Je bedoelt een van deze?mcDavid schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:16:
[...]
Ze hebben die ZBOX ook mét DVD/bluray speler

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 05-01-2011 02:15 ]
Testing, one, two ...
Je bedoelt een van deze?mcDavid schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 23:16:
[...]
Ze hebben die ZBOX ook mét DVD/bluray speler
[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 05-01-2011 02:15 ]
Testing, one, two ...
Ben ook naar iets dergelijks op zoek. Nu staat de 1501p op amazon.co.uk voor 270 pond (EUR325,-). Een vriendelijke prijs in vergelijking met die hier in Nederland. In die prijsklasse is ook de Asrock 3d 152d te vinden (wel in nl). Het enige voordeel van de asrock 152d is hdmi 1.4a, de 3d weergave, 7.1 audio en een iets grotere harddisk.whocarez schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:48:
Als je nu zou moeten kiezen tussen een asrock ion 330ht of een asus eee box 1501. Zou ik niet weten waarvoor te kiezen als xbmc op linux erop komt.
De asrock is prijs technisch intresanter dan den asus eee box maar de eeebox is weer stiller en ziet er gelikter uit.
Blu-ray support van de asrock heeft geen zin want linux kan ze op dit moment toch niet afspelen.
Performance is nagenoeg gelijk.
Ben dus eigenlijk een beetje opzoek naar wat is nu het prettigste ion systeem voor xbmc
[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 17-01-2011 14:13 . Reden: Prijs aangepast a.g.v. Euro/pond d.d. 17-01-2011 ]
Testing, one, two ...
Hmm dank voor de tip! Dit model helemaal over het hoofd gezien. Wat voor model/type/merk SSD schijf heb je gebruikt?hutch schreef op maandag 03 januari 2011 @ 19:35:
Sluit me aan bij Patchoro, heb zelf ook een Zotac HD-ND22 gekocht icm. een 32 GB SSD en draai XBMC onder W7. Binnen 25 sec heb ik XBMC op mijn scherm.
Sandy Bridge zit natuurlijk wel in een wat andere prijscategorie, de goedkoopste cpu (i3 2100) is alleen al 120 euro. Ben wel benieuwd naar hoeveel goedkoper de Pentium versies (G600/G800, komen in Q2-11) gaan worden, dat zijn denk ik interessantere dingen, ook de kleinere cache en lagere klok zou ze nog een haartje zuiniger moeten maken. Sandy Bridge Celerons van $50-60 komen pas in Q3-11, tenminste volgens de geruchtenmachine. De bijbehorende H61 chipset komt ook ergens in Q2-11, dus op een goedkope Sandy Bridge HTPC mag je minstens tot de zomer wachten.hardware-lover schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:11:
Ik zou enkele weken geleden direct ja gezegd hebben tegen het aanbod van Amazon maar nu twijfel ik aan een nieuwe kleine HTPC op basis van de nieuwe S1155 serie van Intel. Twijfels twijfels twijfels....
[ Voor 8% gewijzigd door Dreamvoid op 17-01-2011 11:04 ]
Ik heb het dan ook niet als voordeligere oplossing voor mezelf bedoeld hoor. De bovenstaande Asus kost buiten Amazon UK nog steeds een dikke 400 euro. Ik had gehoopt dat de ION2 ondersteuning had voor DTS-HD en True-HD en dan niet via linear PCM, maar dit is helaas niet het geval. Ik wil graag die audio ondersteuning op mijn receiver terug willen zien i.p.v. de tekst "PCM". Niet dat het meer zal brengen maar puur voor de looks. Op dit moment heb ik een Asus 1501B op basis van de ION330 en een overgang naar een ION525 gaat me waarschijnlijk net te weinig brengen in de algehele prestatie. Ik klaag helemaal niet over de weergave prestaties van de ION330 chipset hoor maar als het allemaal wat vlotter zou kunnen gaan dan zeg ik geen nee. Ik kijk het daarom allemaal rustig aan.....Dreamvoid schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:57:
[...]
