Wij zijn van plan om een nieuwe TV (waarschijnlijk de Samsung UE40B6000) te gaan kopen.
Op internet ben ik druk op zoek geweest naar de scherpste prijs.
Nu kom ik een aanbieder tegen die een hele goede prijs heeft. Het lijkt bijna te scherp...
Wellicht heeft iemand ervaring met deze aanbieder: Totaalmarkt Daalder, Anna Paulowna, www.totaalmarktdaalder.nl.
Nu vraagt hij 100 euro aanbetaling om hem te kunnen reserveren, omdat ze niet op voorraad zijn en slechte ervaringen hebben met klanten die ze reserveerden en niet op kwamen halen. Helaas ben ik al eens eerder op internet opgelicht
en toen bleek inderdaad dat het gezegde 'als het te mooi is om waar te zijn, is het ook niet waar' te kloppen.
Ik hoop dat iemand goede ervaringen heeft met hen, zodat ik hem kan bestellen.
En anders wordt het evengoed deze TV, alleen dan 100 euro duurder (overigens ook een goede prijs).
Of heeft iemand een goede tip
om hem ongeveer even duur of goedkoper te kunnen kopen?
Bedankt vast!
Op internet ben ik druk op zoek geweest naar de scherpste prijs.
Nu kom ik een aanbieder tegen die een hele goede prijs heeft. Het lijkt bijna te scherp...
Wellicht heeft iemand ervaring met deze aanbieder: Totaalmarkt Daalder, Anna Paulowna, www.totaalmarktdaalder.nl.
Nu vraagt hij 100 euro aanbetaling om hem te kunnen reserveren, omdat ze niet op voorraad zijn en slechte ervaringen hebben met klanten die ze reserveerden en niet op kwamen halen. Helaas ben ik al eens eerder op internet opgelicht
Ik hoop dat iemand goede ervaringen heeft met hen, zodat ik hem kan bestellen.
En anders wordt het evengoed deze TV, alleen dan 100 euro duurder (overigens ook een goede prijs).
Of heeft iemand een goede tip
Bedankt vast!