"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Als TweakGear binnenkort van start gaat kun je daar speciale Topix bingo-kaarten bestellen, daar zijn die codes voor.Op dinsdag 06 maart 2001 21:21 schreef bramvrzt het volgende:
Wat houdt deze code precies in?
LOLOp dinsdag 06 maart 2001 21:24 schreef Chaos het volgende:
[..]
Als TweakGear binnenkort van start gaat kun je daar speciale Topix bingo-kaarten bestellen, daar zijn die codes voor.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Hoe duur zijn die ???
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Denk MySQL error: "Too Many Connections" ofzo. Jij bent niet de enige hier!Op dinsdag 06 maart 2001 21:21 schreef bramvrzt het volgende:
Regelmatig zie ik bij het browsen op het forum foutcode #50, database error. Deze is gewoon te behelpen door even te refreshen
....
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Whatever.
Vandaag was er ook weer geen doorkomen aan...Op dinsdag 06 maart 2001 23:01 schreef meendering het volgende:
Het is aardig brak hier de laatste tijd.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
En die brakke topics komen ook steeds vaker voor.. maar je kunt ze wel zelf repareren.. gewoon met deze link je originele topic invullen
http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=xxxxxx
en op de plaats van de xxxxxx het topicnummer invullen.
weer zo'n voorbeeld, die link geeft ook al een vage error!!!Op dinsdag 06 maart 2001 23:06 schreef rick_h het volgende:
http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=xxxxxx
:P:9:);)
Maak van jouw probleem niet mijn probleem
Ja, wie het eerst z'n kaart vol heeft krijgt een gratis rondleiding door de Vuurwerk-serverruimteOp dinsdag 06 maart 2001 21:24 schreef Chaos het volgende:
[..]
Als TweakGear binnenkort van start gaat kun je daar speciale Topix bingo-kaarten bestellen, daar zijn die codes voor.
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Met of zonder sloophamer ?Op woensdag 07 maart 2001 16:09 schreef Daniel Kegel het volgende:
[..]
Ja, wie het eerst z'n kaart vol heeft krijgt een gratis rondleiding door de Vuurwerk-serverruimte
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Zeuren is ook een vak
Ga je fijn wat anders doen zolang, je weet toch als je een trouwe bezoeker bent dat de upgrade eraan komt...
dacht ik vorige maand ookOp woensdag 07 maart 2001 16:09 schreef ALH het volgende:
ach, zal wel weer goed komen moet je maar denken
vind het een slechte zaak voor een pagina als deze
Idd, tenslotte zijn heel veel mensen dagelijks afhankelijk van GoT en kunnen ze hier absoluut niet zonder.Op woensdag 07 maart 2001 16:22 schreef Wouter17 het volgende:
vind het een slechte zaak voor een pagina als deze
Sterker nog, ik denk dat de Nationale Veiligheid in het geding komt als GoT zo slecht bereikbaar blijft!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Als ik iets post, en dan ff kijk of het wel layout en opmaak verantwoord is (
GoT is weird de laatste tijd...
Verder goed bezig adjes
By each crime and every kindness, we birth our future
Vandaag ook niet, en sloom dat het is :r:r:r:r:r:rOp dinsdag 06 maart 2001 23:05 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Vandaag was er ook weer geen doorkomen aan...
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Denk je dat Femme en zijn kameraden op hun luie reet erorrs zitten te kijken ofzo? Die zullen er heus wel wat aan doen hoor, en koop anders zelf een vette server voor GoT van duizenden guldens ofzo, dit forum is en blijft een "dienst" hoor, waar jij niks in investeert dus ook niks over te zeggen hebt en bovendien, er is meer in de wereld hoor dan internet...
zo, dat moest ik even kwijt
Verwijderd
StatBar.nl - @GoT
Gelukig weten ze dat al, maar wat er is weten ze niet:
Woensdag 7 maart 2001
(netwerk) 19:45 Door nog onbekende oorzaak geeft een router in Amsterdam zeer hoge pingtijden. Hierdoor is de Internet verbinding naar sites buiten het chello netwerk vertraagd.
Ik heb zelfs al een telefoontje gehad van iemand die geen mail kon versturen met chello..
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
omdat Ricks internet brak is geef ik maar linkjeOp woensdag 07 maart 2001 20:03 schreef ALH het volgende:
Kom op zeg, zit allemaal eens niet zo te zeiken zeg
Denk je dat Femme en zijn kameraden op hun luie reet erorrs zitten te kijken ofzo? Die zullen er heus wel wat aan doen hoor, en koop anders zelf een vette server voor GoT van duizenden guldens ofzo, dit forum is en blijft een "dienst" hoor, waar jij niks in investeert dus ook niks over te zeggen hebt en bovendien, er is meer in de wereld hoor dan internet...
zo, dat moest ik even kwijt
www2.tweakers.net/plan/81
er komt een Arshiaserver
\o/
Bingo!Op donderdag 08 maart 2001 11:52 schreef Daniel Kegel het volgende:
Da's code 23 geloof ik
\o/
foei!Op donderdag 08 maart 2001 10:38 schreef Reyes het volgende:
Kreeg gisteren een foutcode (nummer weet ik niet meer) met als melding hacker :?:?
Verwijderd
Ja, sozOp donderdag 08 maart 2001 15:58 schreef ALH het volgende:
[..]
foei!
Maar heeft die foutcode ook nog een betekenis
weet ik nieOp vrijdag 09 maart 2001 08:26 schreef Reyes het volgende:
Schop
Nou ?