Sandy Bridge zit natuurlijk wel in een wat andere prijscategorie, de goedkoopste cpu (i3 2100) is alleen al 120 euro. Ben wel benieuwd naar hoeveel goedkoper de Pentium versies (G600/G800, komen in Q2-11) gaan worden, dat zijn denk ik interessantere dingen, ook de kleinere cache en lagere klok zou ze nog een haartje zuiniger moeten maken. Sandy Bridge Celerons van $50-60 komen pas in Q3-11, tenminste volgens de geruchtenmachine. De bijbehorende H61 chipset komt ook ergens in Q2-11, dus op een goedkope Sandy Bridge HTPC mag je minstens tot de zomer wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 17-01-2011 14:05 ]
Testing, one, two ...
Je weet dat het allebei dezelfde lossless audio is he?hardware-lover schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:02:
Ik wil graag die audio ondersteuning op mijn receiver terug willen zien i.p.v. de tekst "PCM".
Testing, one, two ...
Ik zal mijn eigen vraag beantwoorden.mister iks schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:55:
Ik wil ook een zbox HD-ID11 of HD-ND22 aanschaffen.
Wat betreft beeld wil ik deze op mijn av reciever aansluiten dmv een dvi 2 component kabel. (geen HDMI ingang op Denon avr-2106) (http://www.allekabels.nl/...-Video---DVI-I-Kabel.html)
Rechtstreeks via HDMI naar mijn tv is geen optie omdat ik via de reciever wil kunnen switchen tussen mijn tv en mijn projector.
Bij de beschrijving van deze kabel staat dat dit niet altijd werkt.
Heeft hier iemand ervaring met een dergelijke setup?
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
Inmiddels is de prijs van bovenstaand artikel weer aangepast naar het "normale" niveau (Payment Total: EUR 448,99**), dus ik denk dat er een foutje gemaakt was door Amazon.ukhardware-lover schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:11:
De Amazone.uk aanbieding is scherp te noemen, komt op Payment Total: EUR 330,72** inclusief gratis verzenden (3-7 dagen). Als je met Windows 7 aan de slag zou willen dat is deze aanwezig bij de Asus maar als dit geen vereiste is dan zou de Asrock wellicht ook een optie kunnen zijn?
Ik zou enkele weken geleden direct ja gezegd hebben tegen het aanbod van Amazon maar nu twijfel ik aan een nieuwe kleine HTPC op basis van de nieuwe S1155 serie van Intel. Twijfels twijfels twijfels....
Testing, one, two ...
Is al genoemd in het xbmc topic.flipjevandejam schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:42:
Interessant, kent iemand hier http://openelec.tv/ ?
Scheelt je alle husle van audio-setup en opgetrokken om XBMC zo soepel mogelijk te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door job op 22-01-2011 14:52 ]
Anoniem: 359098
Ik denk dat Flipjevandam bedoelde met "Scheelt je alle husle van audio-setup en opgetrokken om XBMC zo soepel mogelijk te maken", dat OpenELEC direct alle drivers voor je installeert (op een paar kleine configuraties na), terwijl je met XBMC Live voor het grootste gedeelte hiervoor zelf bent aangewezen.job schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:46:
[...]
Is al genoemd in het xbmc topic.
De xbmcfreak live cd is voor het zelfde ontwikkeld, om nog een alternatief te noemen.
Heb net zelf een week een Shuttle XS35GT met 2GB RAM en een Intel SSD (de goedkoopste 40GB variant, data komt van het netwerk). Draai Windows 7 (Home Premium) met XBMC. Ik heb heb ook voornamelijk gekocht om te fungeren als XBMC machine, maar wilde het wel op Windows hebben draaien.Spam schreef op zondag 02 januari 2011 @ 01:03:
Ben bezig met het configureren van een Shuttle XS35GT - D510 atom (dual core) en ION2 chipset. Is voor mijn broer die per se geen fans wilde en dit leek een redelijk mooie oplossing. 2GB geheugen erin + 64 GB SSD.
