Beste tweakers,
Ik heb onlangs dit systeem bij 4launch.com samengesteld en bestelt:
Dit systeem is voornamelijk bedoeld op om te gamen. Ik zit nu echter met een klein probleempje,
ATI slackt met het produceren van genoeg kaarten, en kan de vraag die ze met hun promoties hebben geproduceerd niet voldoen. Ik heb daardoor van 4launch een mailtje gehad dat het erg lang kan gaan duren, met een beetje pech in de twee maanden. Daar heb ik natuurlijk geen trek in, en ze vroegen aan het eind van de mail wat ik met de bestelling wilde doen.
Ik probeer dus een kaart te zoeken die de HD5850 in kwaliteit en prijs ongeveer evenaart, maar dat wil niet echt lukken. De nvidea gtx 285 komt wel in de buurt, maar kost toch wel wat meer.
Iemand een goed advies?
Mvg,
Douw3rd
Ik heb onlangs dit systeem bij 4launch.com samengesteld en bestelt:
| Acer TFT Monitor V243HQbd 24", DVI (zwart) |
| Antec Big Tower Nine Hundred ATX No PSU |
| Antec Voeding Earthwatts 650W |
| Asus P7P55-M iP55, SATA2 RAID, GLAN |
| Belkin DVI Kabel Dual-Link 3.0m |
| Corsair 2x2GB DDR3 PC10666 CL9.0 XMS3 |
| ICIDU SATA Voedingkabel 0,25m |
| Intel Core i7 860 2.8GHz 2.5GT/s 8MB Box |
| Logitech G11 Keyboard |
| Microsoft Habu Laser Gaming Mouse |
| MSI Videokaart PCI-e Radeon HD5850 1GB 2xDVI/HDMI/DP |
| Samsung 750GB SATA300 32MB, HD753LJ |
| Sony Optiarc DVD-/+/RAM AD-7241S 24x/24x/12x LS Bulk (zwart) |
Dit systeem is voornamelijk bedoeld op om te gamen. Ik zit nu echter met een klein probleempje,
ATI slackt met het produceren van genoeg kaarten, en kan de vraag die ze met hun promoties hebben geproduceerd niet voldoen. Ik heb daardoor van 4launch een mailtje gehad dat het erg lang kan gaan duren, met een beetje pech in de twee maanden. Daar heb ik natuurlijk geen trek in, en ze vroegen aan het eind van de mail wat ik met de bestelling wilde doen.
Ik probeer dus een kaart te zoeken die de HD5850 in kwaliteit en prijs ongeveer evenaart, maar dat wil niet echt lukken. De nvidea gtx 285 komt wel in de buurt, maar kost toch wel wat meer.
Iemand een goed advies?
Mvg,
Douw3rd