokia E75
Nee want daarvoor is de 3de ring voor de microfoon die in de aansluiting zit denk niet dat dat gaat werken.

• fortfort
Nee dat werkt inderdaad niet, vrees dat de ingang 3 polig is (2 ring) en niet 3 polig (3 ring).

Wat ik wil is een bury (carkit) module geschikt voor nokia 3110c omzetten naar mijn n95, zonder een module van 200euro te kopen.

Bijzonder is echt wel dat deze kabels zo zeldzaam lijken te zijn. die iphone kabels zijn trouwens recessed, ofwel iets taps toelopend!@#$%^&*

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Denk dat je beter een bluetooth carkit kunt kopen, vast of simpelweg met een oortje. Stuk goedkoper, veel gangbaarder, en geen geouwehoer met snoeren :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• fortfort
Ja maar er zit nu al eenmaal een geintegreeerd systeem in die ik wil gebruiken. Zoek dus ook nog een verleng kabel van de nokia adapter aansluiting dus female male. Ook volstrekt onvindbaar. Maar blijf zoeken

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:33

reiker

dan jij!

fortfort schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:18:
Ja maar er zit nu al eenmaal een geintegreeerd systeem in die ik wil gebruiken. Zoek dus ook nog een verleng kabel van de nokia adapter aansluiting dus female male. Ook volstrekt onvindbaar. Maar blijf zoeken
De Okaphone hier in Groningen verkoopt die plugjes gewoon los (male, female kunnen ze vast ook voor je regelen als je belt/mailt/binnenloopt), combineer die met een stuk kabel die je bij de bouwmarkt haalt en dan heb je echte voldoening van een doe-het-zelf oplossing :)

Als je niet in (de buurt van) Groningen woont kun je volgens mij bij Okaphone ook bestellen, en anders heeft je lokale electronica-boer het vast ook wel! :)

Zo gezegd, zo gedaan.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:27
Waarom maak je dat kabeltje niet zelf? De stekkers zijn wel te krijgen, bijvoorbeeld bij conrad:

4 polige 3,5mm jack male (en volgens mij is dit een vergulde variant)
4 polige 3,5mm jack female (ook die heeft een vergulde variant)

kabeltje erbij, even solderen, en klaar?

edit:
Spuit 11, ik had even op F5 moeten drukken na het opzoeken van die linkjes. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Xander op 17-01-2010 21:37 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:33

reiker

dan jij!

Zo gezegd, zo gedaan.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:40
Deze er ook nog bij en je kunt aan de slag :+

[ Voor 112% gewijzigd door ShittyOldMan op 18-01-2010 17:43 . Reden: fixed ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

• fortfort
ShittyOldMan schreef op maandag 18 januari 2010 @ 00:22:
Deze er ook nog bij en je kunt aan de slag :+
Bovenstaande allemaal goed werk, het gaat ergens op lijken, maar jouw link kan ik niet openen!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Van Conrad kun je geen directe links posten. Als ik de link nazoek kom ik bij een microscoop uit?? :)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:24
karstjan schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:44:
Van Conrad kun je geen directe links posten. Als ik de link nazoek kom ik bij een microscoop uit?? :)
da's om heel precies te solderen :P

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:40
precies :+
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=840946
ik dacht dat je onder 'directe productlink' een bruikbare link kon vinden, maar kennelijk niet

3,5mm is nog te doen?, 2,5mm zou al erg klein worden (ben nooit verder geweest dan 3 polig)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:24
flatcable icm SMD is pas een feest... Dan is een microscoop echt wel makkelijk :P
Pagina: 1