Windows 7 + XBMC, driver CD van shuttle geinstalleerd (met ION 257.30 drivers) erop en ik ben not amused; internet explorer pagina's scollen traag en XBMC menu's gaan schokkerig. Full HD mkv's (tussen 4 en 11 gb) over vast ethernet (100Mbit) gaat goed (7-10% CPU load) maar over wireless N zuigt het![]()
Iemand anders al ervaring met dit systeem ? Verwacht ik nu teveel van dit systeem ? Ik draai zelf een oude P4 - 2.8 Ghz + 2GB + HD4550 insteek kaart en dan gaat dit veel soepeler
Ben al aan het kijken naar XBMC live, maar dat is niet voor deze topic. Volgens mij moet dit toch ook op windows 7 kunnen werken
Toch zijn er wat verschillen: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=832787Dreamvoid schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:06:
[...]
Je weet dat het allebei dezelfde lossless audio is he?
Ik had het dan ook niet over de gewone xbmc live cd, maar over de xbmcfreak live cd, http://www.xbmcfreak.nl/Anoniem: 359098 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 01:55:
Ik denk dat Flipjevandam bedoelde met "Scheelt je alle husle van audio-setup en opgetrokken om XBMC zo soepel mogelijk te maken", dat OpenELEC direct alle drivers voor je installeert (op een paar kleine configuraties na), terwijl je met XBMC Live voor het grootste gedeelte hiervoor zelf bent aangewezen.
[ Voor 6% gewijzigd door job op 23-01-2011 12:02 ]
Ik ben benieuwd of 'ie bevalt? Vanaf morgen is 'ie hier in de aanbieding, 150 Euro. Ben benieuwd of 'ie bevalt en of dat een goede koop is?coolmos schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 14:37:
Blijkbaar komt de Medion Akoya E2076 D (MD8340) vanaf aankomende zaterdag 30 oktober beperkt in de opruiming bij de Aldi voor € 175.
Intel® Atom™ processor 230 @ 1.6GHz
Authentieke Windows® 7 Home Premium
Volledige 1080p HD-videoweergave
via NVIDIA® ION™ grafische processor
320 GB harde schijf
2 GB werkgeheugen
2-kanaals analoge Audio Out, Digital Audio Out via HDMI-adapter
6x USB (waarvan 1x voor toetsenbord en 1x voor WLAN adapter)
1 x Ultra Mini-pc
1 x VESA MIS-D-houder voor monitor/LCD-tv
(afstand tussen gaten 7,5 x 7,5 cm of 10 x 10 cm)
1 x Multimediatoetsenbord met Trackball (2,4 GHz)
1 x USB WLAN Adapter (USB Adapter Wireless LAN 802.11 n-Draft met tot 300 Mbit/s bruto., compatibel met IEEE 802.11 b/g.)
1 x DVI-naar-VGA-adapter
1 x DVI-naar-HDMI-adapter
1 x Windows®7 recovery-dvd
1 x Medion Application & Support-dvd
Hier een uitgebreide review.
Ik snap wel dat dit geen hoogvlieger is, maar voor deze prijs laat ik hem niet liggen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zit nu met een Dell Pentium 4 2.8 HT desktop te werken met 1 gb geheugen onder Windows 7. Ik stel geen hele hoge eisen, dus de capaciteiten moet ongeveer hetzelfde zijn. Het lijkt me dat dat met die 230 wel het geval is?job schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:15:
Prima prijs voor wat je krijgt. De vraag echter is wat je er mee wilt gaan doen.
Voor een htpc is het gebrek aan hdmi of een optische/coaxiale uitgang en een remote wel een domper.
Voor een desktop vervanger ga je niet blij worden van de single core atom.
Hóé warm wordtie dan precies? Ik neem aan dat je dat gemeten hebt?Glopes schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:43:
Ik heb al een tijdje een ION 330 systeempje van Asrock.. Ik heb daar een 16gb ssd en 2 gb PC-6400 DDR2 stickje in gestopt en zover leek het allemaal gewoon goed te werken.
