Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payrebel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:45
Het gerucht gaat dat de HTC HERO in europa android 2.1 gaat krijgen. Polen krijgt de update als eerste va 15 februari. Hoor graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouzer
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zolang het maar geen 1 april is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payrebel
EGerucht komt van een grote site af, androidguys.com . Deze hadden werder geruchtmakende zaken die later precies klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Dit kun je beter in het juiste topic plaatsen: HTC Hero [part six]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Linkjes? Achtergrondinformatie? Zo is deze topicstart een beetje onvolledig :) Ik pas je titel trouwens ook even aan.

@m3nno: niet alles hoeft in de grote topics gedumpt te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mag ook wel is, beetje triestig dat al die Hero'ers als 'n half jaar op 1.5 moeten vertoeven =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

CLB schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:46:
Mag ook wel is, beetje triestig dat al die Hero'ers als 'n half jaar op 1.5 moeten vertoeven =)
Ach ja, het werkt. Ik ben er tevreden mee, en als 2.1 komt ben ik gewoon extra tevreden ;)

Ontopic:
Het zou wel mooi zijn als hij dan al komt. Dan kunnen we ook google goggles draaien :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bio op 14-01-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@CLB: zelfde geldt voor 32A Magics, ook nog steeds 1.5

dat wordt dus gewoon door de providers bepaald/tegengehouden, zoals bij Rogers het geval was (of onduidelijkheden tussen provider en htc)
bij Rogers zijn ze er nu druk mee bezig, maar dat is vooral omdat een Rogers gebruiker een website heeft opgezet

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payrebel
De rom update zou tussen 15 en 17 februari uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nogmaals, bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
JarlSX schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:39:
@CLB: zelfde geldt voor 32A Magics, ook nog steeds 1.5
Deze topictitel sloeg natuurlijk op de Hero, but you're right =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 15:15
Wat heeft de provider hier nu mee te maken ? Die kan een internet update toch niet tegenhouden ?
Ik heb een HTC Hero los gekocht, met een simkaart van weer een ander bedrijf.
Ik neem aan dat als de 2.1 update er is, dat ik hem kan downloaden. T-Mobile of KPN kan daar toch niks aan doen ?

Of begrijp ik het verkeerd ?

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah.. uhm.. Zijn er ook bronnen zonder vraagteken aan het einde of die beginnen zonder "rumor".. Er wordt door de TS een hele specifieke datum genoemd, we willen graag ff weten waar hij die vandaan heeft om dit zo stellig te kunnen roepen.

Overigens ben ik erg benieuwd naar de snelheid van de 2.1 update.. Heb een paar pre-releases geprobeerd en die waren bijzonder s l o o m !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
Providers maken geregeld aanpassingen aan de zgn. rom van een toestel, de HTC Hero van T-Mobile is de G2 Touch: deze is licht aangepast. Hierdoor is de update van de Hero niet 'compatible' met de G2 Touch (en vice versa).
De HTC Magic is bijv. in Nederland exclusief uitgegeven door Vodafone: alleen de updates die Vodafone goedkeurt kunnen hierdoor op het toestel.

Als jij je toestel simlock-vrij hebt gekocht moet dit geen probleem zijn en moet je hem gewoon kunnen downloaden/installeren.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

CLB schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:46:
Ik snap echt niet waarom jij zo gigantisch negatief ben over alles wat maar op 1.5 of op 1.6 draait.

De verschillen zijn interessant, maar niet zo groot dat de oude versies waardeloos zijn.

De ontwikkeling van een toestel duurt langer dan de updates van Android uitkomen. Het is dus moeilijk voor sommige producenten om tijdens het ontwikkelingsproces, of daarna zomaar weer over te gaan naar.

Voor een laptop met XP kon je ook niet altijd over naar Windows 7, omdat de leverancier van de onderdelen die in de laptop zit niet altijd voor een driver update kon/wil zorgen. Zo zit dat eigenlijk ook een beetje bij android momenteel.

Ja, Android 2.0 zou leuk zijn, maar 1.5 werkt ook.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:24:
[...]

Ik snap echt niet waarom jij zo gigantisch negatief ben over alles wat maar op 1.5 of op 1.6 draait.

De verschillen zijn interessant, maar niet zo groot dat de oude versies waardeloos zijn.

De ontwikkeling van een toestel duurt langer dan de updates van Android uitkomen. Het is dus moeilijk voor sommige producenten om tijdens het ontwikkelingsproces, of daarna zomaar weer over te gaan naar.

Voor een laptop met XP kon je ook niet altijd over naar Windows 7, omdat de leverancier van de onderdelen die in de laptop zit niet altijd voor een driver update kon/wil zorgen. Zo zit dat eigenlijk ook een beetje bij android momenteel.

1.5 werkt eigenlijk perfect.. Ik heb een tijdje een 2.1 rom erop gehad, maar zie niet direct de voordelen hiervan. (behalve dan de dialer waarbij je niet door een menu moet om mute te zetten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 15:15
Sp!tF!re schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:55:
Providers maken geregeld aanpassingen aan de zgn. rom van een toestel, de HTC Hero van T-Mobile is de G2 Touch: deze is licht aangepast. Hierdoor is de update van de Hero niet 'compatible' met de G2 Touch (en vice versa).
De HTC Magic is bijv. in Nederland exclusief uitgegeven door Vodafone: alleen de updates die Vodafone goedkeurt kunnen hierdoor op het toestel.

Als jij je toestel simlock-vrij hebt gekocht moet dit geen probleem zijn en moet je hem gewoon kunnen downloaden/installeren.
Aha, dit is nieuw voor mij. Maar de 2.1 ROM upgrade is toch nog niet te downloaden bij HTC ? Er is wel een geleakte versie bij XDA-Developers geloof ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

Ginz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:24:
[...]

Ik wacht zelf ook met smart op de 2.0(1) release, zodat bluetooth eens naar behoren werkt (via AD2P automatisch verbinding maken zonder dat ik gehele menu's door moet om m'n audio aan de praat te krijgen).
Verder voldoet 1.5 prima, maar dit soort kleine dingetjes vind ik toch best vervelend, zelfs m'n n95 van een aantal jaar terug maakte automatisch verbinding :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Pagina: 1