Nu begint het apparaat om de haverklap uit te vallen tijdens het afspelen van films. Het lijkt me een overheating probleem, ik merkte namelijk al dat bij de eerste tests dat de gpu en cpu beiden erg warm werden. Daarnaast ben ik ook redelijk teleurgesteld in de snelheid van het navigeren in XBMC menus, met name de zwaarde skins zijn bijna niet te gebruiken, al helemaal niet na eventjes aan staan. 1080p video heb ik dan weer helemaal geen problemen mee.
Ik draai XBMC onder windows 7 en dat leek geen probleem te vormen tot dusver. Iemand een idee? Fannetjes draaien gewoon, zijn stofvrij, alle drivers geinstalleerd, bios geupdate en ik heb de boel niet zitten overclocken.
Wellicht kan ik de livecd nog proberen.
Je gaat qua cpu snelheid wat omlaag (zeker in multithreaded/multitasking performance), terwijl applicaties en internet pagina's/webapps steeds zwaarder worden. Misschien gaat t nu nog net, maar erg toekomstproof is t niet. In een zuinig fileservertje, prima - maar IMO is een single core Atom in een desktop een recept voor frustratie.koelkast schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:57:
Zit nu met een Dell Pentium 4 2.8 HT desktop te werken met 1 gb geheugen onder Windows 7. Ik stel geen hele hoge eisen, dus de capaciteiten moet ongeveer hetzelfde zijn. Het lijkt me dat dat met die 230 wel het geval is?
Anoniem: 42323
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 42323 op 24-01-2011 00:33 ]
Anoniem: 359098
Ik denk dat je OpenELEC niet eerder hebt geprobeerd... Configuratie is makkelijker en vereenvoudigd, een totale systeemgrote van rond de 100 mb, netwerk (LAN/WLAN) is binnen XBMC in te stellen, volledig automatisch update-able en de installatie duurt onder de 3 minuten. Een paar punten waarom OpenELEC gebruiksvriendelijker is dan XBMCfreak en XBMC Live.job schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:01:
[...]
Ik had het dan ook niet over de gewone xbmc live cd, maar over de xbmcfreak live cd, http://www.xbmcfreak.nl/
Een kant en klare xbmc live cd voor de ion welke alle drivers automatisch voor je installeert, inclusief het makemkv script om blurays af te spelen.
Heb het nogmaals uitgemeten tijdens het afspelen van een 1080p film in XBMC.. Dit is na ongeveer 40 min, en heb het idee dat hij nog warmer zou worden zou ik m laten draaien.mcDavid schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:01:
[...]
Hóé warm wordtie dan precies? Ik neem aan dat je dat gemeten hebt?
Mijn A330ION wordt trouwens absoluut niet warm met 1080P films. Heb de ventilator (op de chipset) op 5 volt draaien maar alsnog wordt de chipset niet warmer dan 45 graden ofzo en de CPU doet haast niets...
Dank voor je reactie. Ik wilde 'm als internetgebakje gebruiken voor op zolder, was slechts 150 euro vandaag bij Aldi (inmiddels uitverkocht), maar heb het toch maar niet gedaan. Teveel twijfel....Dreamvoid schreef op maandag 24 januari 2011 @ 00:17:
[...]
Je gaat qua cpu snelheid wat omlaag (zeker in multithreaded/multitasking performance), terwijl applicaties en internet pagina's/webapps steeds zwaarder worden. Misschien gaat t nu nog net, maar erg toekomstproof is t niet. In een zuinig fileservertje, prima - maar IMO is een single core Atom in een desktop een recept voor frustratie.
[ Voor 17% gewijzigd door ZodiacQ op 27-01-2011 17:37 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Superfly04 op 16-02-2011 08:23 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Ben sinds kort ook met OpenElec aan het stoeien naast mijn Ubuntu setup.Anoniem: 359098 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:06:
[...]
Ik denk dat je OpenELEC niet eerder hebt geprobeerd... Configuratie is makkelijker en vereenvoudigd, een totale systeemgrote van rond de 100 mb, netwerk (LAN/WLAN) is binnen XBMC in te stellen, volledig automatisch update-able en de installatie duurt onder de 3 minuten. Een paar punten waarom OpenELEC gebruiksvriendelijker is dan XBMCfreak en XBMC Live.
Hier een mooie onafhankelijke test tussen XBMCFreak en OpenELEC (let op: Frans gesproken):
http://passion-xbmc.org/t...eo%29-livecd-openelec-tv/
En voor een kijkje in de interface voor configuratie van bijvoorbeeld LAN/WLAN:
http://sources.openelec.tv/tmp/screenshots/screenshot000.png
Jammer alleen dat er vanuit Tweakers weinig intresse is...
[ Voor 66% gewijzigd door Edmin op 09-05-2011 22:21 ]
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Zotac ZBOX HD-ND22 | € 184,57 | € 184,57 |
1 | Kingston KTA-MB1066K2/4G | € 44,70 | € 44,70 |
1 | OCZ Onyx SATA II 2.5" SSD 32GB | € 57,65 | € 57,65 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 286,92 |
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Testing, one, two ...
hardware-lover schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 13:28:
@Max3400, ik begrijp je niet helemaal denk ik? De bovenste 3 en meest voordelige shops (met tamelijk goede ratings) kunnen het apparaat toch leveren?
- Afuture Score: 4 € 194,80 € 199,75 Levering verwacht binnen 3 dagen Veenendaal
- Zercom Computers Score: 4 € 197,70 € 202,65 Levering verwacht binnen 3 dagen Eindhoven
- Azerty Score: 4 € 203,31 € 203,31 Levering verwacht binnen 3 dagen Raalte
Wederom, ik kon het niet vinden dus het zal wel vroeg geweest zijn vanochtend... Moet wel ff gaan meten want 18cm staand kan ik niet kwijt en liggend zal het erg krap gaan worden.De product dimensies zijn bij de fabrikant eenvoudig terug te vinden;
Dimensions:
- Length: 7.40in - 188mm
- Width: 7.40in - 188mm
- Depth: 1.73in - 44mm
Testing, one, two ...
Ruimte wel maar handigheidjes met voeding en kabels, dat weer niet... Als in; ik "moet" voor mezelf een htpc in mijn AV-meubel kwijt kunnen, anders begin ik er al niet eens aan.hardware-lover schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:40:
Heb je misschien nog ruimte achter je TV? Daar hangt mijn ION systeempje namelijk.
Stof (grote kanshebber) of kapotte fan.
[ Voor 10% gewijzigd door Eoghlear op 07-06-2011 20:41 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Blobby op 10-07-2011 12:24 ]
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Koop een SSD als opstartschijfTLa schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:36:
Dan moet ik toch eens een kijkje nemen naar OpenELEC. W7 begint mij trouwens toch de keel uit te hangen, vooral dat gezaag om te herstarten na een update is vreselijk irritant, ook het feit dat na een maand opstaan (gaat nooit uit) alles trager begint te gaan is irritant.
Enige wat me tegen houdt is dat de harde schijf terug geformatteerd moet worden (van NTFS naar EXT2 of 3), aangezien het gaat om een 1TB schijf, duurt het wel even om alles er terug op te krijgen.
Kan OpenELEC geen NTFS lezen dan? Dat zou wel héél ouderwets zijn...TLa schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:36:
Dan moet ik toch eens een kijkje nemen naar OpenELEC. W7 begint mij trouwens toch de keel uit te hangen, vooral dat gezaag om te herstarten na een update is vreselijk irritant, ook het feit dat na een maand opstaan (gaat nooit uit) alles trager begint te gaan is irritant.
Enige wat me tegen houdt is dat de harde schijf terug geformatteerd moet worden (van NTFS naar EXT2 of 3), aangezien het gaat om een 1TB schijf, duurt het wel even om alles er terug op te krijgen.
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
met "opstartschijf" wordt gewoon de installatieschijf bedoeld, niet dat je persé (geregeld) moet opstarten ofzo.TLa schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:50:
Waarom zou ik een SSD als opstartschijf kopen, als de HTPC uit staat, moet ik recht staan om hem op te zetten, dan laat ik hem liever altijd aan staan.
Is sinds 2008 al geen enkel probleem meer.Geen enkele Linux kan NTFS lezen zonder kunst grepen (waar ik niet van hou voor iets dat een hoge WAF nodig heeft)
Met XBMC niet fatsoenlijk af te spelen, met MediaPortal (i.c.m. TMT3) loopt het vloeiend.kraaiven schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:48:
Kan iemand met een ION systeempje onderstaand bestand afspelen - bv via XBMC ?
http://www.dcresource.com/reviews/sony/nex5-assets/00000.MTS
Ik had graag geweten of dit lukt zonder stotteren - is een AVCHD bestand - MTS formaat.
Testing, one, two ...
Loopt met XBMC helemaal niet (groen beeld, blijft hangen alleen wat geluid), net zoals de AVCHD van mijn Sony CAM. Met WIndows MEdial Player af en toe een hapering, terwijl die mijn files prima afspeelt.kraaiven schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:48:
Ik had graag geweten of dit lukt zonder stotteren - is een AVCHD bestand - MTS formaat.
Op mijn laptop met Nvidia G102M gaat dat vlekkeloos met XBMC. VLC en Totem doen wel een beetje stotteren als het beeld gaat pannen, maar die maken allebei niet optimaal gebruik van VDPAU geloof ik.kraaiven schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:48:
[ Voor 12% gewijzigd door mcDavid op 10-07-2011 17:40 ]
Een G102M is alleen geen ION (MCP79)mcDavid schreef op zondag 10 juli 2011 @ 17:38:
[...]
Op mijn laptop met Nvidia G102M gaat dat vlekkeloos met XBMC.
Op mijn Ion 330 (waarbij ik 512MB heb toegewezen aan de videokaart) icm openelec werkt het prima.kraaiven schreef op zondag 10 juli 2011 @ 01:48:
Klopt maar een G102M is nou ook niet bepaald een krachtpatser op grafisch gebied
Volgens mij verwar je nu een fanwebsite met een programmaTLa schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:48:
Een SSD als opstartschijf is wat overkill vind ik (in mijn gewone PC doet het echter wel wonderen), momenteel ben ik wat aan het prullen met een snelle USB-stick als opstart schijf, met W7 gaat dit niet maar met Xbmcfreak is dat geen probleem.
Xbmcfreak herkent de ntfs-schijf echter niet standaard, je moet in de terminal wat liggen prullen en daar heb ik geen zin in.
[ Voor 55% gewijzigd door mcDavid op 10-07-2011 22:37 ]
[ Voor 12% gewijzigd door BounceMeister op 11-08-2011 10:36 ]
Ja, dat heb ik altijd zo staan. Nadeel is wel dat er maar 1,5GB voor windows overblijft dan.Kozz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:42:
Heb je het videogeheugen in de bios op 512MB staan?
Een tijdje geleden dat ik Windows heb gebruikt, maar volgens mij moet het wel kunnen.BounceMeister schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:49:
[...]
Ja, dat heb ik altijd zo staan. Nadeel is wel dat er maar 1,5GB voor windows overblijft dan.
Zou het menu van XBMC wel goed moeten lopen onder Windows?
[ Voor 21% gewijzigd door Westmania op 19-09-2011 17:32 ]
[ Voor 18% gewijzigd door job op 25-12-2011 17:27 ]
De pro die ik heb kwam zonder hdd! Vandaar mijn verwarring. Ga even de chipset opzoeken, dankje!job schreef op zondag 25 december 2011 @ 17:27:
Er zit een 320GB schijf in, er staat niets over een max. Waarschijnlijk gaat 1TB prima lukken.
Wil je het zeker weten, dan zoek je de specs van de chipset op.
Het is niet echt een manual als ik het me goed herinner. Ik zal morgen eens kijken of ik die nog terug kan vinden.immo_msk schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 20:33:
Heeft er iemand toevallig de manual voor het Point of View ION330 moederbord? Of weet waar ik dat kan vinden.
Ik was bezig om het bord in een nieuwe case te plaatsen, maar ik kom er maar niet achter welke pinnen waar voor zijn. Dus de Reset, Power, Activity leds e.d.
Dit is het moederbord: click
[ Voor 14% gewijzigd door Lizard op 22-01-2012 03:45 ]
Super man!Lizard schreef op zondag 22 januari 2012 @ 03:04:
[...]
Het is niet echt een manual als ik het me goed herinner. Ik zal morgen eens kijken of ik die nog terug kan vinden.
EDIT:
De POV ION 330 is trouwens hetzelfde als de PEGATRON IPX7A.
Dit is de manual daarvan: http://www.logicsupply.co...-ION_UserManual_04-09.pdf
scheelt mij weer inscannen.
Het werkt! Nogmaals mijn dank.immo_msk schreef op zondag 22 januari 2012 @ 09:31:
[...]
Super man!Bedankt! Je hebt me hier echt mee geholpen. Ik ga er gelijk mee aan de slag.
Ik laat het wel even weten of het gelukt is.
[ Voor 9% gewijzigd door Markos op 23-01-2012 18:00 ]
Anoniem: 401872
Anoniem: 401872
Driver, check!Wiethoofd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:20:
Nieuwste Nvidia drivers en Flash versie geïnstalleerd? Geheugengrootte in het BIOS op een vaste waarde ingesteld?
...en waarom?
Marstek Venus 5.12kWh v148, ShellyPro3EM emulatie, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk
Testing, one, two ...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
XBMC voor Boxee is momenteel in ontwikkeling. Wellicht een alternatief wat je kan afwegen?Damian schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:55:
Ik kan voor 160 euro een Asrock ION 330HT-BD krijgen.
Ik wil deze als vervanger gaan gebruiken van mijn Iomega Boxee.
Nu kijk ik vooral tv-series (720/1080P, WEB-DL) en af en toe uiteraard films.
Support op de boxee is compleet einde oefening en begin met dus te irriteren aan een aantal bugs en dergelijk dat ik een alternatief zoek. Nu lijkt de Asrock wel interessant. Ik weet alleen niet of hij datgene wat ik bij de Iomega gebruik, ook gaat werken op de Asrock. Ik wil daar dan XBMC op gaan draaien. Nu heb ik verder iets gelezen over hd audio, dat de Asrock / ION chipset dat niet kan bit-streamen, maar volgens mij kan de boxee dat ook niet, dus dat maakt voor mij weinig uit.
http://www.asrock.nl/nett....asp?Model=ION%20330HT-BD
Intel® Dual Core Atom™ 330
NVIDIA® ION™ GPU with Full HD 1080p playback capability
BD (Blu-ray Disc) Combo
EuP 2.0 Ready
802.11b/g/n wireless LAN
Capable to support RAID 0, 1 by adopting the 2nd 2.5" HDD
Powered eSATA/USB port
MCE Remote Controller
Energy Star 5.0 Level
Supports ASRock XFast USB, XFast LAN Technologies
Slimme keuze of toch niet?
http://www.xbmcfreak.nl/
Voor dit soort vragen doen we een beroep op je zelfredzaamheid. Mocht je toch advies behoeven bij je keuze, dan verwijs ik je graag naar het aankoopadviesforum.
Voor de Boxee Box inderdaad, maar niet voor de Iomegio with BoxeeErhnam schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:32:
[...]
XBMC voor Boxee is momenteel in ontwikkeling. Wellicht een alternatief wat je kan afwegen?
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
IMO de grote reden om dit te overwegen is de BluRay drive, anders is het voor zulke ouderwetse hardware nog relatief prijzig.Damian schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:55:
Ik kan voor 160 euro een Asrock ION 330HT-BD krijgen.
Slimme keuze of toch niet?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq